niks Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Gefeliciteerd @Maja met je 7 maand! Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 35 minuten geleden zei Reacher: Yvonne Artemis Reacher Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Grappig @niks, ik dacht ook meteen aan het gebaar voor een kat. Dat vond ik altijd zo lief! Net als het gebaar voor een geit. Toen de kinderen van mijn zus klein waren, spraken zij,(als ze al spraken) en wij dus ook, in gebaren. Vanwege hun klassiek autisme gaf dit meer structuur en duidelijkheid dan ‘gewoon’ praten. Veel plezier met het leren van gebarentaal aan Mini! niks en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Op deze draad ook gefeliciteerd @Maja Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Goeiemorgen Yvonne Artemis Reacher Maja Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Mijn Covid test van gisteren is negatief. ikkanhet, rapilos, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Ook.van Lotte en Max @Maja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 15 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen Yvonne Artemis Reacher Maja Claudius Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 8 minuten geleden zei niks: Ook.van Lotte en Max @Maja? Nee, @niks was er toen denk ik nog niet. Ziet er super uitnodigend uit! Wij kregen werkbladen via de school en de gebarenwinkel in Den Haag niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Goedemorgen, Leuk huisje. het gaat flink regenen. Wandelen in de regen wordt het. Ik ben voorbereid. Leuk gebarentaal met een kleine, een vriendin deed dat ook, dat vond ik echt heel gaaf om te zien @niks ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Gefeliciteerd @Maja Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 @Maja gefeliciteerd. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Morning, @Maja goed bezig! Hier ook leuk huisje. Lekker geslapen. Man en jongste maken puzzle. Dat wordt de rest van de week met bord op schoot eten…. Regen. Ik ga naar mijn boek. Tatum, Maja en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 goeiemooiemorgen frummers Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Goedemorgen allemaal, @MajaGefeliciteerd Ben al twee uur aan het opstarten hier wat heb ik toch een luizen leventje tegenwoordig Vanavond twee uurtjes werken Ga altijd lopen naar client (ong. 25 min) Doe ik toch nog wat nuttigs Moet op een pakketje wachten (vitaminepillen om het nieuwe jaar goed en gezond te beginnen) Vervelend altijd, want kan dan niet weg Enfin, ga de trap maar pakken denk ik en alle kasten bovenop eens schoon maken Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Heerlijk @Pinkman, 8 uur slapen, ik heb dat ook nodig om me zorgeloos te kunnen voelen. Hoe werkt dat @Cleo66, de spraakcomputer van je zoon, met plaatjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Net de 2e helft gekeken van Don't look up, met dank aan Fruitvlieg en daarna dit gelezen; https://www.sgxl.nl/6-grimmige-voorspellingen-nostradamus-voor-2022 gauw maar weer naar buiten Fruitvlieg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 30 minuten geleden zei Pinkman: Een goed voornemen voor het nieuwe jaar zou zijn: eerder naar bed gaan op werkdagen. Fijn plan! Wat is de reden dat het er niet van komt? Het zal niet (meer) zijn omdat je je laveloos ligt te drinken op de bank. Ik ga zelf tegenwoordig graag vroeg naar bed, eerst lekker liggen op mijn rug en ademhalings-, meditatie- en ontspanningsoefeningetjes doen alvorens in slaap te kukelen... heeeerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 27 minuten geleden zei lady jane: ....daarna dit gelezen; https://www.sgxl.nl/6-grimmige-voorspellingen-nostradamus-voor-2022 gauw maar weer naar buiten En ons op de valreep nog even opschepen met depressief makende flauwekul, je wordt bedankt lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 2 minuten geleden zei Pinkman: Meet dat de oudste pas rond half elf naar bed gaat en ik daarna even samen heb met mijn partner. Even een serie pakken nog en al snel is het twaalf uur en dan moet je nog naar bed. Dat voel ik echt het eind van de week. Kun je je partner niet verleiden om een paar keer per week om negen uur / half tien sámen naar bed te gaan, winwin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Goedemiddag voor nu. Voor straks welterusten. En voor daar tussenin smakelijk eten. Tot later. Uiteraard tot later. Tot vroeger zal niet gaan. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 @Pulluptomybumperhoe is het nu met jou en je gezin, coronatechnisch gesproken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Wij zijn 5 kittens rijker Zal later even een foto posten , ze zit nu in het onderste gedeelte van de krabpaal de muts .. daar is ze in gaan werpen . nancy, karin123, Maja en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Leuk @Lieke7777. @Maja gefeliciteerd Maja en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2021 Rapport Share Geplaatst 28 december 2021 Bravo mama poes en gefeliciteerd @Lieke7777 wat wordt dat gezellig en schattig bij jullie Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden