lady jane Geplaatst 25 maart Rapport Geplaatst 25 maart Alles wat je aan Q schreef was ook voor jezelf, lieve dappere Reacher Reacher reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 25 maart Rapport Geplaatst 25 maart Dit ‘like’ ik niet echt natuurlijk maar wilde je wel een ❤️ geven. Reacher reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 25 maart Rapport Geplaatst 25 maart Ach boeh wat een ellende, het is gvd zo onverdiend allemaal 🫶🏼 Reacher reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 25 maart Rapport Geplaatst 25 maart Tijd voor de merel Reacher en lady jane reageerden hierop 1 1
Quinn Geplaatst 25 maart Rapport Geplaatst 25 maart Niet jouw schuld. Gewoon niet, geen enkele keer. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 25 maart Auteur Rapport Geplaatst 25 maart Tranen hier. Quinn en lady jane reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 25 maart Auteur Rapport Geplaatst 25 maart 3 uur geleden zei Yana: Kun je dat nu ook echt zo voelen, dat het niet jouw schuld was? Via iemand anders’ ervaringen lukt dat gevoelsmatig steeds beter. Bijvoorbeeld door empathie voor Q te voelen, komt het indirect ook bij mezelf steeds meer binnen. De machteloosheid van een kind…En dan denk ik.. ik was ook maar een kind. En dan voel ik het even. Tegelijkertijd herken ik ook wat hij en heel veel anderen zeggen. Alle anderen slachtoffers/ overlevers treft geen enkele blaam. Maar ík: ik heb het verdiend. lady jane en Yana reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 25 maart Rapport Geplaatst 25 maart Je weet het, je huilt ook nooit in je eentje. lady jane en Reacher reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 25 maart Auteur Rapport Geplaatst 25 maart En dan hebben we het nog niet eens over het schuldgevoel wat je als volwassen persoon kunt voelen als je seksueel geweld meemaakt. Terwijl: of je een te kort rokje draagt, in de verkeerde buurt loopt, met een vreemde of bekende naar huis gaat, als je dronken bent, of stoned: Het is nooit jouw schuld als iemand zich zonder jouw toestemming aan je vergrijpt. Quinn en Yana reageerden hierop 1 1
Reacher Geplaatst 25 maart Auteur Rapport Geplaatst 25 maart 4 minuten geleden zei Quinn: Je weet het, je huilt ook nooit in je eentje. 🧡
Rosee Geplaatst 25 maart Rapport Geplaatst 25 maart Wat vreselijk voor je dat je dit hebt meegemaakt lieve Reacher Reacher reageerde hierop 1
Moeps Geplaatst 25 maart Rapport Geplaatst 25 maart 🙁 dapper dat je dit deelt 🍀 🐾Veel virtuele poezenknuffels voor jou🐾 Reacher reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 25 maart Rapport Geplaatst 25 maart Reacher, wat een lef om het hier te delen. Lieverd toch, wat erg . Reacher reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 26 maart Rapport Geplaatst 26 maart (bewerkt) De knuffels gaan naar jou lieve @Reacher!!! 26 maart bewerkt door Maja lady jane reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 26 maart Rapport Geplaatst 26 maart @Reacher: Probeer je vooral niet schuldig te voelen voor die handelingen rond je tiende. Je schrijft zelf dat het aanvoelde als liefde, dus laat je vervolgens niet aanpraten dat dit misbruik was of dat je dit zelf uitlokte.
Quinn Geplaatst 26 maart Rapport Geplaatst 26 maart @Mormel deels heb je gelijk. Reacher, je zocht liefde, je lokte niets uit. En er werd misbruik van je vraag naar liefde gemaakt.
lady jane Geplaatst 26 maart Rapport Geplaatst 26 maart 2 uur geleden zei Mormel: dus laat je vervolgens niet aanpraten dat dit misbruik was of dat je dit zelf uitlokte. het is altijd misbruik, van de kant van de dader!
Yana Geplaatst 26 maart Rapport Geplaatst 26 maart 2 uur geleden zei Mormel: ... Je schrijft zelf dat het aanvoelde als liefde, dus laat je vervolgens niet aanpraten dat dit misbruik was ... Huh??? Een kind van tien dat opgroeit in pleeggezinnen, een meisje dat zo erg bescherming en liefde nodig heeft en die krijgt dan seks. Dat is geen misbruik volgens jou? Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 26 maart Auteur Rapport Geplaatst 26 maart Ik las Mormel ook zoals jij LJ. Q heeft het uitgelegd. Ik snap het nu beter. Hij bedoelde dat ik niet de misbruiker was. Niet dat er geen misbruik was. lady jane reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 26 maart Rapport Geplaatst 26 maart Heftig allemaal. Hier ook iets naars meegemaakt, ook heel lang gedacht dat het mijn schuld was. Maar het is nooit jouw schuld als iemand handelingen uitvoert die niet gewenst of ongevraagd zijn. Reacher reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden