Spring naar bijdragen

Woensdag 17 november 2021


niks

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Delarope:

Na een dag zijn blijkbaar nog niet alle klemzittende eieren gelegd. Jammer dat het maar blijft doorgaan.

Is al jaar en dag zo.

Nu ik weet niet wat er aan de gang is of hoe jij je profileert op t forum maar mij verbaast t wel dat men niet is gevallen over de uithaal op zondag van @Bor aan t adres van @Lieke7777 maar wel blijft kleven aan jou. Die uithaal vond ik namelijk een pak gemener. 

Ik vraag me af waarom mensen een allergie verwarren met een obsessie. Er is een verschil namelijk. Mij verweten ze ooit geobsedeerd te zijn. Was ik nooit echt. Nog steeds niet. Ben nog wel steeds vreselijk allergisch. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Delarope:

Nee, maar zij leest beter en onthoudt ook dingen. Wellicht slikt de rest te veel medicijnen om dat geheugen scherp te houden.

Ik heb t geheugen van een vis, dat klopt. Maar ligt niet aan de medicijnen denk ik.

Ik onthou alleen datgene dat me echt boeit. Spijtig genoeg boeit weinig mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ikkanhet:

Ik hou helemaal niet van al die kerstversieringen.

In mijn eigen huis is het beperkt tot dat wat de kleinkinderen leuk vinden en een kerststukje op tafel, verder niks. Dat wat men in de buurt aan de gevel hangt en in de tuin plaatst vind ik erg leuk, maar doen wij zelf niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei nancy:

In mijn eigen huis is het beperkt tot dat wat de kleinkinderen leuk vinden en een kerststukje op tafel, verder niks. Dat wat men in de buurt aan de gevel hangt en in de tuin plaatst vind ik erg leuk, maar doen wij zelf niet. 

Vooral doen wat jij of jullie leuk vinden, niet verontschuldigen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maakte de buurman een kompliment voor zijn uitbundige lampenfestijn
en mocht meteen binnen komen kijken bij de rest, net als vorig jaar doet hij
er ongeveer 2 weken over eer alles hangt, staat en brandt, maar dan heb je ook wat.
Ik hoop ook extra vroeg mijn boom alvast op te tuigen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Adri02:

Met m'n simpele boerenverstand zeg ik: kan je niet gewoon weer de mouwen oprollen en aan het werk gaan? Van al dat thuiszitten gaan mensen zich maar vervelen en dan is de stap naar de drank snel gezet. Je ziet hier op het forum ook best vaak van die zich vervelende thuiszitters die eerst op hun zoldertje blues gaan zitten draaien en rare thee drinken, maar dan uiteindelijk toch gewoon de whisky weer uit de kast trekken. Werk houd je van de fles, althans zo ging dat bij mij meestal wel. En jij lijkt me ook iemand die liever aanpakt dan rondhangt.

Ja klopt,

ik zit met een flinke burn-out/depressie en daarbij natuurlijk verslaving. 
 

ik ben hier heel lang mee doorgelopen,altijd met zeer zware katers naar het werk de eerste dagen zwaar cold turky afkicken op het werk. 
Zo blijf ik maar jaren doorgaan en als ik me dan ziek melde weer veelste snel terug aan het werk gegaan. 
 

totdat ik Zo n beetje 4 maanden geleden na een terugval echt niet meer kon. 
 

nu heb ik af en toe wat betere dagen ertussen weer en wil ik zo nu een dan als het gaat langzaam weer reïntegreren. 
 Alleen het lastige is ik werk op een varend schip dus het is moeilijk plannen waar en wanneer ik een paar uurtjes in de week toch wat mee kan draaien. 
 

me mouwen opstropen en er weer vol voor gaan heb ik veelste lang achter elkaar gedaan. 
dus eerst rustig opbouwen en gelijk een hele week durf en kan ik nog niet aan. 
 

maar zo nu een dan als het gaat  meehelpen zal zeker meehelpen aan mijn herstel en om makkelijker van de drank af te blijven 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei niks:

Vooral doen wat jij of jullie leuk vinden, niet verontschuldigen! 

Oh....maar hier heerst ook Sinterklaas, hoor! Sinterklaaskoffiemokken, Sinterklaaspepernotenpot op tafel, de boot van Sinterklaas van vilt,  supergroot met pakjes, pietjes en alles. En natuurlijk ook van vilt het pakjespakhuis. Alles van vilt, geweldig! En spelletjes, dobbelsteentjes, enz enz. 

Ennuhhhhh...van karton de open haard die geschikt is voor Sinterklaas en als je die omdraait geschikt voor kerst, enzovoort. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei jopie:

nou ja zeg.... 

vakantie geboekt op tenerife....  uiteraard voor 2, want je weet nooit of er iemand mee wil en het is ongeveer even duur... (en ik had ook wel iemand in gedachten die ik wilde verleiden maar erg verstandig was dat niet want dat was waarschijnlijk wel gelukt).... wil mijn zoon gewoon mee!

Wat ontzettend leuk! vulkaan beklimmen met zoon. Zwemmen met zoon. Hiken met zoon... 

Hij blij, ik blij. 

Wowwwwww, gewéldig! Ik ben jaloersssss:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...