Maja Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Goedemorgen allemaal! Aan de slag maar weer. Nog 1 week en juni zit er weer op. Op naar een droge en hopelijk zomerse juli. Nog 5 weken en dan vakantie! Zal ik zo het juli draadje beginnen? Wie weet Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Goeiemorgen @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Ja, we zitten al weer bijna op de helft van het jaar, wat gaat alles toch razendsnel. Vandaag de tandarts deel 2, ik hoop dat het net zo mee gaat vallen als de vorige keer. Afijn, eerst maar een bakje. 24 juni 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Sterkte @Yvonne en goedemorgen @Claudius! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Zojuist zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 DAGPACT: Yvonne MajaClaudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Moggel kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Morgen allemaal, Gisteren een leuke dag gehad met de kleine. Niets bijzonders gedaan, maar gewoon lekker rustig aan en dat was ook wel een keer lekker. Vandaag niet veel op de planning staan dus moet nog wat gaan bedenken. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Goedemorgen. Sterkte, @Yvonne! Hopelijk valt het inderdaad weer mee voor je. Ik zal duimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 goeiemooiemorgen frummers geen strandweer, maar een saunadag kan altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Sterkte vandaag @Yvonne! Denk aan je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 1 uur geleden zei Claudius: DAGPACT: Yvonne MajaClaudius zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 18 minuten geleden zei Cleo66: Vanavond krijg ik een lash lift . Wordt je nu nóg mooierderder @Cleo66? Ik weet niet of ik dat aan kan Laat je weten of het iets was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 DAGPACT: Yvonne MajaClaudius zbb Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Goedemorgen. @Yvonne sterkte bij de tandarts! Groot gelijk @Cleo66 lekker doen. Werkdag vandaag, vanmiddag weer even sporten en sauna als die tenminste vrij is, mag maar 1 persoon in. Geniet er enorm van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Morgen. Sterkte bij de tandarts @Yvonne dat is best een terugkerend issue hier momenteel, geloof ik. En ik zie @Cleo66 nou voor me met pijpenkrullen om haar ogen Er staat hier een krat bier in de kast. Geen idee waarom, niemand drinkt hier bier en het is me nooit eerder opgevallen ook. En ik vind bier smerig, dus het zou me niets moeten doen. O ja, en ik drink niet, dus wat maakt het uit? Waarom houdt dat stomme krat me bezig? Want dat doet het wel. DAGPACT: Yvonne MajaClaudius zbb Reacher Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 @Quinn: alle flesjes leeggieten of vol wegmikken in de glasbak. Zo te lezen mist niemand het. Beloning: rust in je kop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Of geef het aan een mooi versierde oranjestraat voor zondag alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Ik heb er een briefje op gelegd. Hi, bier is smerig, wat moet dat hier? Musashi, Lieke7777, Bob en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Goedemorgen. Permanent in je wimpers.. ik wist niet dat het kon. Wat gebeurt er dan eigenlijk? @ikkanhet, kom je al weer een beetje bij je positieven? Ik bedoel letterlijk, kun je het allemaal al weer wat positiever zien en jezelf weer op de eerste plaats zetten in plaats van de alcohol de sfeer te laten bepalen? @jopie, dat zal weer even omschakelen zijn hier in de drukte van 'ons mierennest'. Een beetje verschil in lichtsterkte tijdens dag en nacht is wel prettig, ja. Hoewel ik het tijdens een paar weken vakantie altijd wel prettig apart vind als het midden in de nacht nog zo licht is.. de combi van daglicht en doodstilte zo 's nachts heeft voor mij iets magisch. @Quinn, staat dat krat daar nu sinds kort of staat het er onder een dikke jarenoude laag stof? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 O, hoi jopie.... zat net aan je te denken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 54 minuten geleden zei Kohtje: @ikkanhet, kom je al weer een beetje bij je positieven? Ik bedoel letterlijk, kun je het allemaal al weer wat positiever zien en jezelf weer op de eerste plaats zetten in plaats van de alcohol de sfeer te laten bepalen? Niet echt had net mijn dochter aan de telefoon die me vertelde dat ze gaat scheiden. nancy, karin123 en Best reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2021 Zojuist zei spirit: Dus ga je er daar maar weer eentje op drinken Ik kom er ff niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden