Spring naar bijdragen

Woensdag 17 november 2021


niks

Aanbevolen berichten

Gisteren was het waterkoud. Maar verder weer boven de 10 graden, lekker. Het weerbericht belooft een zonnetje later op de dag inderdaad, te beginnen vanuit het noorden.

Wat knakker betreft: verwondering. Ik hoop maar dat hij zich binnenkort meldt als Knakker2 of onder een andere naam. En dat wij dan controlevragen kunnen stellen om te verifiëren of hij werkelijk is wie hij beweert te zijn. 

Bumper weer op de 0. Iedereen aan boord ;)

Verder klein houden en bij jezelf, zoals Jopie ook stelt. Waarom zo geobsedeerd zijn over de handelswijzen van de ander op een forum, en daar een mening over moeten hebben? En overtuigd blijven van je eigen gelijk, jouw waarheid. 

Hm meer thuiswerken betekent weer meer lummelen. Hup. Aan de slag maar weer. Ik heb geen ijspegel om me in de gaten te houden.

 

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Ik hou helemaal niet van dit weer, vind het echt niet leuk dat sombere. Ter compensatie heb ik de vogeltjes maar verwend met pinda's. Hebben die tenminste nog lol. Bah! En tegelijk baal ik ook dat ik door dit weer beïnvloed wordt. Misschien is een winterslaap een optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Delarope:

Jammer dat het maar blijft doorgaan

Ja stom hè, die onterechte kritiek. Niet lang geleden had iemand hier een ban gekregen, en die bleef ook maar doorgaan. Zo bleef hij bijvoorbeeld emoji's plaatsen bij berichten van mensen die daar totaal niet van gediend waren. Hij opende op een ander apparaat gewoon een nieuw account, met een andere naam. Zodat hij door kon blijven posten. 

Over een sfeer van onbehagen gesproken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer BumperJim, maar ik snap je wel. Eerlijk gezegd ben ik het ook spuugzat. Zolang mensen blijven reageren, blijft zo'n gast aandacht krijgen. En daar gaat het hem om. Verder wil ik er geen enkele gedachte aan wijden, ik richt me op andere zaken. En andere mensen. En op mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi. Ben even snel door de dag heen gescrolld, dus ik mis van alles. Maar toch. @Jannigje van harte :rose: @niks veel plezier in de Zoo @Reacher geef m'n reep terug @Toos top om te zien hoe je meedraait. 

@allemaal ik mis jullie, al probeer ik het lijntje vast te houden. Vandaag de tweede zware dag en daarna wordt het gemakkelijker. Het echt zware werk zit er dan op. Nog één dag afzien. 

Goed. Duty calls. Bye for now.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest even mijn hoofd opnieuw opschroeven maar ik zie het- nu -zo:

We hebben als forummers elkaar allemaal uit ikweetniethoeveel toevalligheden gevonden.
Daar is wat mij betreft een mooie en indrukwekkende minimaatschappij uit gegroeid.
Want er is een grote club vreemden om elkaar gaan geven. Mensen die stuk voor stuk interessant zijn, een tikkie gek en wijs en vaak sociaal onhandig maar we rooien het.
Dat het digitaal is, is even wennen. Veel reden om elkaar te vertrouwen (of ons zelf)   hebben we niet, en daar is geduld voor nodig.

En moed. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...