Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

Hoi @Momentum, ik kom weer vertrouwd onder jou op het dagpact. 

25 minuten geleden zei Momentum:

Goedemorgen 

Dagpact:

Momentum

Maja

Goede dag voor iedereen. Vanmiddag weer kans op zware buien. Dus in de ochtend een lange wandeling.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik maak vandaag ook een lange wandeling. Maakt niet uit als het regent maar ik pas wel op voor onweer.

Fijne dag iedereen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

* niet meer van toepassing, ik heb al bericht*

Goedemorgen..

bewerkt door Bor
spatie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe is het met bolletje?  

Goed hoor Reacher. Ben dood en doodmoe  geweest dus heb het ff heel rustig aan gedaan. Lief dat je er naar vraagt. Plaatjes Kusjes knuffels

Goeie morgen mensen,

W.b. Smaragd. Soms moeten mensen zo diep in de goot liggen voor er verandering komt. Ik heb de hoop absoluut niet opgegeven. Gewoon omdat het hem nog steeds veel pijn doet als hij drinkt. Erger zou zijn wanneer het hem niets meer doet.

bewerkt door bolletje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen

Na lange tijd weer even binnen. 

Niet meer en minder dan om mijn taart van @Reacher te komen collecteren. Ik ben net iets meer dan een jaar alcoholvrij. Niet dat ik dat perse vier maar alsk een taart hier of daar kan meepikken dan...doe ik t !

Kom ze wel niet halen. 

Ik heb niet meegelezen deze periode. Maar ik hoop van ganser harte dat iedereen ok is :heart:

Lady, bedankt voor die kleine duw. Mijn focus zat inderdaad fout. Ik ga nog heel op en af en soms heb ik het gevoel dat t uitzichtloos is. Maar ik kon de pot niet eeuwig gesloten houden en soms moet je door de shit. Dit heeft trouwens niet veel met al dan niet of wel drinken te maken. Ik ben altijd heel goed geweest in dingen parkeren.

@bolletje, ik zie je :D:heart:. Hoop dat alles goed is met je. Vaak aan je gedacht ook. Je bent al wat ouder vandaar maar ook een heel mooie meid.

Soit, ik ben er terug vandoor. T is werkendag 

:lips:

Tot binnen een tijdje 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lang zal ze leven veel taart zal ze geven traaaaaaaalala. Hé Geitenbreier leuk dat je even binnen komt wippen. Ja ik ben hier ook niet zo vaak meer maar af en toe even kijken hoe het met de rest gaat is nooit slecht. Hoe is het met meneer Schildpad?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen ' was erg moe gisteren gelukkig goed geslapen .   Vandaag maar  weer door   .  Het blijft hier opvallen doorgaan .  En vooral nog heel veel slikken. :mellow:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Eerste kopje koffie al op.
Straks boodschappen doen, zieke tante een kaart sturen en broodjes inpakken voor de tuin
krijgen bezoek op de tuin straks, mensen die van ver komen fietsen
oei, oei, als het maar niet zo heel vroeg in de middag gaat regenen, want dan ziet het er niet best voor ze uit :o

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

een uur of een staat hier Raps,
maar gisteren werd het uren later
jammer want toen ben ik om de berichten dichter bij huis gebleven
dan ik eigenlijk wilde
had beter kunnen vertrouwen en naar mijn goede gevoel kunnen luisteren
mag jij ook doen vandaag

gelukkig is mijn fietstocht met maatje altijd in de ochtend
dus vandaag zitten we weer goed

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

We krijgen logees aankomend weekend, bij  wie het thuis echt zonder overdrijven zo schoon is als op een OK.  Zo gaat het bij ons nooit worden, geen plannen daartoe ook, maar ik krijg zelf wel de neiging om te gaan poetsen voordat ze komen.   Ik begon met de deur vanuit de gang naar de keuken.  Even mindful schoonmaken, ruitjes, bovenop, kozijn.  En was er toen eigenlijk al klaar mee.  Maar nu ziet het huis er nog viezer uit, omdat die ene deur zo schoon is.  Als ik het weer ongedaan zou maken, zou ik dan de eerste ter wereld zijn die dat zou doen? Dat vraag ik me dan af. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh heel herkenbaar @Etty

Mijn man pakt ook weleens een doekje en dan haaltie dat achteloos ergens overheen en dan mopper ik ook vaak moet je nou kijken wat je gedaan hebt, zo vies alles nu lijkt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat vraag ik me af @Yana, met Smeerkees junior en senior  in huis. Na het poetsen van de deur vroeg ik aan hen of het misschien een goed idee zou zijn om handgrepen en deurknoppen te gebruiken, dat zou wat schelen qua schoonmaak.   Maar dat doe ik altijd, zeiden ze in koor. Toen keken ze elkaar lachend aan en zeiden: we zullen er op letten.  

We gaan gewoon vanavond kleien, broodbakken en chips eten.  Komt goed. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen

Kwalitatief uitermate teleurstellende nacht gehad. :blush: kreeg mijn gedachtes niet uitgezet. opgestaan en hier even gelezen...afleiding :D

Het blijft een en al herkenning, ook de niet alcohol gerelateerde verhalen.

Ik ben zo blij dat ik dat probleem er niet ook nog eens bij heb.

Ha @fleurtje, je hebt niet teruggelezen, maar in het kort...Je werd gemist :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Cleo66 Wat is er dat het forum je onrustig maakt? Ik heb een tijdje niet meer gelezen maar is het iets om het uit te spreken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Cleo66:

Het forum maakt me erg onrustig.  Ik vind er niet wat ik gehoopt had.  

Wat hoop je hier te vinden? Als je het uitspreekt kunnen we misschien meedenken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...