Spring naar bijdragen

Donderdag 26januari 2023


lady jane

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, van harte gefeliciteerd @rapilos! Ik ga zo naar het ziekenhuis, eerst even lekker geknuffeld met Inie. S heeft wel al gebeld, ze heeft een prima nacht gehad. Vandaag word er een foto gemaakt van haar hoofdje. Ik denk als alles goed is en ze het zo goed blijft doen dat we haar morgen mee mogen nemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Een nieuwe dag en @rapilosgefeliciteerd met je verjaardag :present:

Meestal was een feestje wel aanleiding om een fles te ontkurken, maar dat ga ik vandaag zeker niet doen :

Wat er ook gebeurt, ik drink vandaag NIET !!

DAGPACT:
Quinn
Fonny

Yvonne
Mariann
Prana

Beatrix

 

Fijne dag iedereen!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne Zekers! Ze wonen hier pas een jaar, fijne mensen in vergelijking met hun voorgangers.  Ben toch een beetje bang dat het de relatie gaat verstoren. In een eerder huis hadden de buren opeens zonder overleg de toch al hoge duiventil met een meter verhoogd, waardoor de zon voor een deel weg was uit de tuin.  We zijn wel gaan praten, en vonden het toch wel zielig voor de buurman, de duiven waren zijn allesie.  Als ruil heeft hij toen het raam van hun toilet die op onze tuin uitkwam (wie verzint het, huis gekocht met klimop ervoor) dichtgespijkerd, zodat we voortaan verschoond waren van de toiletgeluiden van het grote gezin.  Goede deal vonden we dat toen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...