Spring naar bijdragen

Wie missen we al een tijdje?


smart

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei fleurtje:

Hey lieve @Gypsy, met mij alles goed hoor. Soms is even wat afstand van t forum gezonder voor mij :)

Hoe staat t bij jou? 

Ha lieve Fleur. Ok je moet doen wat goed voor je is. Met mij gaat het heel goed super verliefd. We wandelen bijna elke dag samen in de pauze. Ook mijn stappen aan het tellen om wat bewuster te worden van beweging. Fijne van je te horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

hoi ben er weer. er is het een en ander veranderd en mijn naam was al in gebruik. :-) door mij dus.  ik heb hele dankbare gedachten aan dit forum. Het heeft mij door een hele nare periode in mijn leven geholpen. En ik heb er vrienden aan over gehouden.geef nooit op, blijf vechten.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-8-2010 om 15:57 zei Francesca:

Ik mis Anjo al een hele tijd.
Anjo, als je nog meeleest, laat je dan iets weten?

En Kaia! Hoe gaat het met jou?

Hoi, dat is een tijd geleden. Het gaat goed met mij en hoe gaat het met jou?. al een beetje gewend in het hoge noorden? ik ben net oma geworden van een prachtig meisje. Papa is mijn zoon.Ik ben net terug van Tapas'. Ik heb op haar kat gepast. Was heerlijk, echt vakantie. leef best een saai leven nu. Ik en mijn hond tegen de wereld. Lees saai als lekker rustig. Jan komt zelden op bezoek. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen , ik lees bijna nog elke dag mee. Daar heb ik nog steeds veel aan.

Lastig vind ik het nog wel om hier te schrijven/bij te dragen omdat ik anderen niet wil triggeren die compleet droog staan of dat nastreven met vallen en opstaan.

Ik ben nog steeds onder behandeling bij de Brijder. Elke week gesprek en elke 2 weken een gesprek met de verslavingsarts.

Ben al heel wat jaren onder behandeling van, crisis in en crisis uit. Vol goede moed door om vervolgens weer nog harder te struikelen. De dood kwam letterlijk steeds dichterbij.

Nu komt het  bij de ambulante behandeling van Brijder vinden ze dat de aanpak niet meer helpt bij mij het geheel stoppen. Het team had dat besloten. Ik werd eerst kwaad maar wat hebben ze gelijk gehad. De euforie van het stoppen is geweldig maar daarna voelt het als een wurgstrop. Beheerst mijn hele leven dan tot zeer depressief aan toe.

Nu sinds 6 weken een hele andere benadering. Ik mag elke dag een bepaalde hoeveelheid drinken. Teveel volgens de geldende waardes/normen wat nog goed is voor een mens. Maar al veel beter dan de hoeveelheden die mij de crisis in joegen steeds.

Ik hou mij aan de hoeveelheden. Vaak minder. Een enkele keer meer maar dan weet ik mij te herpakken de volgende dag. En dat is nieuw voor mij. Voorheen bleef ik dan doorzuipen.

ik werk weer full time, ga deze zomer op vakantie.. Ik kan weer normaal eten, trek erin. Voel dat ik weer de controle heb over de alcohol, alcohol de baas. En al was ik eerst boos op de ingeslagen weg van de hulpverlening hoe blij en wat een zorg op maat is dit geweest! Wilde dit toch delen al snap ik dat het kan triggeren en dat wil ik absoluut niet. Blijf mee lezen. Ook op mijn ingeslagen weg moet ik uiterst scherp blijven. Juist dan ook.

Alle goeds!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...