Pinkman Geplaatst 29 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2023 Goedemorgen, graag zou ik een nieuwe meeting willen opzetten voor iedereen die daar interesse in heeft. Het lijkt me prettig de mensen van dit forum op een andere manier te leren kennen en denk dat we met elkaar veel kennis en ervaring uit kunnen wisselen. Maar vooral een leuke dag met elkaar te hebben. Omdat de vakantie’s inzicht komen is het handig in september of oktober met elkaar te meeten. Maar als eerste wie zijn er geïnteresseerd in een 2023 meeting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 29 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2023 Hey Pinkman, ik ben voor . Heb nog steeds hele mooie en dierbare herinneringen aan de meeting van 2019 . Heel fijn dat je het op wil pakken. Wel had ik dit draadje beter ergens anders geplaatst, aangezien het nu met iedere dag een nieuwe dagdraad, heel snel naar onderen gaat zakken, waardoor het onvindbaar word . Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 29 juni 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2023 Hey Francoise, leuk dat je interesse hebt in een vervolg meeting Het draadje heb ik op de dagdraad omdat hier de meeste bezoekers komen en verhuis deze draad tzt. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 29 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2023 Leuk idee, misschien wel. Ik had wel op die van 2019 willen zijn, maar toen durfde ik dat nog niet. Ik laat het afhangen van locatie en datum en kijk tegen die tijd wel of ik aansluit. Pinkman, Francoise en Etty reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 29 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2023 Ik ben niet zo goed in groepen, dus ik durf dat niet zo goed aan. Maar wie weet doe ik eens gek over een paar maanden. Francoise, Etty en Pinkman reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 29 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei Strijkbout: Ik ben niet zo goed in groepen, dus ik durf dat niet zo goed aan. Maar wie weet doe ik eens gek over een paar maanden. Gewoon doen! Zie het als een uitdaging! Ik heb wel interesse Ben zelf totaal geen groepsmens maar toch ga ik! 29 juni 2023 bewerkt door Spirit Etty, Pinkman en Francoise reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 29 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2023 (bewerkt) Ik ben ook geen groepsmens, heb notabene de diagnose autisme . We hebben "1 gemene deler" en dat schept al meteen een band . Met de nadruk op " gemeen " 29 juni 2023 bewerkt door Francoise Spirit en Pinkman reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 29 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2023 @bolletje, jij ook interesse , ik kan je oppikken want volgens mij woon je in de buurt toch . Zelfde geld voor @kruidenthee67? Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 29 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2023 (bewerkt) In 2019 , waren we met @Bob, @MijnGerrit, @Rosee, @Oskar, @Pelle2, @Rupsjenooitgenoeg , @IJsvogel@Myle @Etty Kunnen we jullie ook weer enthousiast maken ? 29 juni 2023 bewerkt door Francoise IJsvogel, Pinkman, Rosee en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2023 Ja, leuk! Reken maar op mijn komst. Etty, Pinkman en Francoise reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 29 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2023 Lijkt me leuk om een gezicht te hebben bij de namen. Net als Lonster laat ik het denk ik afhangen van datum en plaats. Vind het ook wel wat spannend. Pinkman, Etty en Francoise reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 30 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2023 Ja leuk, daar wil ik graag bij zijn. Dank je voor het initiatief @Pinkman! Pinkman en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2023 Lijkt me ook heel leuk. Is bij mij afhankelijk van waar en wanneer en nog belangrijker mijn gezondheid op dat moment. Pinkman, Francoise en Etty reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2023 Ik kom ook, onder voorbehoud. Ach hoezo eigenlijk onder voorbehoud, als ik die datum kan ben ik er. @Strijkboutik hoop dat je ook komt. Ik vind het ook weer enorm spannend. Etty, Pinkman en Francoise reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2023 Ik houd het nog even open. waardeer het erg @Pinkman Francoise en Pinkman reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2023 Ook al ben ik hier niet meer zoveel, ik wil ook wel komen! lady jane, Rosee, Francoise en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 30 juni 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2023 Wat veel reacties zijn er in twee dagen al geplaatst. Hartstikke leuk dat er zoveel animo is voor een 2023 meeting Lonster1 en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2023 1 uur geleden zei Pinkman: Wat veel reacties zijn er in twee dagen al geplaatst. Hartstikke leuk dat er zoveel animo is voor een 2023 meeting Lijkt mij ook super leuk eens de gezichten te zien van de frummers hier. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 30 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2023 (bewerkt) @Pinkman, zoals elders op een draadje heb ik al aangegeven dat ik wel geinteresseerd ben. Bij voorkeur in het midden van het land, per openbaar vervoer bereikbaar. En vanwege mijn gehoorprobleem moet het ergens (deels) buiten plaatsvinden. Dan moet het dus mooi weer zijn, kan wel in september. Voorwaarde voor mijzelf: een tijdje droog staan. A.s. maandag begint mijn detox,september moet ik kunnen halen. Een meeting kan voor mij helpend zijn om het vol te houden. Voor mij maakt het verder niet uit wie en hoeveel mensen er komen., kosten ook niet. 30 juni 2023 bewerkt door Roberto Francoise en Pinkman reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 30 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2023 Ik schrijf eigenlijk niet meer op het forum en lees veel draden ook niet meer. Daardoor ken ik de meeste mensen die nu actief zijn, ook niet. Mochten er meerdere mensen “uit mijn tijd” deelnemen dan meld ik me nog wel aan. Dit bericht schrijf ik meer om iedereen aan te bevelen deel te nemen aan deze meeting. Voor mij was het een openbaring om forumdeelnemers en lotgenoten in levende lijve te ontmoeten. Een waardevolle ervaring, waar ik nog steeds goede, fijne, waardevolle contacten aan heb overgehouden. Als je kunt, gewoon doen! Ga goed! Yogajuf, Roberto, Rosee en 4 anderen reageerden hierop 6 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 30 juni 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2023 @Roberto wat mooi dat je gaat starten met een ambulante detox en en de meeting voor jou motiverend kan werken om dit vol te gaan houden met de juiste ondersteuning. Een lokatie heb ik nog niet in gedachte, maar ik denk met elkaar dat het wel mogelijk moet zijn voor de meesten om te komen. Ik wens je alle goeds voor komende periode Roberto en ga je draadje zeker volgen Francoise en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2023 Dank je wel Pinkman. Als ik kan, kom ik! Pinkman en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 1 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2023 Als ik kan en tegen die tijd niet op vakantie ben, wil ik ook wel komen. En laat ik nou ook geen groepsmens zijn Francoise en Pinkman reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 1 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2023 Ja, als ik kan kom ik. Ik denk ook met een goed gevoel terug aan 2019 en lees de mensen die er toen waren extra graag omdat je er een beeld bij hebt. Pinkman en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2023 Francoise dank je, er lief van je. Tja het ligt er ook aan waar het gehouden wordt. Maar in principe vind ik het wel een leuk idee. Pinkman en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden