Reacher Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Ik ga met sticker verwijderaar aan de gang. Dat spul ruikt lekker. Misschien een beetje tė. #stickerverwijderaardebaas. Lieke7777 en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Goedemorgen allemaal, Ik heb het koud, maar heb me voorgenomen om de verwarming niet aan te doen vandaag het is nat bene bijna half mei ! Weet zeker, dat ik al heel veel moet bij betalen dit jaar Enfin, ga maar eens aan het werk, wordt ik vanzelf warm trouwens oudste dochter belde net, of we morgenavond bij haar komen eten voor moederdag Dat is een slimmerik hoor, want de moeders aflopen op moederdag vind ze stiekem maar niks Nou, ik vind het niet erg op deze manier hoor Sowhat en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Pff teleurstelling dus...volgende keer dus maar niks zeggen...pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Ach @Musashi, wat jammer he Nee, volgende keer eerst maar een beetje voor jezelf houden he, dan kan het altijd meevallen Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 9 minuten geleden zei adri02: Man, waar gaat dit toch steeds over? Wat is de relatie met de doelstelling van dit forum? Het gaat er om wat mensen bezig houdt wat weer met drinken te maken heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 3 minuten geleden zei Bor: Nou ja ik kom toch maar even voorzichtig om het hoekje goedemorgen piepen. Ik zit met de draad van gisteravond in m'n maag, als een steen voelt het. Ik wou dat ik moderator was dan haalde ik alles weg. Ik zit vandaag ook helemaal niet lekker in mijn vel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Zojuist zei Bor: Nee? Wat is er dan @ikkanhet? Ik ook niet, ik weet niet precies waarom. Gisteren op de draad zit me niet lekker maar het is alles geloof ik, alles voelt zo zwaar en ik kwetsbaar of zoiets. Voelt niet fijn dit. Ik weet zelf helemaal niet waarom maar wat je omschrijft heb ik dus ook. Voelt verre van fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 @Bor kan het komen doordat je gestopt bent met roken? Dat onbestemde gevoel de eerste dagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 @Musashi jammer, geduld hebben maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Merk het aan dat ik niet kan stoppen met poetsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 @Renaldo61 lees het nou gewoon als een vraag joh, niet als een aanval. Wat is het toch dat je steeds aan die tijd en die mensen terug moet denken en ze weer op wilt zoeken? Verder kom ik beschaamd vertellen dat ik nu maar eens uit bed kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 11 minuten geleden zei Renaldo61: okee ik log uit Je laat je toch niet weg jagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Nou, even tussendoor maar: Ik wil @rosa45 en @nancy en @Rosee en @Statice en @ikkanhet en @Bor en @Lieke7777 en @spirit en @Quinn en @niks en @haddock en @Cleo66 en @Reacher en @Yvonne en @lady jane en @Sowhat en @kunsie en @Tatum en @adri02 en @Likaen dan ook nog @Artemis hartelijk bedanken voor de felicitaties van gisteren en ééntje zelfs nog vandaag. Als ik die rij zo zie, doet dat me toch meer dan ik voor mezelf in eerste instantie had willen toegeven. Die gevoelige snaar, ik kan hem nooit echt vinden of aanwijzen, maar steeds weer blijkt ie er tóch te zijn. Sowhat, ikkanhet, Artemis en 5 anderen reageerden hierop 7 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Kohtje Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Hopla @Kohtje dan doe ik er toch ook maar eentje tegenaan: van harte gefelicitaart!! En dan niet voor het bedankje maar omdat het je blij maakt! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Jaaaaaa, ik heb mijn uitnodiging voor de prik ook gekregen. Mijn geboortejaar is nog niet aan de beurt, maar ik zit in een risicogroep. Vrijdag de 1e prik en vier weken later de 2e. Wel gek, mijn man moet drie maanden wachten voor de 2e... Sowhat, Kohtje en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 fijn nancy, dat zal wat rust geven nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Als het mensen zo blij maakt dan ga ik ook meedoen met feliciteren... @Kohtjevan harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je een prachtig jaar vol vreugde en liefde. Een jaar waarin op wondere wijze al je pijn als sneeuw voor de zon verdwijnt. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 (bewerkt) Ja, zeker Jane! 8 mei 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 @Vocatus ik heb net de draad van jowan eens doorgelezen weer dat geeft me zoveel, om te zien hoe ons forum kan werken hoe het het beste kan losmaken bij ons, die ook best naar kunnen denken en schrijven, hoe goed bedoeld ook. ik zou je willen uitnodigen zijn draad ook te lezen. alle bijdragen op de dagdraden gaat wat ver, maar daar was hij nog meer te vinden dan op zijn eigen draadje. misschien heb je er iets aan, en hopelijk word je dan wat milder naar hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 (bewerkt) Ik weet het nog niet, komt te staan in de bevestigingsmail, daar wacht ik nog op. 8 mei 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 kan haast niet anders, met 4 weken erna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Ik weet nog niet of ik het vaccin neem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Het lijkt net of heel België zit te pintelieren in de regen...amai gezellig...wauw wat mis ik niets! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Je bent ons gewoon dierbaar @Kohtje. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden