Yvonne Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 Goedemorgen frummers. De zon schijnt, de vlag wappert al. Nu eerst een bakje. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 Goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 Goeiemorgen Yvonne en Jane, Ik lees dat @Adri02 al een ochtendwandeling achter de rug heeft, lijkt me heerlijk maar het lukt mij nooit om 's morgens in actie te komen. Eerst wil ik thee, havermout, koffie, fruit en nog een keer koffie en dan misschien langzaamaan wassen en aankleden. Dat ochtendritueel van mij duurt uren, ik ben nu bij havermout aanbeland. Ik ga genieten van de vrijheid, wat een geluk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 Ik lees het net ook met verbazing Yana. Heb de wekker om 8 uur staan nog, maar dacht dat ik uitgeslapen was. Zit nu alweer te gapen en de koffie is nog te heet. Maar wel sterk. En ik moet aan t werk. Eerst de woonkamer onder handen nemen. Ik kom niet op gang en maak de rommel steeds groter. In de hoop dat het een keer te erg wordt en ik ga rauschen. Maar ik ben toleranter dan ik dacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 Goedemorgen iedereen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 Goedemorgen! Het zonnetje schijnt hier volop. Vanavond dienst, had graag wat langer willen liggen. Vrijheid, zelfs in deze tijd lijkt het zo vanzelfsprekend, maar dat is het lang niet altijd. Vandaag denk ik ook aan de velen die gevangen zitten in huiselijk geweld, uitbuiting. Ik ben eindelijk gelukkig, gelukkig en vrij. Jannigje, Kyon, Moeps en 6 anderen reageerden hierop 9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 Moghu mensen, Ik dacht vanochtend om 6.15 "Kom laat ik er eens uitgaan heerlijk vroeg". struikel ik over een toffel $$%^*()&^%. Goed, vandaag vlug schoon maken, en dan het terras een goeie beurt geven. Moet altijd na regen. En dan rusten. Daarna niet buiten zitten want het is te koud dus maar wat gamen. Moeha ook niet verkeerd. Hier goeie zin. Heb het gevoel dat ik binnenkort weer naar de dagbesteding kan. God wat zal ik blij zijn zeg. De gedachte alleen al, maakt me blij. nancy, lady jane en Kyon reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 @Jannigje, je bent over meis. En er staan tig dozen te wachten om uitgepakt te worden. Ik doe dat altijd zo snel mogelijk, geef de spullen een voorlopig logisch plekje. De dozen kunnen maar weg zijn. Voor nu even een blommetje waar je vast wel een plekje voor kunt vinden... @GewoonDoen, heel veel sterkte, wat een verdriet weer als zo'n huisgenootje overlijdt... pfffff. @niks, wat moet het een bijzondere dag voor jou zijn ... echt vrij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 @Jopie, ik hoop dat de zon bij jou nu ook schijnt... Ik gun jou zo de balans weer te vinden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 Goedemorgen! Jannigje, gefeliciteerd met je nieuwe paleisje, dat je er maar heerlijk van mag genieten. Lichtknopjes allemaal gevonden? Hier al wel gedoucht, aangekleed. Nu ontbijten en koffie. Daarna op pad, de natuur in, wandeling van 17 km staat er op het programma. Dagpact dinsdag 5 mei Marietjestopt rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 12 minuten geleden zei Marietjestopt: Dagpact dinsdag 5 mei Marietjestopt Pats Heerlijk lekkere wandeling @Marietjestopt! Veel plezier! Wij ook, of fietstochtje. goedemorgen @allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 Goedemorgen iedereen. Ik heb ook al een ochtendwandeling en mijn ontbijt (gebakken eieren met champignons en uitje) op. Nu aan de slag in de tuin. Fijne dag iedereen . Dagpact: Marietjestopt Pats Kyon nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 Goedemorgen Wilde om 7 uur alvast beginnen met werken, maar toch doorgeslapen. Geen zin, moe. Nu mezelf aansporen tot actie. @niks zo fijn dat je nu echt vrij bent. @GewoonDoen sterkte met het verlies van je kat, wat naar. Nou ik giet nog maar wat koffie naar binnen en aan de slag. Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 Doe net mijn ogen pas open... goedemorgen. Ik zou het fijn vinden ook zo'n vroege vogel te worden, maar dat lukt even niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 Goedemorgen. Hier zijn we sinds een paar dagen bezig met een uitverkoop op Marktplaats. Het blijft me verbazen hoeveel moeite mensen nemen om tweedehands rommel te kopen. Één koper had ruim 35 kilometer gereden om een kapotte fiets voor 20 euro van ons te kopen. Nou ja, ze doen maar. Hier ruimt het lekker op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 27 minuten geleden zei Kyon: Dagpact: Marietjestopt Pats Kyon Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 Een hele goede morgen allemaal, Genoeg te doen vandaag ; dochter bellen, was opvouwen en naar de tuin Fijne dag allemaal Jannigje, veel plezier in je nieuwe huis gewoon Doen, Gecondoleerd met je kat Jeetje, schrikken zeg ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 Goedemorgen. Toch nog geslapen na 4- en, gelukkig. Nog geen plannen voor vandaag. Ik begin maar eens met koffie en een stuk appeltaart met slagroom . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 Geniet ervan Nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 (bewerkt) Pauze! Had ik eerst 4 grote lege kratten in het midden vd kamer nu staan ze vol voor mijn relaxstoel, klaar voor het sorteren en wegdoen ik leer mezelf mijn eigen opruimcoach te worden maar ben een slechte leerling geloof ik. Nou ja, ik doe nu tenminste wat, al lijkt het op rommel verplaatsen. Mijn uitzicht richting de deur, is in elk geval een opgeruimde en schoongemaakte boekenkast. En wat kwam daar veel fietsenspullen, oude brillen, schroefjes, knustelarij en nog meer uit. Ik kan ervan huilen en lachen. Nog maar een uurtje verder, voor ik mezelf uit ga laten. De zon lonkt al uren, maar ik ga eens wat strenger voor mezelf worden. 5 mei 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 (bewerkt) Ik ook, ik maak wat kortere wandelingen en doe meer in huis. Ik versleep ook veel rommel naar wat ik een meer logische plek vind. Nu nog onthouden in welke lades ik spullen stop. Er kan weer een vuilniszak naar de stort en twee tassen papier weg. Wat oude studieboeken weg gedaan. Niet meer te verkopen, en ik weet vrij zeker dat ik ze niet meer ga open slaan. Vandaag weer verder. En ook een wandeling maken, met als het lukt onderweg koffie met wat lekkers erbij. Om de vrijheid te vieren. Gisteren in de straat blies iemand (die het goed kon) op de trompet, iets voor 20 uur. Dat was indrukwekkend zeg, door de lege straat. Na de twee minuten stilte blies hij of zij (ik zag niemand door het raam, misschien vanuit een open raam?) het Wilhelmus, heel zorgvuldig. Het zal ook wel komen omdat het zulke vreemde tijden zijn. Ik werd er heel emotioneel onder. Ik kon me ook voorstellen dat iedereen in de straat thuis was en stilletjes meeluisterde. Zo mooi, hoe dat wordt gedaan die twee minuten en dat iedereen meedoet. 5 mei 2020 bewerkt door Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 1 uur geleden zei rapilos: Dagpact: Marietjestopt Pats Kyon Rapilos Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 Net een uurtje gewerkt, maar nu is het klaar. Ik ben immers vrij vandaag. Zo een rondje hardlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 (bewerkt) @takeiteasy sterkte!! Heel naar dat er geen paroxetine is, dat mag ook niet zomaar gestopt worden ineens. Maar goed, je zit daar nu wel veilig. Laat de tranen er maar uitkomen!! Ben blij dat je daar zit. Als je het nog thuis hebt liggen, kan iemand het voor je ophalen dan? Probeer wat contact met anderen te leggen, dan heb je ook wat afleiding. Rustige opruimdag voor mij. Voel mij wat leeg, onzeker. Komt wel goed. Straks even in het zonnetje. 5 mei 2020 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 @takeiteasy sterkte kan mij voorstellen dat het daar toch eenzaam voelt ' het zijn ook gekke dagen om opgenomen te worden . De medicatie die je krijgt zijn deze om je rustig te houden? Ben je al van de crisis locatie af ? Take care xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden