Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 mei 2020


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Niet zo goed geslapen... gewoon slecht en vanaf half 4 wakker. 
Dan kun je maar beter lekker opstaan, je opknappen en een bakje zetten. 
Ook wel weer fijn om het licht te zien worden.... 
Bakje dus maar. 
1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      
Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water        
Gerelateerde afbeelding    

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ook heel slecht geslapen, dan ook geen zin meer in het leven. Mijn ups en downs. 

Morgen kan het ook weer anders zijn. Wel jammer dat er weinig plaats voor dit soort mensen/verhalen hier zijn. Maar goed dat lees ik dan zo nu, zo moe.

Ga nog 2 uurtjes liggen.

Succes is natuurlijk ook veel leuker om te lezen, blijf het wel proberen, wat moet ik anders? 

Sterkte voor degenen die het nodig hebben :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen zorgen, ik durf het niet eens, niet zoals velen die mij zijn voor gegaan hier.  Ik zou het echt niet durven. Heb soms bewondering voor hen, velen deden het in stilte, sommige schreeuwde, zeurde etc. Ik durf het niet eens, dat lef heb ik niet eens. Moet vanzelf natuurlijk gaan. Zal wel weer overgaan. Moest het wel uiten, kan niet alleen succes en flauw zijn hier met grapjes. Mij helpt dat soms maar niet altijd. Of lollig en maak het niet te zwaar etc. Dodelijk op dat soort momenten, maar goed als je het gevoel niet kent, kun je het ook niet snappen. Ben slapen nog even, moet wel leuk en plezierig hier blijven natuurlijk, daar gaat het om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smaragd natuurlijk mag je over rotdingen schrijven. Als iemand daar niet tegen kan SCROLLEN. Er moet zeker voor dit soort gevoelens plaats zijn. Dus schrijf a.u.b. Ik lees niet alles meer maar als ik zie dat jij je weer zo rot voelt, zal ik proberen je te  helpen.:rose:

O goeie morgen mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd je mag van je afschrijven  wat je wilt ' ik vind dat we hier niet alleen voor succesverhalen  zijn . Ik hoop dat die 2 uurtjes in bed je even helpen iets zonnniger  op te staan.. ik begrijp het wel .. heb ook de laatste tijd vaak geroepen een hele mooie boom te zoeken..  

 

@Jannigje   sterkte met al je verhuis perikelen  ' kijk naar wat het je straks oplevert  .hopelijk veel rust. 

@Yana fijn dat je een klusje hebt financieel  ..   

 

Ik ben net wakker ' was doodop.gisteren vandaag proberen wat productief  te zijn in het huishouden en samen met mijn man de schouders er verder onder gooien .. hij heeft het ook niet makkelijk.

Over gisteren het kopen van alcohol gaf mij even de macht de macht om te zeggen voelen ..   dat ik er ook nog ben ..ik kon er niet meer tegen al die machteloosheid .  Klote gevoel. 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd sterkte en tuurlijk niemand is alleen maar positief, dat is vaak wel wat je opschrijft om daar je eigen kracht weer uit te halen bij het schrijven maar je kunt ook kracht halen uit opschrijven dat het even niet gaat. Uiten is altijd goed links of rechtsom. Sterkte! Morgen ziet het er misschien weer anders uit, of na een extra slaapje. Ik kijk ook een beetje naar deze dag van hmmmm heb me beter gevoeld. 
Maar goedemorgen .. moed verzamelen om iets te gaan doen. 
@Jannigje sterkte! Ik ben afgelopen jaren vaak verhuist en nu op een fijne plek, jij ook! 
@Lieke7777 fijn dat je er vandaag weer voor gaat, je klinkt goed 

dagpact zaterdag 2 mei

Maja
Pats

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, wakker geworden van het onweer. Raam dicht gedaan en nog even verder geslapen. Nu alleen wakker geworden met beetje hoofdpijn. Zo eerst maar eens koffie erin, dan komt het vast goed.

@Smaragd een dikke knuf. En waarom zou je hier alleen maar positieve berichten mogen neerzetten. Dat is leuk voor Facebook en Instagram. Ik vind het hier nou zo mooi dat dat hier niet hoeft. Sterkte vandaag :rose: Mij helpt muziek of een lange wandeling vaak om uit een depressieve bui te komen. 

