lady jane Geplaatst 25 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2023 Vandaag alleen genieten Raps, niet werken, cleanen, volkstuinen, wel taart, uit eten hoop ik, en je lekker laten verwennen, gefeliciteerd! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 Goeiemorgen allemaal Gefeliciteerd @rapilos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 Ah taart, altijd goed. Gefeliciteerd @rapilos dat je precies zo'n dag hent als je graag wilt. Beroerde nacht gehad, ik probeer het bed nog maar even. Dagpact: Quinn rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 Goeiemorgen en gefeliciteerd @rapilos! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 Deze draad heeft een taart dus ik ga voor deze. Quinn, Rosee en Prana reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 Goedemorgen allemaal. Mooie dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 Goedemorgen frummers. We hebben een jarige zie ik, even de slingers van zolder halen dus. Van harte gefeliciteerd Rapi, maak er een heerlijke dag van, lekker genieten.!!! En dan mag een bakje natuurlijk niet ontbreken.... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 DAGPACT: Quinn Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 Ik zie dat @Fonny over de draad heengekeken had en een tweede dagdraad had opgestart.... DAGPACT: Quinn Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 Proficiat Rapi Quinn en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 Van harte gefeliciteerd met verjaardag @rapilos! En een goede morgen allen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 Goeie morgen iedereen? Remi hoe is het gisteren gegaan met het niet drinken? Plak je er vandaag weer een dag aan? Droomde dat ik Katja Schuurman omver reed. Die stond midden op een drukke weg een fotoshoot te maken, Prana en Spirit reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 Gefeliciteerd rapilos! Voor mij vandaag 2 maanden av. Had het wel lastig gisteren, maar het is gelukt om av te blijven. DAGPACT: Quinn Fonny Yvonne Mariann Prana, lady jane en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 Goedemorgen. En gefeliciteerd @rapilos DAGPACT: Quinn Fonny Yvonne Mariann Prana rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 Goedemorgen, Vandaag werken en naar 'the banshees of Inisherin' Zin in. Buren hebben eergisteren zonnepanelen laten plaatsen, over de erfgrens zo te zien. Geen zin in. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 (bewerkt) Klinkt als een leuke dag @Etty, maar dat van de zonnepanelen lijkt me heel heel irritant, bah, waarom doen mensen zoiets toch? 26 januari 2023 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 Goedemorgen, van harte gefeliciteerd @rapilos! Ik ga zo naar het ziekenhuis, eerst even lekker geknuffeld met Inie. S heeft wel al gebeld, ze heeft een prima nacht gehad. Vandaag word er een foto gemaakt van haar hoofdje. Ik denk als alles goed is en ze het zo goed blijft doen dat we haar morgen mee mogen nemen. Reacher, rapilos, Quinn en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 Haha @Adri02, dat zei mijn partner ook al. Maar we willen ze zelf ook, (of de kopers van ons huis eventueel) en dankzij hun actie zouden we zelf minder opbrengst kunnen hebben, of we moeten hetzelfde doen met de buren aan de andere kant:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 Oh, wat klinkt dat goed @niks. En wat fijn dat het vannacht ook weer goed is gegaan. Heb jijzelf ook goed kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 Dus: aanbellen en hopen dat ze redelijk zijn. Dat ze het niet hebben gezien, weten. Dat het bedrijf die ze heeft geplaatst dacht: ojee, laten we onze mond maar houden, gauw door naar de volgende klus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 Ja, dat zou heel fijn zijn. Maar sowieso in dit geval op je strepen blijven staan en eisen dat ze opgeschoven worden, dat de erfgrens in ieder geval gerespecteerd wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 @Yvonne Zekers! Ze wonen hier pas een jaar, fijne mensen in vergelijking met hun voorgangers. Ben toch een beetje bang dat het de relatie gaat verstoren. In een eerder huis hadden de buren opeens zonder overleg de toch al hoge duiventil met een meter verhoogd, waardoor de zon voor een deel weg was uit de tuin. We zijn wel gaan praten, en vonden het toch wel zielig voor de buurman, de duiven waren zijn allesie. Als ruil heeft hij toen het raam van hun toilet die op onze tuin uitkwam (wie verzint het, huis gekocht met klimop ervoor) dichtgespijkerd, zodat we voortaan verschoond waren van de toiletgeluiden van het grote gezin. Goede deal vonden we dat toen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 Hihihi... dat van dat raam is wel leuk. Maar inderdaad, je moet zo verschrikkelijk oppassen.... en een slechte verhouding met je buren wil je absoluut niet. Toch maar doorzetten hoor... ik duim voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 Emy's laatste concert. Dat kan ons ook overkomen ook al denken we vaak van niet. Ben werken mensen. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2023 (bewerkt) Je weet het niet @Etty, je maakt je nu zorgen over gedachtespinsels. Jullie zijn redelijke mensen, dat zijn de buren hopelijk ook en dan hebben ze gewoon een foutje gemaakt, dat kan de beste overkomen. Rustig gaan overleggen lijkt me een plan. Het gebeurt mij wel dat ik verwácht dat mensen problemen gaan maken en daardoor al met een gestrekt been erin ga en dat helpt echt helemáál niet 26 januari 2023 bewerkt door Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden