Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 mei 2021


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Quinn:

Nou, ik heb bijgelezen. Why god why? Terug naar bed maar dan.

O ja, @bumperjim wat is die -6011 eigenlijk?

zwijgt verder maar, weet het ook niet.

This is Quinn, signing off.

Ik schreef een tijdje geleden dat als iedereen die zei dat hij/zij hier weg zou gaan, dat ook echt deed, dan zat het forum inmiddels op -6000 leden. Vorige week was het -6010 en Vocatus is de -6011e. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bumperjim:

Ik schreef een tijdje geleden dat als iedereen die zei dat hij/zij hier weg zou gaan, dat ook echt deed, dan zat het forum inmiddels op -6000 leden. Vorige week was het -6010 en Vocatus is de -6011e. 

O daar hoor ik natuurlijk ook bij :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat betreft vrouwen en verliefd en alles, ook dat wordt m.i.veroorzaakt door de alcohol maar ik vraag me in Renaldo's geval af of alcohol het voornaamste probleem is.

Enfin

ik wil geen stenen werpen maar de herhaling is moeilijk te verdragen idd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bumperjim:

En wat betreft vrouwen en verliefd en alles, ook dat wordt m.i.veroorzaakt door de alcohol maar ik vraag me in Renaldo's geval af of alcohol het voornaamste probleem is.

Enfin

ik wil geen stenen werpen maar de herhaling is moeilijk te verdragen idd. 

Ik werd verliefd op mijn man met alcohol op om 2 uur snachts in de kroeg maar ben het na 25 jaar nog steeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei adri02:

En nu is het na 25 jaar natuurlijk behoorlijk spannend om uit te zoeken of je ook zonder alcohol nog steeds verliefd op hem bent. :D

Ja hoor heb vaker langere periodes niet gedronken dus dat zit wel snor :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shoot me if I'm wrong, maar... ik wil echt heus wel weten wat iemand bezighoudt en drijft en misschien wel gek in de kop maakt. Want dn kun je iemand enigszins leren kennen, genuanceerder over iemand gaan denken en tussen regels door lezen. En bij Renaldo (sorry dat ik je als voorbeeld gebruik @Renaldo61) is dat best onmogelijk, lijkt het. Dat is z'n goed recht, natuurlijk, je moet niks. Maar gevolg is wel dat de conatante herhaling van al die vroegere dingen pure irritatie begint op te roepen. Bij mij dan.

Twee centjes uit een beneveld brein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Renaldo 2 x voorzichtig gevraagd of er Korsakov mee kan spelen?
Ook geen antwoord op gekregen. Ook zijn goed recht, niet alles hoeft
idd hier. Maar het is wel duidelijk @Renaldo61 dat je voortdurend contact zoekt,
vragen stelt die ik niet kan beantwoorden en ik anderen ook niet zie doen.
Dat vind ik sneu, dus ik zou het graag begrijpen, misschien kan ik er dan rekening
mee houden. Dus Renaldo, je bent uitgenodigd iets meer te vertellen als je kunt/wilt.

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Bor:

Klopt. Ga maar van me af want je komt er geen zier mee verder Taat. En ik ook niet. Hou het bij jezelf. 

Bor, ik heb nog nooit op je gezeten. In tegendeel.

En ik heb er nu ook helemaal geen behoefte aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...