nancy Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Ik las net de draad van gisteren en vannacht. Ik hoop voor iedereen een betere dag, wat een ellende brengt dat drinken toch. Verder weer ik eigenlijk niet goed hoe te reageren op die nachtelijke berichten. Ik hoop dat ze nu hun roes uitslapen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Goedemorgen Penny Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Goedemorgen. Een nieuwe dag. Dat is alvast 1. Dagpact Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Ik ben betrapt! Gisteren nam mijn man een borrel (hij drinkt niet regelmatig en niet veel), en ik mijn gemberthee. Hij keek me aan en vroeg wat ik heb, met dat ik de laatste tijd niet drink. Hij schrok oprecht, dacht dat ik bij de dokter was geweest. Ik zei dat ik vond dat ik best veel dronk en dat ik het een tijdje zonder wou proberen (ik heb niet gezegd hoeveel ik dronk). Dat vond hij een knappe beslissing. : ) Smaragd en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Dagpact Lika knakker Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Busted Penny! Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 @knakker, @Morgon en @Myle hou het roer recht en het hoofd helder @fleurtje, ik kom wel op dat draadje met jou hoor, dan worden we elkaars buddies. Ik heb moeilijke periodes. Ik zit nu in een goede. Ik ga maar waar es richting werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 (bewerkt) 55 minuten geleden zei knakker: Dagpact Lika knakker Reacher Myle Goeiemorgen. Ja, vandaag roer recht en helder blijven ; ) Dankje @Reacher 12 september 2019 bewerkt door Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Moghu, Knakworstje en de rest, Je kan ieder moment van de dag opnieuw starten met stoppen. Succes allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 36 minuten geleden zei Reacher: Dagpact Lika knakker Reacher Myle Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Goedemorgen. 1 uur geleden zei nancy: Verder weer ik eigenlijk niet goed hoe te reageren op die nachtelijke berichten. Ik hoop dat ze nu hun roes uitslapen. Ja, lastig is dat he. Je zou eigenlijk met terugwerkende kracht willen zeggen: stop met typen, drink wat water en ga nu je nest in! Laat ik er maar van leren dan dat ik zelf niet meer in die val trap. Zit pas op dag 5, dus zoals de Engelsen zo mooi zeggen: "I'm not out of the woods yet". nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 1 uur geleden zei nancy: Ik las net de draad van gisteren en vannacht. Ik hoop voor iedereen een betere dag, wat een ellende brengt dat drinken toch. Verder weer ik eigenlijk niet goed hoe te reageren op die nachtelijke berichten. Ik hoop dat ze nu hun roes uitslapen. Morning allen.. Excuses @nancy (en de rest) ik voel me er eigenlijk ook erg ongemakkelijk bij... Maarja het is wel precies wat drank doet.. En op dat moment vind je het zo normaal.. Nouja.. Op naar een betere dag. Inderdaad, ik kijk uit naar fris en fruitig pff... @knakker en @Myle sterkte op de zoektocht terug naar jullie koers! Penny en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Goeiemorgen! Wat een droefenis toch die drank, ik wens alle struikelaars van harte een overtuigde nieuwe start. Wonderlijk hoe zo'n forum je leven binnensijpelt, gisteren ging ik naar bed met de gedachte: 'hopelijk kan Myle vannacht eindelijk eens lekker slapen' en ik werd wakker met: 'oh jee, ik hoop dat knakker zich weer bijeen geraapt heeft'. Ik lees hier graag en draag jullie een warm hart toe maar ik weet niet zeker of het wel zo'n goed idee is om jullie zo'n rol in mijn dagelijkse gedachten te laten spelen. Maar ja, mijn gedachtes doen waar ze zin in hebben, die zet ik niet makkelijk op een ander spoor. Gelukkig ben ik weer fris wakker geworden, wat een zaligheid is dat toch. Voor vandaag had ik buitenklussen gepland maar het is hier een grijze miezerochtend, dus ga ik wat vooruit werken op de computer. lady jane en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 @Yana mij geven al die verhalen, hoe triest ook, de steun om de eerste niet te nemen, ik weet dat ook ik dan om ben. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Goedemorgen frummers. Wat een nachtmerries kan een mens toch hebben, pffff, ben moe wakker geworden.... Eerst een bakje maar. en het dagpact. DAGPACT Lika Knakker Reacher Myle Nadia Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Ook goeiemorgen.! En ook vanaf hier voor een ieder die dat kan gebruiken sterkte vandaag. Ik kan alleen maar beamen dat fris wakker worden een zegen is! Door alle verhalen op dit moment hier op het forum ben ik me er nog meer van bewust dat het hele leven zonder alcohol een zegen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 DAGPACTLika KnakkerReacher Myle NadiaYvonne Billy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Net even de draad van gisteren doorgelezen... werd er inderdaad niet blij van. En laat ik het daar maar bij houden. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Gewoon negeren het dweilorkest. Alles is daarover al gezegd en herhaald. Ik heb daar geen tekst meer voor. Blij met heldere kop elke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Goedemorgen Zet m op vandaag, hier begint de zon te schijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Hier ook Rosee, heerlijk weer zo. En aan de slag... hoogste tijd.. Dag dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 september 2019 Rapport Share Geplaatst 12 september 2019 Goeiemorgen, 'Geen woorden, maar daden' bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden