Spring naar bijdragen

Maandag 4 mei 2020


niks

Aanbevolen berichten

Meestal kun je het aan de afzender zien, die niet kan kloppen. Betastingsdienst, als je niet goed kijkt lees je gewoon wat anders. 

@Manou ik dacht al zoiets... Fijn dat je nu weer goede plannen hebt om op het rechte pad te blijven. Nu je de rust hebt van je dochter die weer op haar pootjes is terecht gekomen. Weer een tijdje helemaal geen alcohol dus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier stond belastingdienst ALERT. Dacht echt even, goh de aangifte is ws niet goed gegaan. Maar dan nog moet je eerst brieven krijgen, die heb ik niet gekregen. Dus het klopte ook niet. Toch wel vervelend dit soort praktijken. Ben blij dat ik  niet de enige ben, die deze berichten heeft gekregen. Dacht echt dat heb ik weer. Dacht dat iemand mij wilde pakken, wat ook zo is, maar niet persoonlijk en dat is wel een geruststelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag .. eerste werkdag deze week zit er al weer bijna op en morgen weer een vrije dag. Fijn !

Ik lees bij velen een hoop zaken die aandacht en energie vragen, sterkte. 
 

@Cleo66 het is een Heidewachtel teefje, nu 4 weken oud .. dus nog even geduld hebben.
Mijn meiden zijn 11 en 12 jaar, net nog wat te jong om geduldig 4 weken af te wachten. Voorpret is geweldig, maar we wachten nog even een weekje tot we ook wat vaker naar de pup kunnen gaan kijken en ze ook met de voorpret uit de voeten kunnen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tipje als vervanger van wijn (pfff de behoefte is vandaag groter dan groot) :
Zelf ice tea maken = heet water in een kan gieten met verse munt en verse gember limoensap en zakje groene thee. 2 uur de koelkast in en serveren met ijsklontjes.. ik ga het nu maken. Houd me van de straat of liever gezegd, uit het wijnschap vd supermarkt. Hoop dat het te drinken is dus. :huh:
 

@niks hier eten wij straks : volkoren wraps met tonijn rucola avocado tomaat

bewerkt door Pats
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je fruit na de maaltijd eet, haal je de nuttige stoffen er niet uit. Wil je profijt van je fruit inname, dan kun je dat het best 's ochtends op je nuchtere maag eten.

Maar als niet ongezond toetje is het natuurlijk wel heel lekker.

Ik eet witte bonen in tomatensaus, met veel ui, puntpaprika en champignons, met een vegetarische biefstuck.

Zelf heb ik de laatste dagen juist veel energie. Ik heb vandaag weer flink wat opgeruimd, schoongemaakt en ook nog een wandeling gemaakt en een ijsje gehaald.

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, druk werkdagje gehad en zo met de hond wandelen, fijn. Vanavond stamppot bietjes, heb nog een bak ingevroren, en daarbij goudse kaasballetjes uit de oven. Alweer zin in ijs, maar doe het niet. Snoep echt teveel de laatste tijd. Wil niet dat dat nu vervanging wordt van de wijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roerbakmie, gewokte groentes en kipfilet met veel oosterse kruiden en satesaus.

Maar eerst een uurtje liggen, ook zo moe. Wel heerlijk net bewust een uur in de zon gezeten. Voor mij uniek, normaal heb ik daar de rust niet voor. Was heerlijk in de zon, een rozig gevoel en een kleurtje in mijn gezicht.

@Manou goed van je!!!

Fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even hallo zeggen! Ik was veel te vroeg op en had geen zin om het dagpact te openen. Op mijn werk niet ingelogd dus even vlug bij gelezen net. Zo zal het nu wel vaker gaan, ligt er aan welke dienst ik heb. Hier zuurkool stamppot met spekjes en speklapjes. Verheug me nu al op de douche, ik ben ook zo moe net als velen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...