Remi1 Geplaatst 15 december 2022 Rapport Share Geplaatst 15 december 2022 @Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 6 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2023 @Lonster1 Hoe gaat het? Lonster1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2023 @Etty Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2023 Ja @Ettywaar ben je? Etty en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 8 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2023 Hihoi, Julli zijn lief! Ik ben er nog hoor. Ben weer aan het opkrabbelen na een lastige feestmaand en een hardnekkige griep. Rosee, Francoise, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2023 8 uur geleden zei Etty: Hihoi, Julli zijn lief! Ik ben er nog hoor. Ben weer aan het opkrabbelen na een lastige feestmaand en een hardnekkige griep. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2023 Lekker even bijkomen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2023 Hoe is het met @FILOU? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 10 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2023 @Vol Ik moest vanmiddag aan je denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 11 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2023 @Lieke7777 Lieke7777 en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 Weet iemand hoe het is met @Marietjestopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2023 @Spirit een week niet hier? Gaat t wel goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2023 @bolletje lieve vrouw. Ben je oke? Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2023 @maartje, ik moet je helaas van het jaarpact halen. Of doe je nog mee? Weet iemand iets van haar misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2023 Haha Remikanjer, ja ik ben er nog hoor maar heel weinig. Ik heb het gevoel dat ik hier niet meer nodig ben. Ook het weekpact draadje wordt vaak overgenomen. Beschouwde dit een beetje als mijn draadje. Is verder goed hoor daar niet van, maar heel lief dat je het vraagt. Ik weet niet hoe het nu is maar ik heb het gevoel dat in het begin toen ik hier net was, men veel meer betrokken was bij elkaar maar dat kan echt aan mij liggen. Dikke kus. Kohtje, Remi1 en Myriam9 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 26 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2023 Beatrix, waar ben je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 12 september 2023 Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 Ik mis @Reacher en @Quinn Reacher, lady jane en Francoise reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 17 september 2023 Rapport Share Geplaatst 17 september 2023 @Dune Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2023 @Quinn. Maja, Smaragd en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2023 Ik mis hier heel veel mensen die zich aangemeld hebben. Soms na een of twee berichtjes geplaatst te hebben. Vaak geen enkel berichtje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2023 11 uur geleden zei Adri03: Die weten waarschijnlijk zelf vaak de volgende ochtend al niet meer dat ze zich hier hebben aangemeld. Dat is wel erg negatief geinterpreteerd @Adri03, zal deels wel een kern van waarheid inzitten. Voor mijzelf laat ik dit open. Ik heb geen idee waarom mensen hier wegblijven als ze hun reden zelf niet aangeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2023 Ja, ik mis Quinn ook al maanden op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 november 2023 Rapport Share Geplaatst 11 november 2023 Heeft iemand misschien een mogelijkheid buiten dit forum om contact te leggen met @Forza, @Ella en/of @Grunn om ze te vragen of ze nog op het jaarpact willen blijven staan? Ze hebben zich alle drie al veel langer dan een jaar niet meer gemeld op dit forum. Op herhaalde persoonlijke berichten kreeg ik geen antwoord, en bij die berichten staat in mijn postvak de status "nog niet gelezen". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2023 Rapport Share Geplaatst 13 november 2023 (bewerkt) Op 11-11-2023 om 19:50 zei Bob: Heeft iemand misschien een mogelijkheid buiten dit forum om contact te leggen met @Forza, @Ella en/of @Grunn om ze te vragen of ze nog op het jaarpact willen blijven staan? Helaas @Bob, nee. 13 november 2023 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2023 Rapport Share Geplaatst 13 november 2023 Ik mis @bumperjim. Ik mis @Quinn, Quinn, laat alsjeblieft iets van je horen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden