Spring naar bijdragen

Zondag 31 oktober 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Dagpact:
Claudius
ikkanhet
Artemis 
Yvonne

Beterschap @rapilos, gewoon even pas op de plaats en jouw lichaam de rust geven die het nodig heeft.... 

@Etty en @Lonster, niet 'bij' zijn gaf/geeft mij veel stress, hard werken niet, maar het moet wel aanvaardbaar blijven en me niet het gevoel geven dat ik alsmaar achter de feiten aan loop.... 

Ai, dat is vervelend @Sandro, goedemorgen ook trouwens. 


 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei knakker:

Al een uur staan mijn vrouw en ik vrolijk fluitend in de keuken. Vanavond komt er 22 man hier eten. Nou vind ik koken normaal best heel erg leuk, maar met deze aantallen wordt het wel productiewerk.

Tweeëntwintig??? Holy Cow!
Ik hoop dat jullie dat fluitend volhouden, wat staat er op het menu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei knakker:

Wellicht omdat je teveel dingen op de agenda zet. Maar mensen worden meestal boos op mij als ik dat zeg.

@Likazet ook (meer dan) eens een dag "NIETS"  op je agenda. 

Een dag die je op het moment zelf mag invullen. Van Mayday naar Me-day.

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word niet boos hoor. Tis waar. Dit zijn ‘niet onder uit te komen’ dingen. En ik heb een (te) beredrukke week voor de boeg. Normaal gesproken is de zondag of de zaterdag ‘van mij’. Mail om minder te werken is de deur uit. Afspraak met mijn baas is al gemaakt. -work in progress, maar gaat nog niet helemaal vanzelf..:-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Boekanier

Iedereen is anders en staat anders en in een andere periode van zijn/haar leven. Ik heb ook lange tijd niets van mezelf laten zien. Maar ik groei en blijf groeien. Of ik dat wil of niet. 

Het is bekend dat je haar niet mag. Dan is het niet erg netjes om op haar persoonlijk pagina te reageren. 

"Leven en laten leven". Dat is mijn motto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Boekanier als je een hekel hebt aan iemands manier van posten en iemand ook nog eens op negeren hebt staan, wees dan zo fatsoenlijk om weg te blijven uit iemands persoonlijke draadje.

Overigens vind ik jouw manier van posten onder vijf nicks en het plaatsen van random sad smileys vele malen irritanter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...