Spring naar bijdragen

Dinsdag 18 mei 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

Reims gaat niet door, ik wilde iets van kleding kopen maar was even vergeten dat de winkels in Frankrijk nog dicht zijn tot morgen. Met dat afgezonderde plattelandsleventje van ons vergeten we soms wat er in de wereld aan de hand is.

Dan ga ik achter de computer, ik heb nog een opdrachtje in de wacht gesleept dus hoppa, aan de slag om een paar eurootjes te verdienen.

Ik wens iedereen een mooie dag, dans als je loopt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Yana:

 

Ik wens iedereen een mooie dag, dans als je loopt

Dat vind ik mooi!! Dat wens ik jou, en iedereen hier ook toe en ik dans de dag tegemoet.  Melancholiek want mijn zoon is jarig.  Foto's gekeken.  Maar ook blij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is twee keer lekker. Ik kijk er naar uit weer te kunnen gaan zwemmen binnenkort. Wil er weer een paar kilootjes af hebben, hopelijk pas ik nog in mijn badpak. :unsure:

Ik ben een stadskind, maar weet ook niet altijd goed de geldende corona-richtlijnen. Kwestie van verdringing denk ik.

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei IJsvogel:

Hoe krijg ik trouwens op mijn mobiel die extra witregel niet?

De vorige regel kopiëren en dan de naam veranderen in die van jou.

(Je moet wel de vorige regelovergang meekopiëren.)

bewerkt door Bob
toevoeging over de vorige regelovergang
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ochejeetje.. ja, daar ben ik aldoor zo bang voor, dat ik dat mondkapje een keer vergeet op te zetten als ik de supermarkt in ga.. ik loop dan ook meestal onderweg naar de supermarkt met dat ding in m'n hand zodat ik hem tijdens het handen desinfecteren vanzelf tegenkom. Meestal heb ik 'm echter al voorgedaan voordat ik bij de deur ben omdat je meestal wel mensen tegenkomt die naar buiten komen en dat ding weer van hun gezicht afpellen. Maar hoe lang het dan ook al een gewoonte zou moeten zijn, het blijft toch iets waar ik me wel bewust van moet blijven..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben m al 3 x vergeten, zo chatotisch aan het worden, bah!
2 x aan het eind ontdekt, 1 x pas buiten toen ik m af wilde doen.
En nooit iemand wat gezegd, wel ineens vriendelijke praatjes in de ah.
Ik vond het nog wel raar, want geen fijne winkel anders. Zou men
bang zijn voor wappies en dan juist extra vriendelijk zijn? Kassiere ook al.??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze dachten dat ik een wappie was, werd voorzichtig aangesproken. Ze dachten dat ik het bewust deed. Hoorde dat sommige nogal agressief kunnen reageren. Meestal spreken ze de mensen niet aan ivm agressie vertelde de medewerker. Bizar... eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sommige mensen dragen geen mondkapje, omdat ze er benauwd van worden/medische reden.

Als ik het voordoe als ik de supermarkt binnenga, voel ik me alsof ik een bivakmuts opdoe en zaak ga overvallen :ph34r:

Het feit dat je er niet een op hebt en mensen spontaan tegen je beginnen te praten, zoals bij LJ, komt omdat je zonder mondkapje makkelijker met elkaar communiceert. Je wordt er anoniem van, ik merk het ook aan hoe anders mensen met een mondkapje zich gedragen. Asocialer, alsof ze ongezien zijn door anderen. Wat deels ook zo is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...