Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 mei 2021


Aanbevolen berichten

Ik zou willen dat ik het niet had weggehaald, gezien de nieuwe berichtgeving van Renaldo. 

In herhaling: Renaldo  ik vind je fascinatie voor vrouwen en met name jonge vrouwen eng. En ik ga me er steeds meer aan storen. Mij is wel duidelijk dat je last hebt van psychische problemen ( wie niet, ik in elk geval ook), maar in je berichten verval je continu in herhaling. Je mag natuurlijk schrijven wat je wil hier , neemt niet weg dat ik het echt ENG vind en er moeite mee heb. Dat wil ik gewoon een keer gezegd hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Lonster:

 

 

En nog een keer dus. En wat moeten wij met die informatie? De tip om te negeren in plaats van te kwetsen lijkt mij ook een goede.

Wij?? Wie is wij? 

Met jouw tip kan ik niks, heb ik namelijk al weken gedaan. Verder staat het mij ook vrij om hier te schrijven wat ik wil. En inderdaad alsnog opgeschreven wat ik vind, vanwege de reactie van Spirit. Dan is het nu wat duidelijker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Bor:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het in het begin ook eng vond wat @Renaldo61vertelde. Maar ik ben gaan doorvragen en ik kreeg antwoorden. Want toen bleek dat ik het helemaal verkeerd ingeschat had. 

Tja, dat probeer ik ook te doen, maar respons blijft telkenmale uit. Dus ja, laat dan ook maar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Quinn:

Serieus? Zoon wil liever wat anders dan pannenkoek? Dat is er duidelijk niet één van mij dan.

Verschil in leeftijd waarschijnlijk. Mijn jongste is net 30 jaar geworden...studeert nog, woningnood, woont dus nog thuis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Bor:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het in het begin ook eng vond wat @Renaldo61vertelde. Maar ik ben gaan doorvragen en ik kreeg antwoorden. Want toen bleek dat ik het helemaal verkeerd ingeschat had. 

Hier op het forum? Dan heb ik dat gemist of niet als antwoorden gezien. Ik krijg (ook) geen hoogte van Renaldo. Zou ook niet weten wat ik hem vragen moet of kan.
Ik laat Renaldo  maar gewoon z'n verhaal en herhalingen vertellen en denk: laat hem maar, hij zal er wel baat bij hebben.
Op de een of andere manier heeft hij wel degelijk een soort van contact met enkelen hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Quinn:

Dertig al? Wow, dan ben je minder jong dan ik dacht. De mijne is juist vijftien geworden.

En mag ook nog thuis wonen.

Winkel is nog open @Bor

Grijns. Ik ben een vijftiger. Was er érrug vroeg bij. 

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las per toeval de draad van jowan vandaag en omdat deze me zo raakte meldde ik dat. Niets meer niets minder. Geen verborgen boodschap o.i.d.

Ik heb gisteren niet gereageerd op de hele discussie omdat ik soms niet goed weet wat ik ergens van vind. En dan vind ik dat ik iets moet vinden ...

Ik begrijp vaak meerdere partijen. Zo ook gisteren. 
 

Nu een uitrustmoment. Straks gnocchi met tomaat , mozzarella en pesto uit de oven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...