IJsvogel Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 En @knakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2019 Rapport Share Geplaatst 13 november 2019 Ik mis meerderen , maar de laatste dagen mis ik @Kohtje toch wel heel erg... Ik hoop dat het goed met je gaat Koh. Dat die #@$ pijn wat aan het afnemen is.... IJsvogel en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2019 Rapport Share Geplaatst 14 november 2019 Koh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 november 2019 Rapport Share Geplaatst 16 november 2019 Wat lief! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 november 2019 Rapport Share Geplaatst 23 november 2019 Waar is @Quinn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 november 2019 Rapport Share Geplaatst 23 november 2019 Ik mis de mooie beschouwingen van @Etty en hoop dat @Nadia weer wat laat weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 november 2019 Rapport Share Geplaatst 23 november 2019 Ja, ik mis @Etty ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 november 2019 Rapport Share Geplaatst 24 november 2019 Op 12-11-2019 om 10:07 zei Etty: Hi, Ik ben er, gezond! Ik lees wel mee af en toe maar heb niks te melden. Dat verandert wel weer, zoals eerder:) Hoewel jullie en ik ook @Etty natuurlijk mogen missen, liet zij onlangs nog bovenstaand weten. Gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 november 2019 Rapport Share Geplaatst 25 november 2019 Ik mis @Etty ook, heb nog een hele stapel fotolijstjes van de Ikea die liggen te wachten op wijze spreuken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 30 november 2019 Rapport Share Geplaatst 30 november 2019 @Sandro en @Quinn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 7 december 2019 Rapport Share Geplaatst 7 december 2019 Wil even laten weten dat ik er nog ben. Maar daar houd ik het bij. Succes iedereen. nancy en Bob reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 december 2019 Rapport Share Geplaatst 7 december 2019 Blij dat je even een berichtje plaatste, Sandro! Ik hoop dat het goed met je gaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Ja, @Adri02 waar ben je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 december 2019 Rapport Share Geplaatst 16 december 2019 Nou?? Toch niet uit het veld geslagen, @Adri02? Graag (terug)komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 17 december 2019 Rapport Share Geplaatst 17 december 2019 @marco, nondeju, laat je wat van je horen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 19 december 2019 Rapport Share Geplaatst 19 december 2019 Nou nou, ik had het even gemist, maar er was nogal wat consternatie op 6 december! En het schijnt allemaal jouw schuld te zijn, @Adri02 Ik (en vele anderen neem ik aan) mogen je opmerkingen doorgaans in elk geval graag lezen. Schroom niet om weer wat van je te laten horen als je daar zin in hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Op 10-11-2019 om 21:16 zei Cleo66: Idd ijsvogel @Etty en @Quinn . En @Rupsjenooitgenoeg? Ik ga goed. Heb wel met oud en nieuw een glaasje champagne gedronken (wat ranzig!), maar ik ga gewoon weer door. Inmiddels ook een vriendin van mij meegenomen in de strijd. Voor haar is het vandaag dag 2. Spannend. Ook wel leuk om een soort van hulp te mogen zijn voor haar. Happy new year all! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Champagne is zooo overrated... Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Shit jongens (m/v), sorry voor de afwezigheid. Ik leef nog, met ups maar de laatste maanden voornamelijk downs. Een tijdje gedacht dat ik naar de bodem wilde, gewoon, om het dieptepunt te halen ofzo, maar dat ging over. Dus dat. Hé, fijn dat er aan me gedacht werd, bedankt daarvoor. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Fijn om van je te horen! Gelukkig ging dat nare gevoel over/ werd het minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2020 en wat als je dat glaasje verukkelijk had gevonden Rups? Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 5 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2020 @CoconutWoman missing since Christmas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2020 @Lonster ze had aangegeven weer in het nieuwe jaar te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2020 Ik mis @bumperjim die is al een paar uur zoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden