niks Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 (bewerkt) Goedemorgen! Slecht geslapen dankzij de rotopmerking van Bor. Niet dat het mijzelf betreft, maar je weet dat je dankbaar mag zijn, als het bij jou wel lukt. Ik had zondag ook een plaatje daar over, zal hem zo even bij halen. 11 mei 2021 bewerkt door niks Musashi en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Aan het werk maar weer! @Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 (bewerkt) Goedemorgen! Deze week vrij en mijn moeder is vandaag 80 geworden. Dus gauw uit bed om een feestelijk ontbijt te maken. Verder met het perkgoed in de bakken zetten. Zon laat zich al zien. Fijn! @Yana @Sowhat: je hebt helemaal gelijk. Het beste wat je kunt doen is zo’ n nare laag bij de grond opmerking van @Bornegeren. Te zielig voor woorden. 11 mei 2021 bewerkt door Maja Aanvulling bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Goedemorgen Dagpact: zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Goedemorgen frummers. Ik heb nog niets bijgelezen, dus dat maar even gaan doen. Maar eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 3 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers. Ik heb nog niets bijgelezen, dus dat maar even gaan doen. Maar eerst een bakje. Ja beter om eerst een bakje te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Goedemorgen vanaf het werk. Ook bijgelezen, mét koffie. Alles is al gezegd, lijkt me, ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. Fijne dag allen. Tatum en elisa72 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Goeie morgen mensen, Ik weet niet wat er gisteren voor 'n opmerking is gegeven maar ik denk dat ik dat ook maar zo laat. Wat niet weet, dat niet deert. Toch? Dadelijk weer naar de d.besteding. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 (bewerkt) @Borstaat op het niveau van mijn moeder. Daarom botsen wij soms zo hard. Totale ontkenning, niet mijn schuld, ik kan er niets aan doen, ik kan het niet veranderen, ik hoef niet aan mezelf te werken, als de mannen mij maar leuk vinden. Dat laatste heb ik nooit begrepen. Misschien mis ik iets? Edit: mijn moeder werkte wel full-time en heeft van mij een zelfstandige, probleem oplossende vrouw gemaakt. Hierin is probleem oplossend belangrijk omdat dat minder depressief en slachtofferachtig maakt. Actie tegen depressie. 11 mei 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 We weten niet wat er in de jeugd van @Boris gebeurd wat haar zo heeft gemaakt. Ik ken wel alle verhalen van mijn moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Spirit wat ben je toch een fijn, wijs mens geworden als je nuchter bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Goedemorgen Vandaag een afspraak bij Brijder. De vorige keer bijna 2 uur, was ik kapot en moest ik een week bijkomen. Toch maar aangeven dat het wat te veel van het goede is. Dagpact VIII Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 9 uur geleden zei 19Geeky91: ....... Afgelopen weekend in de kennel de vloer opgehoogd, want achter de tuin is de straat hoger, dus er liep water de kennel in.. Dat is niet handig als de hond daar zit. Waarom gaat jouw hond in een kennel achter in de tuin @19Geeky91 14 uur geleden zei Reacher: Ik eet sowieso elke dag bij @Yvonne En deze opmerking toverde zomaar een blije glimlach op mijn gezicht.... En verder is inderdaad alles wat gezegd moest worden wel terug te lezen op de draad van gisteren... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 goeiemooie morgen frummers Yana Jannigje en allen die zich gekwetst voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 En mensen die zich heul sielug voelen????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 2 minuten geleden zei bolletje: En mensen die zich heul sielug voelen????? Die krijgen een extra warme knuffel en een dikke Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Tsjonge zeg, is dat even wakker worden. Ik lees wat er gisteren en vanmorgen allemaal geschreven is en de tranen lopen over m'n wangen. Jullie zijn verschrikkelijk lief allemaal, dankjewel nancy, Reacher, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Goedemorgen. @Yana En ook even een extra voor @spirit. Dat gevoel 'waar doe ik het eigenlijk allemaal nog voor' is herkenbaar. Maar jij bent ook de moeite waard Spirit. Tijd is je vriend Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Een hele goede morgen allemaal, Alles weer bij gelezen ik onthoud me maar van commentaar Moet wachten op de Ziggo man Die zou komen tussen 8.00 en 13.00 Kan de hele ochtend dus geen kant uit Hoop heel erg dat hij op tijd komt, dan kan ik daarna nog even naar de tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Hi. Ben nog kapot moe van gisteren, dus vandaag maar wat kalmer aan. Dagpact: zbb VIII Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 10 minuten geleden zei rapilos: Kan de hele ochtend dus geen kant uit De kunst is om die tijd nuttig te besteden; ramen wassen, klusjes in huis. Er is vast wel iets te doen. Als ik moet wachten, ga ik vaak de keuken schoonmaken. Bezoek dat later komt dan aangekondigd, ben ik soms dankbaar daarom. Wel weer lekker een schone keuken. Ik zit te bedenken of ik mij zielig voel. Kom er nog niet uit. Muziekje en het werk maar eens opstarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Of niet nuttig besteden; lekker lummelen en wachten op de monteur. lady jane en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Goed plan @Lonster Bedacht ook al; wat voor nuttigs kan ik eens gaan doen en jij bent vast niet zielig vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Ik ben moe. Moet veel werk verzetten, want korte werkweek. Zo geen zin. Maar zielig ben ik niet. Ik ben gezond, heb een (best wel) leuke baan en volgende week kan er weer gezwommen worden als het goed is. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden