Spring naar bijdragen

Wie missen we al een tijdje?


smart

Aanbevolen berichten

Zonder zou ik het niet kunnen typen

Dat beangstigend mij nog het meest.en de spelling correctie helpt me hierbij.

Ben een heel eind van me woonplaats af nu,kan niet maar een dokter en de schaamte  is me te groot. 

Ben er wel achter wat me achterliggende problemen zijn inmiddels.een post tramatiche stres syndroom uit mijn jeugd,waarin ik blijkbaar nooit goed behandeld ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

schaamte lijkt me nu geen reden/excuus meer ZBB
het gaat nu om je leven

en dit is geen leven
1 telefoontje kan genoeg zijn om de knop om te krijgen
misschien wil je exgenote dat voor je plegen als je zelf niet kunt/durft
veel kracht en moed voor jou nu!

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komop ZBB, ik weet als geen ander wat je doormaakt, heb het zelf ook met periodes van een paar dagen maar je gaat er inderdaad aan dood als je niet stopt. Je moet nu de cirkel doorbreken en bellen voor hulp, opname, wat dan ook. Als het je maar van de drank afhoudt, nogmaals, op deze manier zuip je jezelf dood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb zijn maatje van hier in een pb gevraagd ZBB te contacten, die kent hem persoonlijk en hopelijk gaat het balletje dan rollen. Meer kunnen we ben ik bang, niet doen. Het blijft virtueel he. Maar het voelt als een crisis en dan worden we (ik dan toch) gekonfronteerd met machteloosheid).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand waar ZBB zich bevindt? Hij vaart, dat weet ik, mogelijk op Rijn en verder, Main, Donau.
Als ik een geografische locatie zou weten, kan ik proberen iemand van AA in zijn buurt te vinden.
Alhoewel, als hij in de toestand is die hij beschrijft is hij niet aan boord van een schip. Of dat schip moet ergens stilliggen met hem als enige aan boord, dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Iemand die meer weet en denkt dat ik zou kunnen helpen, graag PB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ZBB, mocht je dit lezen.... zet je berichten in het vervolg toch op de dagdraad, dan word je veel sneller gelezen. 
EN zet er in zo'n geval neer wáár je bent, dan heb je kans dat er een frummer in de buurt is die naar jou toe kan komen.... 
Ik hoop dat je inmiddels hulp hebt gezocht en gevonden man. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... en ZBB, drink in elk geval ook regelmatig een glas water tussendoor, om vocht in je lichaam te krijgen. Dat is trouwens ook een manier om wat te kunnen minderen: drank afwisselen met gewoon water, liefst om en om een glas. De lichamelijke behoefte temperen. Dat is in elk geval al een begin van verbetering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben inderdaad al een tijdje niet meer op het forum geweest en ik moest ineens weer aan jullie denken dus ik dacht, ik laat wat van me horen.  Helaas kan ik niet zeggen dat het nou zo goed met me gaat maar daar kom ik in mijn eigen draadje wel op terug. Fijn om toch nog veel bekenden te zien.

@ZBB   Ik hoop dat je een uitgestoken hand hebt kunnen vinden en probeer om veel vitamine B  te slikken.                                           

bewerkt door Lyn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er nog. Na een lange tijd niet gedronken te hebben heb ik een terugval gehad van zo'n 10 dagen waarop ik zo'n 3 - 4 flessen wijn weg tankte. De rede hiervoor is/was dat ik moest wachten op de uitslag van het ziekenhuis. Er is bij mij lymfeklierkanker ontdekt. Gelukkig ziet het niet als te somber uit. De dagen dat ik moest wachten gaven zoveel spanning dat ik bang werd om gek te worden. Gisteren had ik de uitslag. Nu begint de rust weer in mijn lichaam terug te komen en besloten om vanaf vandaag niet meer te drinken. Zit nu braaf aan de oxazepammetjes.

Kwaad op mijzelf hoe dat het zover kon komen, maar de spanning over de uitslag was zo groot. Gelukkig kunnen ze mijn soort behandelen als een chronische ziekte en ga ik nog vele jaren mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...