@Lieke7777 wat ben jij sterk! Je hebt op het randje gestaan en toch niet gedaan, topper! :heart:

@Jannigje iedere dag een doos uitpakken, zijn er ook 365 dozen in een heel jaar. Maar dat is makkelijk gezegd. Als je er middenin zit is het moeilijk om overzicht te hebben. En heerlijk dat je nu een tuin hebt. Ook dat komt vanzelf wel met aanleggen. 

@Jopie heerlijk wakker worden en vind het zo mooi om te lezen dat jij daar helemaal op je plekje gelukkig zit te wezen. 

dagpact zaterdag 2 mei

Maja
Pats

Marietjestopt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Weer bij gelezen
Zie dat verschillende mensen het best heel moeilijk hebben nu
Daarom voor Smaragd , Lieke, Jannigje, Sandro, :heart::heart::heart::heart:
Hoop, dat het jullie een beetje helpt

Ook heer wakker geworden van een gigantische klap onweer om 5.50 vanochtend
Gelukkig daarna toch nog even in slaap gevallen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Senna33:

Dagpact

Maja
Pats
Mariekestopt
Rapilos

Senna33

Lonster

Gisteren heb ik een heerlijke dag gehad, en geen alcohol. Goed op voorbereid, en dan gaat het moment vanzelf over. Ook als er iemand naast je zit die na een werkweek snakte naar een biertje en er ook een voor mijn neus zette. Ik zit weer lekker in het zadel gelukkig. 

Nu ik een paar dagen vrij ben en verder toch nergens heen kan krijg ik zin in van de dingen die rust en aandacht nodig hebben; zoals appeltjes en tomaten drogen in de oven. Pannenkoeken bakken voor mezelf. Mijn huis opruimen en schoonmaken.

bewerkt door Lonster
geklaag weggehaald
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

@Smaragd dikke :heart:. Je klonk juist zo positief gisteren. Schrijf t gewoon van je af hoor. Herken het trouwens ook. Aantal keer depressief geweest, soms weleens bang dat t weer terugkomt. Slik al 20 jaar antidepressiva, paar keer geprobeerd te stoppen, geen succes. Wil het nog steeds proberen ooit, maar nu niet. @Yana fijn van die opdracht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk dat ik boos ben. Vorige week schreef ik nog dat ik positief verrast was over hoe "wij" als NL deze crisis te lijf gaan. Maar hoe meer achtergrond ik lees, hoe bozer ik word over hoe er met ons gemeenschapsgeld is om gegaan. Ik lees nu bijvoorbeeld dat er in 2017 nog meer dan 2.000 IC bedden waren, in 2020 zijn het er maar 1.150. Ter vergelijking: in Duitsland hebben ze bijna 5(!!) keer zoveel IC bedden per hoofd van de bevolking. De privatisering van de zorg heeft in een razend tempo voor bezuinigingen gezorgd. Maar nee, hier gaat het verplichte eigen risico uiteraard weer flink omhoog. Ik lees al bedragen van mogelijk 500 erbij, dus richting de 900. Dank je de koekoek! Dit kan zo niet langer. Dit systeem moet helemaal op de schop en misschien dat iedereen nu eindelijk eens beseft dat privatisering het failliet van de zorg betekent. Ga kijken naar waarom veel andere landen het wel goed voor elkaar hebben, ga kijken waarom wij tot een aantal jaar terug bijna twee keer zoveel IC capaciteit hadden. En waar blijven die verrekte testkits. Doe iets! :angry:

En nu gaat er wel een karrenvracht aan gemeenschapsgeld naar allerlei bedrijven die omvallen. Knap staaltje weer van 'als het kalf verdronken is, dempt men de put'. Met alle toekomstige bezuinigingen tot gevolg.

Nu ga ik proberen om niet te blijven hangen in dit sentiment, dat heeft ook geen zin...

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het met je eens Sandro. Het klopt allemaal van geen kant. Ik heb vriendinnen die in de zorg werken, met ouderen en met gehandicapten. Die verhalen zijn ook niet mals. Slecht management, en gewoon door werken ook al ben je verkouden want anders krijgen we het rooster niet rond. Niks geen testen of beschermende middelen. Afstand houden bij de verzorging kan niet. Dagbesteding afgeschaft en familie mag ook niet meer op bezoek komen. Daardoor is iedereen onrustig en geïrriteerd. Vermoeid. Ga er maar aan staan. 

En dan horen dat de minister zegt dat er genoeg beschermende middelen zijn. Dat werd gisteren dan weer terug getrokken, want klopte inderdaad niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...