Spring naar bijdragen

Donderdag 26januari 2023


lady jane

Aanbevolen berichten

Met de kat gaat het gelukkig een stuk beter.

Alleen de medicijnen gaan door zijn eten, dat krijg ik niet voor elkaar om dit via zijn bekje toe te dienen.Ik zie erop toe, dat het erin gaat!

Voor de rest paar goed gevulde dagen voor de boeg.

Vanavond repetitie, morgenmiddag begin van de cursus van Antes.Ik hou van groepscursussen, dus ben heel benieuwd.

Zaterdag optreden met mijn Smartlappenkoor.

Leuk weer allemaal.

Nu goed naar mijn signalen blijven luisteren, naar mijn lichaam en op tijd in kunnen schatten, als iets teveel word.Ben nog volop in de leer!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nou nou, goedemiddag ik ben inmiddels weer helemaal bij gelezen, dat is beter dan bijziend... 

Gefeliciteerd @rapilos

Ik lig alweer 'even' op bed.. Om 2 uur kinderen van school gehaald en toen dacht ik van mwehhh gisteren vies verkouden, ik ga nu even lekker liggen.

Maar dan moest ik natuurlijk eerst meerdere pagina's dagdraad doorspitten haha 

DAGPACT:
Quinn
Fonny

Yvonne
Mariann
Prana
Beatrix
Toos

Spirit

Pytje

Freekie 

bewerkt door Freekie
Rapilos feliciteren
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel een rare, vreemde spanning en zenuwen op mijn maag.Misschien is het nog steeds de bijwerking van het ineens stoppen met de oxazepam.

Al ruim een week plotseling niets meer.Was het ineens zat en ik heb ondervonden, dat ik zonder ook gewoon slaap.

Wel helpt moeder natuur mij een handje met de druppels.Nog even bezig met de juiste dosering.

Hoef ze ook niet de hele dag, maar een beetje hulp bij het leeghalen van m'n hoofd.

Volgens mij ben ik een flinke ADHD er.Fijn dat dit eindelijk eens nagekeken wordt.

Morgen start de cursus, vanavond repeteren.

Mijn eten staat op.

Niet veel trek, maar ik eet wel.

Andijvie met rundvlees.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Spirit:

Ik voel een rare, vreemde spanning en zenuwen op mijn maag.Misschien is het nog steeds de bijwerking van het ineens stoppen met de oxazepam.

Al ruim een week plotseling niets meer.Was het ineens zat en ik heb ondervonden, dat ik zonder ook gewoon slaap.

Wel helpt moeder natuur mij een handje met de druppels.Nog even bezig met de juiste dosering.

Hoef ze ook niet de hele dag, maar een beetje hulp bij het leeghalen van m'n hoofd.

 

Kijk a.u.b. uit met die olie Spirit. Dit spul is ook echt erg verslavend, Je wordt er stoned van, je gaat je prettig voelen, dus ruil je de alc. in voor ander spul. Gebruik CBD olie. Dat is niet verslavend en daar slaap je ook heel goed van.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zeg, had een heel verhaal geschreven wordt het niet gepost.

Ik schreef naar jou Spirit, kijk in Godsnaam uit met die olie er zit spul in waar je je heel prettig bij gaat voelen. Je hoofd leeg maken. Is dat niet wat alc. ook doet? Dan ruil je de alc. in voor die olie. Gebruik CBD olie, daar slaap je ook erg goed op en is niet verslavend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Gisteren zat ik compleet in de stress, vanwege mijn nieuwe bed.
Dat is allemaal goed afgelopen.

Toen ik nog even naar de buurtsuper ging trof ik om de hoek mijn buurman M52 aan.(alcohol, benzo, cannabis).
Twee voorbijgangers waren hem al te hulp geschoten.
Hij bleek omgedonderd te zijn met zijn fiets, kon niet meer op zijn benen staan.
Ga terug naar huis heb ik gezegd, maar nee, hij luisterde niet naar ons.
Toen heb ik hem aan z'n lot overgelaten.

Al een tijdje voel ik mij hondsberoerd, vanwege mijn kauwspierprobleem.
Het enige wat tijdelijk helpt is diazepam.
Met enige twijfel heb ik vanmiddag bij M52 gekeken of hij thuis was, voor wat diazepam.
Hij was niet thuis, zijn deur was open en ik schrok mij wild.
Waar is de diazepam, ik heb overal rond gezocht.
Totdat het tot mij doordrong.
Ik heb een zakje medicinale cannabis gevonden.
De helft heb ik  meegenomen en een deel opgerookt, vanwege de THC, kauwspierprobleem en zenuwpijn.

P75 appte of ik thuis was.
Ja, wil je mij helpen, heb ik hem terug geappt.
Bij mij thuis riep hij gelijk: je hebt nog steeds niets opgeruimd.

Nee, zei ik, kom eens kijken bij mijn buurman.
Hij vermoedde al het ergste en bij binnenkomst zei hij:
ik wil jou best helpen, maar deze man niet.

Vervolgens heb ik een aantal buurvrouwen ingelicht.
Is het weer zover?
Kreeg ik als antwoord.

Triest en treurig, M52 gaat dit jaar niet meer afmaken.
Dat dacht ik al eerder, heeft hij zelf ook al meerdere keren aangegeven.

 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees ik het nu goed dat je zijn woning doorzocht hebt op diazepam terwijl hij er niet was? Vandaag is prima gegaan. Alleen wil ze steeds het verband eraf halen en dat moet echt een week blijven zitten. Verder wat gespeeld, maar ook geslapen. In de buggy even mee geweest naar beneden, ballon uitzoeken. Peppa Pig is het geworden. Ik blijf vannacht slapen, lig al in bed. Mini slaapt heerlijk. Morgen ochtend komt de arts en dan kunnen we hopelijk weer weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Roberto triest verhaal... Maarja als we niet opletten is die realiteit niet zo heel ver weg..

Morgen laatste halve dag werken voor het weekend. Ik heb deze week 2 halve dagen vrij genomen om de Kids van school op te halen. 

Nu lkkr op tijd op bed, wel nog steeds gestopt met roken en alcohol maar mijn long inhoud is door de verkoudheid niet al te best. Gelukkig is het dit keer niet door eigen toedoen. 

Weltrusten allen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Freekie:

@Roberto triest verhaal... Maarja als we niet opletten is die realiteit niet zo heel ver weg..

Ja, @Freekie, P75 maakte al zo'n opmerking: jij zit in het voorportaal.
Maar er is echt wel een zeer groot verschil tussen rommel in mijn huis en wat ik bij M52 aantrof.

Namelijk bijna niets, behalve minsten 100 lege pakken wijn.
Die lagen op zijn vloer, naast zijn bank en bed.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Roberto:

Namelijk bijna niets, behalve minsten 100 lege pakken wijn.
Die lagen op zijn vloer, naast zijn bank en bed.

Gaat het wel goed met je? 100 overal? En pakken..jijzelf drinkt die goedkope pakken of slobberwijn zoals je dat zelf altijd noemt. In je verbeelding zie je niks anders meer icm die andere rotzooi. 

Ik geloof er namelijk niks van. Je ziet inmiddels dingen die er niet zijn zo overdreven je nu bent.

Dat jullie buurtsuper al die honderden pakken slobberwijn nog aan kan vullen... Ik vind het weeral wonderlijk.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Roberto:

Ja, @Freekie, P75 maakte al zo'n opmerking: jij zit in het voorportaal.
Maar er is echt wel een zeer groot verschil tussen rommel in mijn huis en wat ik bij M52 aantrof.

 

Dat is een valkuil. Dat je denkt dat het met jou prima gaat omdat het met die ander slecht gaat. "Jij zit in het voorportaal" doet zo'n opmerking überhaupt wat met je? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Roberto:

Ik heb een zakje medicinale cannabis gevonden.
De helft heb ik  meegenomen en een deel opgerookt, vanwege de THC, kauwspierprobleem en zenuwpijn.

9 uur geleden zei Roberto:

@bumperjim, alcohol ja, benzo twijfel ik over, slik ik nauwelijks, cannabis nee

Klinkt niet echt logisch toch? 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...