Spring naar bijdragen

Dinsdag 28 december 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

Grappig @niks, ik dacht ook meteen aan het gebaar voor een kat. Dat vond ik altijd zo lief! Net als het gebaar voor een geit. Toen de kinderen van mijn zus klein waren, spraken zij,(als ze al spraken) en wij dus ook, in gebaren. Vanwege hun klassiek autisme gaf dit meer structuur en duidelijkheid dan ‘gewoon’ praten. Veel plezier met het leren van gebarentaal aan Mini!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

@MajaGefeliciteerd

Ben al twee uur aan het opstarten hier
wat heb ik toch een luizen leventje tegenwoordig

Vanavond twee uurtjes werken
Ga altijd lopen naar client (ong. 25 min)
Doe ik toch nog wat nuttigs

Moet op een pakketje wachten (vitaminepillen om het nieuwe jaar goed en gezond te beginnen)
Vervelend altijd, want kan dan niet weg
Enfin, ga de trap maar pakken denk ik en alle kasten bovenop eens schoon maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Pinkman:

Een goed voornemen voor het nieuwe jaar zou zijn: eerder naar bed gaan op werkdagen. 

Fijn plan! Wat is de reden dat het er niet van komt? Het zal niet (meer) zijn omdat je je laveloos ligt te drinken op de bank.

Ik ga zelf tegenwoordig graag vroeg naar bed, eerst lekker liggen op mijn rug en ademhalings-, meditatie- en ontspanningsoefeningetjes doen alvorens in slaap te kukelen... heeeerlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Pinkman:

Meet dat de oudste pas rond half elf naar bed gaat en ik daarna even samen heb met mijn partner. Even een serie pakken nog en al snel is het twaalf uur en dan moet je nog naar bed. Dat voel ik echt het eind van de week.

Kun je je partner niet verleiden om een paar keer per week om negen uur / half tien sámen naar bed te gaan, winwin?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...