SimpleMan Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Sterkte Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Gecondoleerd Nancy, wat een onwerkelijke situatie. Helaas keiharde realiteit. Sterkte. Hoop dat je omringd bent door familie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Ach Nancy toch, wat verdrietig voor je. Veel sterkte en mooie herinneringen gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Gecondoleerd @nancy,veel Sterkte in deze moeilijke tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Nancy wat verdrietig, dat hij niet meer levend naar huis kon komen. Ik neem aan dat er vanmiddag niet echt sprake is van een dienst, dat komt pas als je stiefmoeder terug is. Wat onwerkelijk allemaal inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Lieve Nanc heel veel sterkte . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 (bewerkt) 2 uur geleden zei nancy: Ik krijg net bericht: hij wordt straks om 17.00 u al gecremeerd....nee, coronapatiënten krijgen geen uitvaart... O wat verschrikkelijk lieverd. Ik hoop voor je dat je veel steun kan vinden. Dit afscheid is heel zwaar zonder uitvaart. 27 maart 2020 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Oh Nancy wat verdrietig!! Geen lange lijdensweg is mooi inderdaad. En fijn dat zijn as overkomt naar Nederland zodat jullie op die manier nog afscheid kunnen nemen. Verder intens verdrietig en onwerkelijk. Hopelijk komt je stiefmoeder snel terug in goede gezondheid. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Gecondoleerd Nancy, sterkte voor jou en je dierbaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Gecondoleerd Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 kaars brandt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 (bewerkt) Laten we inderdaad met zijn allen even stil staan hierbij op dit moment. Een fysieke uitvaart kan niet, maar op die manier toch een zo waardig mogelijk afscheid. 27 maart 2020 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 5 uur geleden zei Bor: Wat?! Waarom dat niet. Dat is hier ook zo, gisteren op journaal. Naaste familie heeft de grootste moeite er iets van mee te krijgen. Zelfs de urn bemachtigen is al een toestand. Heel schrijnend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Heel veel sterkte @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Nancy ik brandde ook een kaarsje voor je. Die gaat net uit. Ik steek alleen een nieuwe aan voor jou en andere naasten. Maar tegelijk voor alle mensen in de hele wereld die nu wel wat warmte en steun kunnen gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Lieve lieve frummers! Zó ontzettend bedankt voor jullie reacties en steun hier, het heeft me de dag door gedragen. Wát een moeilijke dag, maar fijn om jullie hier te weten! Wat bén ik jullie dankbaar, 27 maart 2020 heeft hier even mijn dag mogen zijn, rond de schok en het verdriet om mijn vader. Heel helpend, echt waar . Smaragd, Lonster, Vol en 7 anderen reageerden hierop 10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 En zóóó bedankt voor alle kaarsjes, zo fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Ik heb om 17 uur op het werk even aan je gedacht ook .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 27 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden