niks Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Goedemorgen! Vandaag weer werken, laatste dag van de week. Mini gaat met papa naar de dierentuin, mama zorgt voor brood op de plank Yana, karin123 en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Goeiemorgen dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Dag @Jannigje, lief ezeltje van ons. Ik wens je een fijn nieuw levensjaar met de ☀️ in je hart. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Ik bid dat het goed gaat met onze andere lieve ezel, dat hij in staat is om niet alleen vreugde maar ook melancholie of depressie te aanvaarden in zichzelf en dat hij met z'n tengels van de drank afblijft. I Knakker Rosee, Roberto, Lonster en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Hi @Etty, ga je mee genieten van de dag? Lekker stukkie huppelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Goedemorgen! I knakker vind ik ook wel een mooie t shirt opdruk @Yana. Hoe gaat het @Etty? Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 En @Zbb nog plannen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 @Cleo66 ik snap je helemaal, het lijkt hier wel drijfzand Maar kroontje recht, als wij zelf maar authentiek blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Ik moet aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Hoe gaat ie @Pulluptomybumper? Je hebt het niet in huis dus kan het ook niet opdrinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 3 minuten geleden zei Reacher: En @Zbb nog plannen vandaag? Goedemorgen net wakker eerst koffie en wakker worden dan douchen. om 14;00 een afspraak met de antes ik werd gisteren (alweer) spontaan gebeld door een andere vrouw van de antes(colega van mijn hulpverleenster) ze houden me nu echt heel goed in de gaten wat ik overigens wel fijn vind het idee serieus genomen te worden en dat ze er echt voor me zijn. de vestiging waar ik loop is echt een hele fijne,dat is echt niet op elke locatie zo. maargoed ze proberen al een tijdje een loopgroepje te organiseren maar dat komt niet echt van de grond,ze belde daar niet voor hoor maar ik mag die vrouw best wel graag en heb me maar gelijk aangemeld (mits het niet regent want daar heb ik een hekel aan) en het is droog en het lijkt droog te blijven of in ieder geval niet hard te gaan regenen. dus om 11:00 een rondje lopen Het is een heel klein groepje waarschijnlijk maar met 1of 2 anderen. als ik Zin en tijd over heb beetje rommelen/klusjes doen aan me boot. ook moet ik als het uitkomt op me werk een paar uurtjes meelopen/bakkie doen van de week,maar het is een varend schip en met de planning weet je nooit niks van tevoren. me werkgever vroeg gisteren of dat het vandaag zou lukken,maarja had nu eenmaal al twee afspraken staan vandaag en die ga ik niet afzeggen. dus dat eigenlijk zo een beetje karin123, lady jane en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Goedemorgen frummers. Een bakje om de dag te beginnen maar. Ja, Knakker .... je wordt echt gemist man. Wat de reden ook is dat jouw account weg is: hou je haaks hoor. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Goed dat je je aansluit bij het loopgroepje @Zbb. en fijn dat je in de gaten wordt gehouden. Je klinkt al weer een heel stuk 'anders'.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Goeie ,morgen allemaal. Zbb toppie Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 2 minuten geleden zei Yvonne: Goed dat je je aansluit bij het loopgroepje @Zbb. en fijn dat je in de gaten wordt gehouden. Je klinkt al weer een heel stuk 'anders'.... Voel me gelukkig ook een heel stuk beter wat betreft van die terugval. de burn-out/depressie is er nog wel hoor maar ik sleep mezelf er uiteindelijk wel doorheen. probeer er in ieder geval wat aan te doen dan tenminste Lonster en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Goedemorgen. @Cleo66lastig die onduidelijkheid. Weet er zelf ook niet zo goed raad mee, vooral omdat je er zo weinig mee kan. @Yana wat zeg je dat mooi, ook depressie en melancholie in jezelf aanvaarden. Kom er steeds meer achter dat gevoelens die als onwenselijk worden gezien dat eigenlijk helemaal niet hoeven te zijn. Je mag ze gewoon hebben, wat een opluchting eigenlijk. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 1 uur geleden zei Cleo66: Goedemorgen frummers. Ik weet niet wat ik er van moet denken . Er gebeuren dingen die ik niet goed kan plaatsen in mijn hoofd . Hoe bedoel je meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 1 uur geleden zei Reacher: Ik moet aan het werk. Zoiets zul je van mij nou nooit horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Goedemorgen. Vind het ook vreemd dat Knakker opeens wegblijft. Hij lijkt mij iemand die dat eerst aankondigt. Ik mocht hem graag lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Goeiemorgen allemaal, karin123, Bob, rosa45 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 46 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal, Die wolk daar links.... is dat een cumulus vliegtuigus of een cumulus zeemeeuwus? Wat kan de natuur toch soms kitscherig aandoen, niet? O, en natuurlijk allemaal weer goedemorgen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 9 minuten geleden zei Kohtje: Die wolk daar links.... is dat een cumulus vliegtuigus of een cumulus zeemeeuwus? Wat kan de natuur toch soms kitscherig aandoen, niet? O, en natuurlijk allemaal weer goedemorgen. Ik niet weetus wat jij zienus daarus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Die wolk lijkt op een meeuw. Dat viel me ook al op. Ik liep net een rondje door de miezerregen. Huppelen lukte nog niet zo. Ik vind de herfst het mooiste seizoen. Maar dan wel met af en toe een zonnetje erbij aub. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden