Spring naar bijdragen

Donderdag 23 April


Lieke7777

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Volgens mij ben jij een hele leuke meester voor je zoon @knakker , vogelbingo geweldig:) Denk dat veel ouders met basisschoolkinderen opgelucht zijn dat ze straks weer naar school kunnen, hoe doen ze dat lesgeven in combinatie met eigen werk? Ik heb 2 pubers in huis, kan ook pittig zijn maar die gaan vooral hun eigen gang dus stuk makkelijker. Vandaag hun eerste dag meivakantie dus geen online les, ze slapen nog dus ik ga maar eens aan t werk:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja een perfect eitje in de ochtend. Ik denk dat een doopei helemaal een beetje zacht moet zijn, om er een soldaatje in te steken.

Ik ben aan de havermout. Onder het mom van weinig boodschappen doen en alles opmaken in huis, kook ik dat in kokosmelk. Wat gedroogd fruit erbij en blauwe bessen uit de vriezer, klaar.

Vandaag weer een drukke werkdag, mensen terugbellen en een videovergadering. Gisteren heb ik heerlijk bijna twee uur geslenterd buiten. Dat doet me zo goed. Eerder ging de route door het park, maar door alle hardlopers is dat niet meer te doen. Geeft ook niet, genoeg andere mooie routes.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ook voor een doopeitje? Ik dacht dat dat juist een ei-soepje moest zijn. ^_^ Ontbijten met soep? Ja waarom niet. Lekker hoor.

Ik heb gisterenavond de podcast die Sandro plaatste geluisterd. Inderdaad heel waar. We zijn niet in oorlog en aan het vechten tegen een vijand. Het virus is geen persoon die ons iets aandoet.

Wij hebben dit zelf over ons afgeroepen. De kunst is nu om hier iets van te leren, te veranderen en besmetting te beteugelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha, 

4 minuten geleden zei knakker:

Koffie, lekker. Ik wacht altijd alleen met koffie zetten tot @Yvonne er is. Leef ik me dan teveel in, dokter?

Hahaha, wat lief van je Knakker. 
Ik was lui vanmorgen, maar nú is er dan eindelijk de koffie
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                  Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier lekker de zon in, en nog genieten van mijn vrijheid. Thuis dan wel. Na de volgende week is het afgelopen. Eindelijk weer aan het werk. Ik kijk er naar uit, terwijl het eigenlijk onwijs ploeteren is. Maar dat is mooi, dan val ik ook weer wat vlugger in slaap. Heb er nu wel wat moeite mee door dat ik zoveel energie heb. School van mijn dochtertje begint een week later. Zij ook blij want zij zit twee weken langer thuis dan ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...