rapilos Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 1 minuut geleden zei karin123: Goede morgen. Ik wil nooit op de foto. Dat is toch wel "erg " @karin123 Ik heb gemerkt, dat als ik een big smile opzet, ik er een stuk leuker uitzie Ook eens proberen misschien ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 1 uur geleden zei knakker: En nog een huwelijksreisje dus? Haha nee knakker, daarom ‘honeymoon’ tussen aanhalingstekens. 2 dagen kindvrij is ook al een beetje vakantie hè 1 uur geleden zei knakker: Maak er wat mooi van. Maar dat wel hè dada dus Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Och valt wel mee @rapilos. Heb ik altijd al gehad. Foto's die ongemerkt waren gemaakt zijn wel leuk, meer onbevangen. lady jane en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Goeiemorgen frummers hier ook een foto-complex als 2 jarige keek ik al boos op poseerfoto's en het is nooit meer goedgekomen Op veel groepsfoto's sta ik achter iemand, grotendeels uit beeld (te gniffelen in mezelf, want iedereen is toch bezig met hoe die er zelf op staat). karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Goedemorgen. Gebroken nacht gehad ivm een ziek kind. En we hadden nog wel plannen vandaag.... Nu nog even bedenken of we een zelftest bij hem doen of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Dagpact: Claudius ikkanhet Artemis Yvonne Beterschap @rapilos, gewoon even pas op de plaats en jouw lichaam de rust geven die het nodig heeft.... @Etty en @Lonster, niet 'bij' zijn gaf/geeft mij veel stress, hard werken niet, maar het moet wel aanvaardbaar blijven en me niet het gevoel geven dat ik alsmaar achter de feiten aan loop.... Ai, dat is vervelend @Sandro, goedemorgen ook trouwens. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 59 minuten geleden zei Etty: Gisteren the White Tiger gezien op Netflix. Aanrader. Hoe vond je Pig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Lunch in restaurant zo meteen. Waarom voelen dingen zo vaak als moeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Goedemorgen. Enorm geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 10 minuten geleden zei knakker: Al een uur staan mijn vrouw en ik vrolijk fluitend in de keuken. Vanavond komt er 22 man hier eten. Nou vind ik koken normaal best heel erg leuk, maar met deze aantallen wordt het wel productiewerk. Tweeëntwintig??? Holy Cow! Ik hoop dat jullie dat fluitend volhouden, wat staat er op het menu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 (bewerkt) 25 minuten geleden zei knakker: Wellicht omdat je teveel dingen op de agenda zet. Maar mensen worden meestal boos op mij als ik dat zeg. @Likazet ook (meer dan) eens een dag "NIETS" op je agenda. Een dag die je op het moment zelf mag invullen. Van Mayday naar Me-day. 31 oktober 2021 bewerkt door Tatum karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Ik word niet boos hoor. Tis waar. Dit zijn ‘niet onder uit te komen’ dingen. En ik heb een (te) beredrukke week voor de boeg. Normaal gesproken is de zondag of de zaterdag ‘van mij’. Mail om minder te werken is de deur uit. Afspraak met mijn baas is al gemaakt. -work in progress, maar gaat nog niet helemaal vanzelf..:- karin123 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Later donker. Wat leuk Bor! Ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Eerder donker, oh @knakker is ook wakker. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 En eerst in de ochtend eerder licht, maar dat is maar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 46 minuten geleden zei knakker: Eerder donker dames. Klokje uur terug, moment van donker worden ook uurtje terug. Zo simpel is het. Oja . Gesodemieter ook altijd met dat uurtje. Ik moet nog een aantal klokken verzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 4 uur geleden zei ikkanhet: Zo ben er vroeg bij, rij ff een rondje boodschappen doen. Fles wijn weg gepoetst nancy en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 En ik maar denken, wat steekt daar nou in het oranje bovenuit?? ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Wat leuk @Bor weten ze het zelf wel? Lijkt mij ook wel wat, maar dan zelf ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 @Boekanierik las net Artemis haar draadje. Ik wil je vriendelijk vragen haar met rust te laten. Ik begrijp uit je vasthoudendheid dat je niet in de gaten hebt dat je haar pijn doet. Dus ik breng het maar gewoon onder woorden. Stop. Artemis, Tatum, Quinn en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 @Boekanier Iedereen is anders en staat anders en in een andere periode van zijn/haar leven. Ik heb ook lange tijd niets van mezelf laten zien. Maar ik groei en blijf groeien. Of ik dat wil of niet. Het is bekend dat je haar niet mag. Dan is het niet erg netjes om op haar persoonlijk pagina te reageren. "Leven en laten leven". Dat is mijn motto Reacher en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 @Boekanier als je een hekel hebt aan iemands manier van posten en iemand ook nog eens op negeren hebt staan, wees dan zo fatsoenlijk om weg te blijven uit iemands persoonlijke draadje. Overigens vind ik jouw manier van posten onder vijf nicks en het plaatsen van random sad smileys vele malen irritanter. Artemis en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Is dat niet verrekte koud nu @Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Ik weet niet veel van boten, die van jou zut wat tussen een cruiseschip en een roeiboot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2021 Geen idee @Bor ik weet het in elk geval niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden