Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 november 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen.

Aan de ene kant denk ik: moet ik ook niet eens een nieuwe naam of op z'n minst een nieuwe avatar?
Aan de andere kant denk ik: ik kan niet zo goed tegen veranderingen, dus waarom zou ik?
Daar komt nog bij dat ik niet goed thuis ben in het gerommel in m'n profiel. Ik weet niet meer hoe ik m'n huidige avatar ooit voor elkaar gekregen heb en ik heb de puf niet om me daar nu in te gaan verdiepen. Dus ik blijf maar gewoon wat ik al tijden ben: mezelf. :mellow:

Het moeilijke plaatsen van berichtjes lijkt (bij mij) trouwens verleden tijd. Maar dat terzijde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Mijn zoon zit in dezelfde situatie @Cleo66. Zit nu in de ziektewet en dat houd deze maand op. Heeft hij niets. Hij is nog zo jong 32 pas en dan al chronische artritis. Hij had zo'n goede baan kunnen hebben. Proces tecniek 2 en in ploegendienst verdient dat goud. Eerst dacht ik dat hij zich maar wat aanstelde, maar zo is hij helemaal niet. Nu zijn ze allerlei medicijnen aan het uitproberen. Ze gaan het nu met injecties proberen. Zo sneu allemaal. Een jong grzinnetje met de oudste die zoveel extra aandacht nodig heeft. Zo schrijnend. Mijn moederhart huilt. Afkeuren zit er bij hem natuurlijk helemasl niet in. Veel te jong nog. 

Bij mijn zoon precies hetzelfde en is ook pas 31 jaar. Is vier jaar geleden met spoed opgenomen met pericarditus, Guillain barre syndroom en q koorts. Is nog steeds aan het revalideren en heeft er nu ook ernstige osteoporose bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat moeilijk @Cleo66. Het lijkt me goed om geen overhaaste beslissingen te nemen en jullie koppie erbij te houden. Delarope geeft wel zinnige adviezen denk ik.  Hopelijk lukt het om je niet door zorgen te laten meeslepen, je kunt niet meer doen dan je best.

Sterkte en een :lips: voor jullie.

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je bericht @jopie. Ik worstel er al een lange tijd mee dat ik dat niet kan.
Ik loop daar tegen een hele abrupte doodlopende weg aan in mezelf.
Het lukt me gewoon niet om nog naar de inhoud te kijken als ik de persoon akelig vind. ik wil dan dat hele pakketje (akelig maar zinnig) niet in mijn leven. Ik ben bang voor verdere beschadiging.

Het is zelfs zo dat ik het moeilijk vind om te zien dat anderen dat wel kunnen. Ik ben dan ook een tijdje forumteleurgesteld.

Ik zou daar iets mee moeten, niet voor jou of anderen maar omdat als het me wel zou lukken om naar de inhoud te kijken ongeacht de boodschapper ik meer vertrouwen in mezelf zou hebben, om de akeligheid ‘te overleven’.

‘Lief maar inhoudelijk zinloos’ kan ik dan weer wel hebben en daar ben ik best trots op. Dat is namelijk ook niet makkelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-11-2021 om 00:25 zei Boekanier:

Ik doe helemaal niet geheimzinnig. Onweer was een echte nick.   Misschien ken je Donder beter, en Spirit(us). 

 

57 minuten geleden zei SanMiquel2:

.....Maar hoe zit het dan met @Delarope  In tegen stelling tot hem zijn e teruggekomen met een op zijn minst herkenbare omschrijving.

@Delaropeechter niet. Gaf wel aan dat hij @Boral vanaf 2010 volgt maar veel meer over hem is ook niet bekend.
Dus op zoek naar de JolandaDelaRope. 
 

Sorry @SanMiquel2, maar hierboven vind je een bericht van @Delarope waarin hij zijn nicks bekend maakt die hij in het verleden gebruikte... 
Dus hij is wel degelijk duidelijk over wie hij is of is geweest. 
Eerlijk is eerlijk. 

En gelukkig gaat het hier toch ook nog met regelmaat over de inhoud... vind ik zelf dan ... 

Nu eerst eten... macaroni met heul veul groente... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...