Smaragd Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 Lars en Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2019 Kruidenthee (vakantie?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2019 Klopt lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2019 Ja, twee weken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 9 uur geleden zei jopie: @Zbb.... Hoe vaar je? Hier gaat het nog steeds goed @jopie nog een week en ik zit op de 6 maanden,heb helaas wel twee sjakkies gerookt maar ik geef niet op. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Wat goed ZBB! smart en Zbb reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2019 lidia nog in het land der levenden? nancy en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 9 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2019 Op 1-8-2019 om 15:13 zei jopie: @Senna33 hou je je nog staande in al het "geweld"? Goedemorgen @jopie jazeker lief dat je aan mij denkt. Heb heerlijk vakantie, leuke dingen gedaan (en nog op de planning) echt druk, vakantie is nog nooit zo vlug gevlogen. Nadeel wel altijd ontzettend moe, en niks aan mijn slaap ritme doen. Ik hou van uitslapen, dat gaat maandag heel zwaar worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2019 @ jan1000 , ik mis je. Waar ben je, hoe gaat het met je? Ik weet niet wat ik fout doe, maar ik kan je niet taggen.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2019 (bewerkt) @Jan1000, hoe gaat het? We missen je best wel. @nancy, om te taggen begin je de nickname te typen na de @ en dan kies je de naam uit de lijst die er onder verschijnt. Die naam uit de lijst kiezen is dus de truc. 30 augustus 2019 bewerkt door Bob lady jane en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Refein: Jan, Jan, dubbele Jan, waar zijt ge heen gevaren. Jan, Jan, waar zijd gij heengegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Ja Bob, zo doe ik het anders ook altijd. Gisteren lukte me dat niet (??). Ik dacht even dat het account van Jan verwijderd was. Omdat Jan ernstig ziek is, raakte ik even in paniek. Hopelijk laat hij iets van zich horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Ah, zat het zo, @nancy. Ik zie nu dat er bij je eerdere bericht een spatie staat tussen @ en Jan1000. Dan kwam het waarschijnlijk daardoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Ahaaaaaa, dan zal dat het zijn. Dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 4 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2019 Ik heb @Denise79 al een tijdje niet meer gezien, hoe is het met je Denise? En @niks, hoe gaat het met jou? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 4 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2019 Ties is iig weer terug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 9 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2019 (bewerkt) ... 9 oktober 2019 bewerkt door Adrian Foutje van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Hallo, hier is Lidia, ik zag dat er toch nog een paar mensen zijn die mij missen, doet me goed. Het is hier veel veranderd, dus ik denk dat de up date die ik aan Lady Jane heb gestuurd, een PB was. Het gaat wel goed met me, hoewel het nog niet geheel en al gelukt is met alcohol de baas, maar mss ontbreekt de wil mij. Met niet roken is het wel gelukt, dat mocht ook wel, kan de stoppogingen niet meer tellen, maar ben heel blij die snak kwijt te zijn en vertrouw erop dat dat voorgoed is. Het wordt ook steeds minder geaccepteerd. Gelukkig voel ik mij veel stabieler dan in de tijd dat ik hier elke dag was. Dat heeft wel geholpen, maar plotseling had ik geen behoefte meer om mee te doen. En van de ene dag op de andere ben ik helemaal weggebleven, ook niet meer meegelezen. Er waren zoveel onbekenden, terwijl de oude bekenden weg bleven en de sfeer was ook niet fijn. Ik hoop van ganser harte dat dat weer verbeterd is. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Ha Lidia! Goed van je te horen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 @Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2019 Wat fijn om Lidia weer te lezen! En ik zag dat Jan1000 15 uur geleden ook online was. @Jan1000, ik hoop dat het met jou ook goed gaat! Voor beiden: lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2019 Het gaat goed met mij Nancy, dank je! Geen uitzaaiingen, op krachten aan het komen (vermoeidheid) en mentaal oke. Ben weinig op de het forum, maar kijk nog wel af en toe. De twee draadjes die ik heb opgestart hebben nu een mooi eigen leven, kilokiller en jaarpact. Dus die bezoek ik soms. Warme groet, Jan Lika, nancy en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 9 november 2019 Rapport Share Geplaatst 9 november 2019 Ik mis @Etty al een poosje Lonster en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Ik zou graag willen wetenhoe het gaat met @Jannigje, @Ettyen met @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden