Spring naar bijdragen

Wie missen we al een tijdje?


smart

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Lars:

Hoe doe je dat buiten het forum dan? Heb je enige hulp ergens van? 

Ik heb niet veel hulp, wel een wandelgroepje waar ik soms mee loop en zo probeer ik wat socialer te worden. Qua drank heb ik 1 persoon die me probeert te helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een tijd in de psychiatrie gezeten en nu woon ik een huis met heel veel begeleiding wij wonen hier met mensen met een hersen beschadiging. . Ik heb heel veel moeite gehad om hulp te accepteren. Zeker in de psychiatrie. Zijn ze net afgestudeerd of studeren nog jonger dan mijn eigen dochters en dan gaan ze mij vertellen wat ik moet doen. Het gaat nu beter ook omdat ik geen keuze heb. Dan heb je het inderdaad ook wel over vertrouwen. Ik vertrouwde niet dat ze de kennis hadden om mij te helpen. Ik heb dat echt moeten leren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3/16/2018 om 19:01 zei Gypsy:

Ook mensen die hier super gewaardeerd worden en waar ik een super slecht gevoel bij heb. Maar goed, op die mensen ga ik mij niet focussen, die hebben zelf heel wat te leren en dat moet ik zelf ook nog. 

Ik geloof dat het er dan wat rotter uitkwam dan je bedoelde, Gypsy. 

Vooral bovenstaande komt er nogal "pedant" uit, als ik voor mezelf spreek. Omdat JIJ een slecht gevoel van ze hebt moeten ZIJ nog heel wat leren. Omgekeerde wereld en vol van (verkeerde) aannames. Doe met mijn opmerking wat je wilt. Je bent er voor jezelf.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lars:

Ik heb een tijd in de psychiatrie gezeten en nu woon ik een huis met heel veel begeleiding wij wonen hier met mensen met een hersen beschadiging. . Ik heb heel veel moeite gehad om hulp te accepteren. Zeker in de psychiatrie. Zijn ze net afgestudeerd of studeren nog jonger dan mijn eigen dochters en dan gaan ze mij vertellen wat ik moet doen. Het gaat nu beter ook omdat ik geen keuze heb. Dan heb je het inderdaad ook wel over vertrouwen. Ik vertrouwde niet dat ze de kennis hadden om mij te helpen. Ik heb dat echt moeten leren

Aha, ja daar zou ik dus ook moeite mee hebben. Ik moet ook nog veel leren, ik vertrouw mensen gewoon niet zo snel ook omdat ik dingen snel anders snap dan dat ze bedoelt worden en ook andersom. Wie weet leer ik het nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Sandro:

Ik geloof dat het er dan wat rotter uitkwam dan je bedoelde, Gypsy. 

Vooral bovenstaande komt er nogal "pedant" uit, als ik voor mezelf spreek. Omdat JIJ een slecht gevoel van ze hebt moeten ZIJ nog heel wat leren. Omgekeerde wereld en vol van (verkeerde) aannames. Doe met mijn opmerking wat je wilt. Je bent er voor jezelf.

 

Daarom staat er ook bij: En ik zelf ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gypsymisschien is het een goed idee als je een eigen draadje begint bij Wie is wie, of heb je er al een? Ik kon er in elk geval geen vinden. Met een eigen draad kunnen we je wat makkelijker helpen en inzoomen op wat jou bezighoudt. Nu komen er overal verspreid wat stukjes discussie te staan en alleen dat al lijkt soms ergernis bij anderen op te wekken. We helpen elkaar hier graag en als we wat ergernis kunnen voorkomem gaat dat beter.

De toon is vaak ook belangrijk en vooral de manier waarop je een statement begint. Dus is het bijvoorbeeld beter om iets te schrijven in de trant van "Ik heb het gevoel dat ..." dan dat je achteraf anderen moet gaan verbeteren omdat ze niet begrepen hadden dat je alleen maar opschreef wat je zelf voelde.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...