Remi1 Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Prachtig mooi weer hier gehad hoor. Niks geen harde wind, windstil en zon. Nu net 4 regendruppels gehad..dat had meer mogen zijn. Wij eten aardappelen bloemkool en schnitzel. Yoghurt na. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Het was heerlijk saunaweer Nancy. Maar strand was nog fijner geweest. Mogen niet mopperen om de zomer die we kregen. Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 (bewerkt) 5 uur geleden zei Renee80: Dagpact: Maja Fonny Yvonne Yana Roberto Prana Toos Renée Zoals afgesproken @Toos! Dit wil ik toch nog wel even kwijt @lady jane: jammer dat je iemand die goedbedoeld en op een vriendelijke manier iets meedeelt als een 'kleuter' bestempelt. Dat zegt meer over jou dan over mij. In ieder geval, met een beetje goedbedoelde support is het gewenste resultaat blijkbaar wel bereikt. Zoals afgesproken? Daar moest zonodig met hoofdletters bij. Dat schoot verkeerd. Ik zie dat als olie gieten op een net gedoofd vuurtje. En ik was niet de enige. @Renee80 15 september 2022 bewerkt door lady jane Maja, Reacher, Roberto en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 4 uur geleden zei Reacher: A one night stand? Parbleu. Daar ben ik te fatsoenlijk voor, jongedame. Eerst bonbons en bloemen. O.o. heb ik iets geschreven zonder daar bij na te denken, wat stom zeg. Zo dis voor jou, Reacher . Niet boos zijn hé? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Ik ben net op zoek gegaan naar gehoor-dopjes, ik kan ik hier écht niet tegen. Het zijn gehoordopjes die we ook gebruiken in mijn werk, heel veel kinderen schreeuwen en gillen zo hard (cluster 4) dat ook ouders al gehoorbeschadiging hebben opgelopen. Ook leerkrachten hebben vaak na een lange carrière problemen met gehoor vanwege de decibels die kinderen produceren. Aaarrrgggg.....dat wil je toch niet. Dat geldt overigens ook voor leerkrachten in het basisonderwijs. Pfff...wáárom gillen kinderen zo??? Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 (bewerkt) Nog eentje om te lachen, 15 september 2022 bewerkt door bolletje Bob en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 24 minuten geleden zei nancy: Pfff...wáárom gillen kinderen zo??? Omdat al jaaaaaaaaaren langgggggg er op tv tekenfilms uitgezonden worden waarin iedereen schreeuwt. Ze weten niet anders, als ouders dit niet corrigeren. Roberto, karin123 en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 @lady jane ik had duidelijk aangegeven dat de voorgeschiedenis, die er blijkbaar wel is, mij onbekend is, maar dat het wat mij betreft niet uitmaakt op welke manier je je op het dagpact zet, ook in hoofdletters is wat mij betreft helemaal OK. That's it. Ik vind het erg naar dat je me daarom een kleuter noemt en dan nog meent te moeten verkondigen dat je niet de enige bent die er zo over denkt? Heb echt geen idee waarom je dat doet. Voel me erg welkom zo, waarvoor dank. Goed, verder ga ik er liever niet over in discussie. Ik heb me vandaag weer aan mijn woord gehouden, gelukkig ging het vandaag wat makkelijker dan gister een eergister... Fijne dag nog lieve mensen en veel moed voor ieder die dat nodig heeft of kan gebruiken vanavond! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 (bewerkt) Het is al een poos geleden dat ik gepost heb. Ik lees nog bij , maar post niet meer . Eigenlijk houd ik mijzelf lid om het jaarpact in stand te houden deze wil ik niet verliezen en het motiveerd mij elke maand weer om te zien waar ik sta . Wekelijks bezoek ik nog steeds de AA groep en heb regelmatig contact met mijn sponsor. Dit houd mij alert en scherp. Het gaat goed met mij en de jongens. Mbt mijn activiteiten , ben ik voor mijzelf begonnen als zzp de vergoedingen kan ik niet meer als vrijwilligster wegzetten. 4 oktober heb ik mijn eerste echte opdracht dan ben ik aanwezig bij een congres van jeugdzorg Nederland en zal ik daar 2 workshops verzorgen. Verder heb ik een website met 4 andere ouders , waaruit we opdrachten krijgen die worden gecommuniceerd aan ons via een manager die we aan ons gekoppeld hebben gekregen , Zo tof allemaal . Via het Nederlands Jeugd Instituut NJI ben ik ook verbonden aan een leer netwerk . En vanuit het leger des heils en familie zorg die ons geholpen heeft tijdens de UHP heb ik ook verschillende gesprekken gehad hoe mijn rol kan worden ingevuld . Kortom mijn harde werken heeft vruchten afgeworpen . Ik wens ieder hier het allerbeste om de juiste weg te bewandelen of te vinden. Er is leven na een compleet uit de hand gelopen alcohol verslaving. Ik heb brijder 2 weken geleden afgesloten na intensieve therapie , schema therapie, trauma therapie met EMDR . Ik ben een gelukkig mens geworden . Dank allemaal dat ik hier kon zijn toen ik het nodig had .. Liek . 15 september 2022 bewerkt door Lieke7777 Reacher, nancy, Tatum en 7 anderen reageerden hierop 10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 en hier heb je ook mooie bijdragen geleverd Lieke, waarvoor dank! Fijn dat je leven nu is wat je verdient en graag wilde, het ga je goed Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Txs @lady jane en je gips mal komt nog retour hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 ik kom m wel halen binnenkort, ga er choc.vormen maken en vullen met cake, mousse, fruit en slagroom, om te tracteren op volleybal. Misschien moet ik er eerst ook nog mee oefenen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Heel veel liefde en geluk voor de toekomst @Lieke7777 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 4 uur geleden zei lady jane: Zoals afgesproken? Daar moest zonodig met hoofdletters bij. Dat schoot verkeerd. Ik zie dat als olie gieten op een net gedoofd vuurtje. En ik was niet de enige. @Renee80 Dus dan gooi je mij en de rest er maar af? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Fijne berichten @Lieke7777! Dank voor update en delen Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 @Lonster1 hoe is de dag verlopen met het wandelen en terras? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 @Lieke7777 droge afmelding. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Hi, log net even in. @Liekebedankt voor je mooie berichten en ga goed Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 10 minuten geleden zei Remi1: Dus dan gooi je mij en de rest er maar af? Nee hoor @Remi1, @lady jane citeerde gewoon een heel bericht, inclusief dagpactdagpactr bericht te citeren. Niet als dagpact dus. Geen droge afmelding, maar ik stond er ook niet op. lady jane en Remi1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 2 uur geleden zei Lieke7777: k heb brijder 2 weken geleden afgesloten na intensieve therapie , schema therapie, trauma therapie met EMDR . Ik ben een gelukkig mens geworden . Mooi proces heb je doorgemaakt @Lieke7777 we moeten er soms induiken om eruit te komen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Oh @Lieke7777 wat ga je goed! Veel succes met alles wat op je pad komt! @Quinn ik sta niet op het dagpact dus... ???? Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 44 minuten geleden zei Quinn: Geen droge afmelding, maar ik stond er ook niet op. Hoe moet ik dit interpreteren @Quinn? Een bewuste keus om vandaag wel te drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 15 september 2022 Rapport Share Geplaatst 15 september 2022 Vanuit vakantie in Londen , @Lieke7777 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 september 2022 Rapport Share Geplaatst 16 september 2022 6 uur geleden zei Francoise: Vanuit vakantie in Londen , @Lieke7777 Fijne vakantie @Francoise Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 september 2022 Rapport Share Geplaatst 16 september 2022 @Lieke7777 . Wat onwijs goed allemaal! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden