Yvonne Geplaatst 13 september 2021 Rapport Share Geplaatst 13 september 2021 Ik mis Koooooooooohtje ( @Kohtje) en A2/A3.... en nog wel een paar... Kohtje en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 september 2021 Rapport Share Geplaatst 21 september 2021 @Yana lady jane en Lonster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 18 uur geleden zei knakker: Hey @bumperjimik vermoed dat je het gereutel van reïncarnerende * een beetje zat was, maar kom je ook weer een keer buiten spelen? Ja op een gegeven moment komt er weinig anders meer aan de orde, dan ontsnap ik een tijdje naar het echte leven Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 @Artemis ??? toch niet je berichten weg van je wie is wie? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 7 uur geleden zei lady jane: @Artemis ??? toch niet je berichten weg van je wie is wie? Ik snap het niet? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 (bewerkt) 20 uur geleden zei lady jane: @Artemis ??? toch niet je berichten weg van je wie is wie? lief dat je het vraagt, maar ik trek het niet.... rollercoaster, maar ik drink niet heb inderdaad mijn wie is wie laten verbergen 4 oktober 2021 bewerkt door Artemis toelichting lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 goed hoe je jezelf beschermt Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 11 uur geleden zei Artemis: lief dat je het vraagt, maar ik trek het niet.... rollercoaster, maar ik drink niet heb inderdaad mijn wie is wie laten verbergen Heb je er dan zelf nog toegang toe ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 10 uur geleden zei Claudius: Heb je er dan zelf nog toegang toe ? weet ik niet, verborgen is goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 @Ietje was nog erg ziek in augustus, daarna niets meer vernomen. Hoe gaat het nu? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 (bewerkt) @Anna, @Dylan, @An, @wisse, @NickyLJ80 en @Wakkertje. Jullie staan op het adb jaarpact maar hebben al heel lang niets meer van je laten horen. Graag even bericht of je nog meedoet. (ook PBs gestuurd). 12-10-2021 toegevoegd: @Dylanheeft op mijn PB gereageerd. Hij blijft meedoen. 12 oktober 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2021 @bumperjim ben je nou nog niet uitgekeken op het echte leven? Ik gun het je van harte tuurlijk maar.. AANDACHT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2021 Artax, heb je je account laten verwijderen? Deze avond sucks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Op 18-10-2021 om 19:44 zei Bor: @Sandro Present. Bob en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 @bumperjim waar zit je? @jopie ook al even niet gezien? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 @jopieis druk met haar Zweden de baas verslaving (trektocht). Waar ons gele knuistje uithangt zou ik ook wel willen weten. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ik mis Artax en Bumperjim..... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 @knakker ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 @Artemisen @Knakker lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 @MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 @Pytje hoe gaat het eigenlijk met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 4 uur geleden zei Zbb: @MijnGerrit Hallo Zbb, ik hoorde je. Gaat goed hoor, hier. En jij bent hard aan het strijden en daar heb ik respect voor. Ga goed! Zbb en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 14 minuten geleden zei MijnGerrit: Hallo Zbb, ik hoorde je. Gaat goed hoor, hier. En jij bent hard aan het strijden en daar heb ik respect voor. Ga goed! Fijn om te horen dat het goed met je gaat! je hebt me toen ik pas op het forum kwam vaak ondersteund,dat vergeet ik niet. altijd wijze raad,altijd met respect. mijn dank daarvoor nog. en wat cleo66 zegt,kom je ook naar de meeting? Zou ik echt leuk vinden. hoe dan ook,leuk dat je even reageert Jij ook het beste !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Op 28-10-2021 om 10:31 zei nancy: Ik mis Artax en Bumperjim..... Alletwee weer boven water. Al was Artax even in een andere gedaante, en is van ballon getransformeerd naar vrije vogel. En heeft Jim een andere bumper. Lastig bijhouden allemaal. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Misschien is Artemis ook wel getransformeerd naar een andere gedaante. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden