Spring naar bijdragen

Maandag, 10 augustus 2020


Lika

Aanbevolen berichten

Das mooi dan heb je de helft vh werk alvast gedaan in je hoofd :D 

Ik maar er maar een geintje van :ph34r:

Ik vervang deze week 7 collega's whoehahaha ze zijn allemaal op vakantie. Heb gezegd, jullie zijn leuk bezig dat je dat zo afspreekt, ik doe gewoon mn werk en wie er aan de beurt komt die komt aan de beurt en de rest moet maar wachten. Ik laat me ook niet gek maken. Volgende week ga ik zelf met vakantie. Gelukkig werk ik niet in een ziekenhuis.

(De baas zei die vakantieplanning moeten jullie als volwassenen maar onder elkaar regelen. Dat werkt helemaal niet Kennelijk zijn we allemaal nog kleuters dus :D Das al sinds een jaar of 10 dat geen chef dat correct organiseert bij ons, mijn probleem is het niet meer)

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
17 graden momenteel buiten, heeeeeeeeeeeeeerlijk. 
Om 5 uur even opgestaan om de deuren tegen elkaar open te zetten, 
en daarna nog even lekker terug het bed in; scheelt toch weer een paar graden om de dag mee te beginnen. 
Nu eerst een bakje en dan straks snel de boodschappen halen. 
 

21 minuten geleden zei bumperjim:

De baas zei die vakantieplanning moeten jullie als volwassenen maar onder elkaar regelen. Dat werkt helemaal niet ...

Wij kregen op zeker moment 'zelfsturende teams'....  dat ging nog een paar stapjes verder dan alleen de vakanties zelf plannen. 
Dat was voor mij het sein het roer om te gooien indien mogelijk want ik was er van overtuigd dat het niet ging werken...
Nooit spijt van gehad.

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      
Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water        
Gerelateerde afbeelding  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Yvonne:

Wij kregen op zeker moment 'zelfsturende teams'....  dat ging nog een paar stapjes verder dan alleen de vakanties zelf plannen. 
Dat was voor mij het sein het roer om te gooien indien mogelijk want ik was er van overtuigd dat het niet ging werken...
Nooit spijt van gehad.

Je kan eigenlijk ook niet verwachten van mensen dat ze spontaan hun zomervakantie gaan aanpassen aan hun werk alsof het werk het belangrijkste is. Werk komt bij veel mensen op de 10e plaats of zo in hun leven. Bij mij ook hoor. Maar ik doe het wel graag goed.

Zelfsturend team, das net zoiets als dat je kinderen zelf hun kleren gaan wassen en strijken en hun kamer opruimen zonder dat je t 100 keer zegt. Hihihi keep dreaming :) 

@Adrian ik werk met grote klanten, B to B zal ik maar zeggen. Beetje onduidelijk maar ik word niet graag herkend. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij ook een goedemorgen Reacher. 

Ik heb net even de afgelopen dagen in sneltreinvaart doorgelezen, was er niet eerder aan toe gekomen. 
@Jopie weer veilig terug gelukkig.... mooi meis, en mooi dat het een mooie herinnering mag zijn. 
@Marika op naar het ziekenhuis dus. Sterkte en dat dat wat er gaat gebeuren maar succesvol mag zijn. 
Ik las dat je een paar dagen geleden heel slecht in je vel stak, ach meis, wat ellendig, alsnog een heel dikke knuffel voor jou. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen !

Mooie eerste vakantie dag voor de boeg.  Ik hoop dat het minder warm wordt vandaag.  Mijn eerste maand geheel onthouding heb ik kunnen volhouden, op naar de 2e. Daar hebben jullie ook wehl en btje aan bijgedragen, bedankt ! Ik ga door en wie weet komt het jaarpact binnen handbereik.

Maak er een mooie dag van ! Liefs m0i

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers
26 graden in de kamers intussen
ik gedraag me eindelijk als de pensionado
die ik ben
ik doe alles vertraagd en bal nog steeds niet
alle vrienden liggen weer aan de duinen
maar ik blijf tussen de gezinnen aan het water
zodat ik mijn voeten niet verbrand en zo in het water ben
Gisteren
4 mensen verdronken en 1 vermist
allemaal op superdrukke plekken, geen overzicht voor
de hulpdiensten en iedereen is met zichzelf bezig.
Ons strand is zelfs nu vrij rustig, te ver weg vd auto's
gelukkig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

@Marika heel veel sterkte! Ik ga vandaag op minivakantie (paar dagen soort filosofisch ding dus) mijn kinderen van 17 en 15 blijven voor het eerst samen een paar dagen alleen thuis, dat willen ze graag en ik vertrouw het ook wel, maar toch... Beetje spannend blijft het wel. Als ze het gas uitzetten en niet vergeten de sleutel uit de deur te halen ben ik heel blij;) Wilde feestjes denk ik niet dat er gaan plaatsvinden, daar is de jongste sowieso niet van. Ze mogen 1 keer pizza eten, 1 keer thuisbezorgd bestellen en de oudste gaat een keer koken. Zo nog even lading boodschappen doen. Een familielid zou aanvankelijk hier logeren, maar ze vinden dit leuker en ik wil ze mijn vertrouwen geven. Vind het ook wel een mooie oefening in zelfstandigheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Cleo66:

Ik zei haar dat iemand zonder probleem   niet stiekem drinkt en al zeker niet alleen 

 

Ja precies. En niet in een mok :D 

Dat iemand zich schaamt vind ik een betere indicator dan de hoeveelheid want daar klopt toch nooit wat van.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk zelfs dat de vraag van je vriendin of ze misschien wel verslaafd is, al aardig in die richting wijst @Cleo66 Degene die het geluk hebben niet verslavingsgevoelig te zijn houden zich daar niet of zelden mee bezig.

Ik ervaar in mijn omgeving dat mensen, die mijn achtergrond kennen, aan mij gaan uitleggen hoe bewust ze proberen om te gaan met hun gebruik, en dat het bij hun daarom wel meevalt. Soms wel grappig, niemand hoeft zich aan mij te “verantwoorden”  maar ze doen het ongevraagd vaak wel lijkt het. Snap dat niet zo goed, wie ben ik om daar wat van te vinden? De laatste die je moet vragen om advies mbt matigen ben ik :P

 

bewerkt door Maverick
Woordje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Marika, heb jij nou een tia gehad? :o

Forum volgen op een telefoontje vind ik echt helemaal knudde. En al helemaal als je nauwelijks internetverbinding hebt, daar aan de randjes van Bretagne.
Dus ben ik nu na die twee weekjes weg nogal rommelig op de hoogte van het wel en wee hier.. Waarmee ik dan weer niet wil zeggen dat ik normaal
gesproken uitstekend op de hoogte ben. Een rommelige geest in een rommelig 'huis' geeft rommelige reakties. Snap mezelf vaak niet, laat
staan zo'n heel forum. Maar dit voor mij 'rommelige' zooitje aanwezigen op dit forum is in de loop van de jaren toch een soort van geliefd
ankerpunt geworden waar ik me op een veilige manier woede op de hals kan halen en idem dito woedend over kan zijn.. Daar staat gelukkig
wel tegenover dat ik bijna elke dag dat ik hier lees positiviteit put uit de belevenissen. Positiviteit die ik van nature maar erg magertjes aanmaak.
Vitamine P, zeg maar.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen  '   

Al weer druk op het  front hier  .

@niks   goede  avond dienst  hopelijk  heb je climat control op je werk.

Ook voor je mensen  die je verzorgt  '  gisteren koelinstalaties uitgevallen  in Rotterdamse  huizen  .   Niet  grappig.

 

@Lika werk ze ' je eerste dagje.

@bumperjim   keep on working  ' bijna vakantie 

@lady jane fijne  stranddag   ' je bent al vroeg en idd las het  gevaarlijke  zee. Goed  uitkijken.

@Rosee   fijne dagen  hoop  dat het je geeft  wat je wilt  verwacht .   En goed geregeld thuis.

En mijzelf ' vandaag   zoon jarig   ik zit hier  en hij daar ' straks video  bellen .

En vandaag is het  een jaar geleden  dat  ze uit huis zijn gehaald   :( .

Zat hier buiten om 2.00  luchtbed  lek .

Pff had eigenlijk  wel trek in een flinke  borrel ' maar op 1 desperado na is hier  dus gewoon niets  aanwezig  . Foute  peuk gerookt . En maar weer op het lekke ding gaan liggen.

Straks video bellen  ook om de antabuse  weer te nemen. 

Zijn verkast zit nu in de midi Pyreneeën  .

 

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een goedemorgen allemaal.

'Wie zaait zal oogsten'! schreef iemand.

Een hele goede is dat. Komt volgens mij uit het bijbelboek SPREUKEN..

Gezaaid heb ik al genoeg; de echte goede oogst moet ik nog afwachten..

bewerkt door Adrian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal, of zo goed mogelijk.

@Lieke7777 gefeliciteerd en sterkte tegelijk. :rose::rose: En dan is ook nog je luchtbed lek.  
 

@Marika jij ook heel veel sterkte, ik hoop dat je operatie goed verloopt. 
@lady jane, jij geniet echt van het strand he? Ook als je niet kunt volleyen, lijkt me inderdaad heerlijk, lekker met je voeten door het water.

Alle werkenden: sterkte, ik,gun jullie een airco.

@Bor, ik kan me voorstellen dat je schrok! Na negen maanden verwacht je het niet meer lijkt me. Is de rust een beetje teruggekeerd? Hoe is het met je heit? 

Wij hadden eigenlijk nooit problemen met de vakantieplanning, er moesten altijd genoeg mensen aanwezig zijn (patiëntenzorg) en mensen met kinderen gingen/moesten voor in de schoolvakanties, daar hield iedereen rekening mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...