niks Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 (bewerkt) Goedemorgen! Zou vrij zijn vandaag, maar val in vanwege ziekte. Dus we gaan er maar weer voor! @Jannigje ga je nu vandaag verhuizen? Veel succes voor jou! @takeiteasy zet hem op! 4 mei 2020 bewerkt door niks nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 @Cleo66 knuffel voor jou! lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 Goeiemorgen en sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 Goedemorgen! dagdraad maandag 4 mei Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 Goedemorgen,voor ieder een fijne dag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 Goedemorgen. Jannigje, veel succes met verhuizen vandaag! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 Sterkte Takeiteasy. Dagpact: Maja Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 Goedemorgen allen, Heel veel sterkte @takeiteasy ... weet geen woorden voor wat je door staat .. Succes met de verhuizing @Jannigje Hier een werkdag. Had gister een baaldag, had het moeilijk. Bijna 2 weken nu. Voel me fitter met af en toe wel hoofdpijn. Kom wat moeilijker in slaap want te wakker te helder. Maar als dat alles is .. voor iedereen : fijne goede mooie dag! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 goeiemorgen frummers ups en downs Pats, maar het wordt makkelijker gaandeweg en jij wordt sterker je gaat oogsten hoor! NU al waarschijnlijk steeds meer. Pats en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 Goedemorgen @takeiteasy heel veel sterkte. Lijkt me dat die clown ook het best even weg kan. Plaatsmaken voor de echte jij. 18 minuten geleden zei Manou: Dagpact: Maja Manou Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 Goedemorgen. @Mylefijn te weer te lezen. @takeiteasyheb je een goede oppas voor je hond? Kan me voorstellen dat je hem mist. Maar ook hij gaat het merken en er profijt van hebben als jij straks beter gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Een gulle zon. Echt verhuisweer..... Bakje eerst maar. En voor Jannigje een thermoskan koffie zodat ze een lekker warm bakje kan drinkenen een gevuld broodtrommeltje Lieve @Jannigje, ik hoop dat de verhuizing vandaag van een leien dakje zal gaan. Heeeeel veel succes meis. 4 mei 2020 bewerkt door Yvonne Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 @takeiteasy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 Goeie morgen allemaal. Pats jij komt er wel. Zo even kijken wat ik ga doen vandaag. Gisteren een controller aangesloten op de PC, Had overal gevraagd of iemand me kon helpen maar noppes. Tja en dan moet ik het zelf doen, en dan is Bol erg lui hoor. Werk niet graag met m'n hoofd liever met m'n handen. Maar met veel geduld en goed lezen is het gelukt. Trots. nancy, Pats en Reacher reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 @bolletje waar ben je meisje? Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 Zojuist zei bolletje: Goeie morgen allemaal. Pats jij komt er wel. Zo even kijken wat ik ga doen vandaag. Gisteren een controller aangesloten op de PC, Had overal gevraagd of iemand me kon helpen maar noppes. Tja en dan moet ik het zelf doen, en dan is Bol erg lui hoor. Werk niet graag met m'n hoofd liever met m'n handen. Maar met veel geduld en goed lezen is het gelukt. Trots. Ah gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 Zojuist zei Reacher: Ah gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 1 minuut geleden zei Reacher: @bolletje waar ben je meisje? Hoe gaat het met je? Ach wat lief Reacher maar ik ben er nog hoor. Hoop wel dat er gauw een eind komt aan de maatregelen want 2 mnd. alleen thuis zitten is erg eenzaam. Maar ja ik ben zeker de enigste niet. Alles met jou ook goed meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 @Jopie Ik denk aan je. Gelukkig geen overhaaste beslissingen. Wat heb je nodig om de periode tussen nu en de toekomst te overbruggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 Sterkte @takeiteasy, ik kan me levendig indenken dat je jouw hond vreselijk mist, maar 't is voor een goed doel. Maar alleen afkicken van de paroxetine? @Jopie, mooie, lieve, sterke vrouw... ook ik kan geen oplossing aandragen, ben het met BJ eens... laat het gewoon maar even 'piep' zijn. Voor nu een dikke virtuele knuffel voor jou {[]} . Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 Zojuist zei bolletje: Ach wat lief Reacher maar ik ben er nog hoor. Hoop wel dat er gauw een eind komt aan de maatregelen want 2 mnd. alleen thuis zitten is erg eenzaam. Maar ja ik ben zeker de enigste niet. Alles met jou ook goed meis? Ik vind je een kanjer dat je dit zo doorstaat, en zo bezig blijft. Ik blijf overeind zo goed en kwaad als het gaat. Ik leer van jou door iedere dag iets aan te pakken. Ik ben meer een denker dan een doener, maar heb het nodig om juist iets te doen. Uit mijn hoofd. In de realiteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 ... en vanuit mijn ooghoek zie ik een kat voorbij komen met een een ( schone) sok in zijn mond . Trots op zijn prooi de schat. nancy, bolletje en Rosee reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 14 minuten geleden zei Reacher: ... en vanuit mijn ooghoek zie ik een kat voorbij komen met een een ( schone) sok in zijn mond . Trots op zijn prooi de schat. Leukkkk, ik heb zo'n hond, het maakt haar niet uit of de sok schoon of vuil is... ze pikt hem gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 Goedemorgen Ben n beetje ontdaan van wat ik lees. Wat een geworstel met het leven vaak. Soms denk ik allejezus wat een gedoe is het toch, leven. Word er soms echt doodmoe van. En dan nu ook nog allemaal zonder wijn. Een knuffel voor wie het nodig heeft. En nog een extra voor @takeiteasy @Jopie en @Cleo66 en ook voor @Myle en @Jannigje omdat ze gaat verhuizen. En ook voor, nou voor iedereen hier eigenlijk Lieke7777, Lonster en bolletje reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden