Spring naar bijdragen

Zondag 31 oktober 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

@Boekanierhet was erg duidelijk toen je steeds dronken werd en haar bij elke post een sad smiley stuurde. 

Ze maakte er zelf grapjes over, maar iemand zo dissen is erg naar. Die persoon kan niet meer rustig zijn/haar verhaal doen op welke wijze ook. 

Gelukkig gaat het nu veel beter. Blijf alsjeblieft nuchter. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Boekanier:

@Reacher Artemis heeft niets van mij te vrezen, ik ben niet haar Ex.

In haar draadje heb ik gereageerd op een plaatje van een t-shirt. En op haar laatste post van vrijdag heb ik een sad geplaatst.

Deze posts heb ik gelezen omdat ik getriggerd werd door reacties van andere ervoor of erna. Maw ik heb Artemis op negeren staan, want ik wordt gek van dat mens. Zij leeft in een fantasie wereld waarin ze denkt dat zij zelf een therapeut is die andere kan helpen. In werkelijkheid is zij een zeer labiel persoon, met allerlei trauma's, die zelf professionele hulp nodig heeft.

Dit forum is openbaar, iedereen kan hier lezen, en is dus niet geschikt voor een persoonlijk dagboek.

Artemis moet niet steeds lopen zeuren dat ze haar verhaal niet kwijt kan. Laat ze een voorbeeld nemen aan @Tatum die alles er uitgooit om een nieuwe periode te beginnen.

Continu berichten plaatsen en weer weghalen gaat haar niet helpen. Als zij niet wil dat ik reageer moet ze mij niet triggeren.

spiegelbeeld vertel eens even....... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Boekanier:

Natuurlijk is iedereen anders, anders zou het leven maar saai zijn.

Het kan niet bekend zijn dat ik haar niet mag want ik ken haar niet. Niemand kent haar. Zij kent ook niemand goed genoeg om haar problemen via pm te delen.

Ik heb een hekel aan haar manier van posten. Het continu weghalen, of erger nog het achteraf wijzigen van haar postings zodat reacties daarop opeens nergens meer op slaan. Daarom heb ik haar ook op negeren gezet.

 

P.s. Dat groeien van jou mag best stoppen, 1,8 m is wel genoeg.

als je mij negeert kan je mijn manier van posten niet lezen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lunch was hartstikke leuk. Blij dat ik ging. Terwijl deze mensen, mijn schoonouders, al bijna 5 jaar weten dat ik niet meer drink, moest ik het toch weer vertellen. Vreemd. ‘Je hoeft niet veel te drinken, dan neem je een slokje. Voor de smaak.’ 
Voelde heel even ongemakkelijk (en bijna verleidelijk) toch. Don’t go there. 
 

Dus: niets uitgelegd. Gezegd : nee, dank. Spa-rood in wijnglas gekieperd. Daarna was het rustig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Boekanier:

Er is niets persoonlijks op dit forum, zelfs pm niet als je een melding maakt.

Ik heb gereageerd op een plaatje niet op haar.

Jij mag vinden wat je wil, iedereen mag dat.

En dan die laatste sad smiley. Leg mij even uit hoe ik dat bedoel: vind ik haar zielig/treurig of vind ik het zielig/treurig voor haar?

graag mijn post weer onder jouw negeerknop en wegblijven van mijn persoonlijke draad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik had even @Boekanier uit mijn negeerfunctie en dank jullie voor de steun op haar aanvallen. Dan kan ik haar weer terugzetten onder mijn negeerknop. @Boekanier je snapt er niets van. heel veel sterkte en licht gewenst op jouw pad :heart:

aanvulling, oh nee, dit lees je natuurlijk OOK niet aangezien ik onder jouw negeerknop jou NIET zit te ergeren. :heart:

bewerkt door Artemis
aanvulling is leest ze niet denk ik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...