Spring naar bijdragen

Woensdag 17 juni


Momentum

Aanbevolen berichten

De ok of niet-ok boodschap die er in de toon van je bericht zit heeft inderdaad een enorme invloed op de reactie die je kunt verwachten. Vergelijk het met de situatie als je iemand op straat tegenkomt. Zeg je iets venijnigs, dan kun je meteen stront terug verwachten. Zo werkt dat gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee, ik ben al zo lang van plan af te bouwen hier
misschien geef ik alleen een waarde? of misschien
ook wel een oordeel. ik weet het allemaal niet meer hoor
beetje moe van alles afwegen, reacties afwachten enz
ik weet wel dat ik blij zal zijn als mijn werk en hobbies weer
een groot deel van mijn tijd zullen innemen.
beter evenwicht voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komisch hoe iemand in een paar seconden "anders ruim ik je op" o.i.d eruit gooit, en er vervolgens door anderen nog dagenlang en toe moe wordens toe geparlementeerd wordt over waardeoordelen. De zorgvuldigheid moet wel heel erg van 1 kant komen.

Wat mij betreft zou ik slechts een wat prominentere negeer knop willen om op te drukken. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bumperjim:

Komisch hoe iemand in een paar seconden "anders ruim ik je op" o.i.d eruit gooit, en er vervolgens door anderen nog dagenlang en toe moe wordens toe geparlementeerd wordt over waardeoordelen. De zorgvuldigheid moet wel heel erg van 1 kant komen.

Wat mij betreft zou ik slechts een wat prominentere negeer knop willen om op te drukken. 

Volgens mij lopen hier twee dingen door elkaar @bumperjim

Ik heb de vraag proberen te beantwoorden  die @Bor aan mij heeft gesteld nav mijn stukje van gisteren. Het ging mij In dit geval dus om Bor en het had in mijn beleving dan ook niets te maken met de uitlatingen van Smaragd. 
Misschien loop ik nog te kort mee maar zie beide (nog) niet als een eenheid.

Zolang er nog geen prominente negeerknop is en de moderator zijn werk niet doet vind ik het geen probleem zelf eens een poging te wagen om aan te geven dat het misschien ook anders kan. Volgens mij is het hier nog altijd een zelfhulpgroep/forum.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...