Spring naar bijdragen

Dinsdag 18 mei 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Lieke7777:

Mondkapje  is een hot gadget die ik overal  vandaan  tover op moment :rolleyes:  zijkant  auto deur  ,  dashboard   kastje  ,  voor console  ,  in mijn  jaszak , in mijn  tas .  

 

Mondkapjes en poepzakjes... elke jas, broek, auto..  ik kan niet meer normaal m'n katoenen zakdoek uit m'n zak halen zonder een dwarreling van poepzakjes en mondkapjes teweeg te brengen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen het de laatste keer helemaal mis ging hebben mijn kinderen dat gezien. Mijn man heeft ze direct in veiligheid gebracht door ze uit huis te laten halen maar een van mijn kinderen heeft uitgebreid aan zijn juf verteld wat er is gebeurt. Nu ruim 2 maanden later heb ik vanmiddag die juf gevraagd om een gesprek daarover omdat ik mijn excuses wil aanbieden en open & eerlijk zijn over wat er is gebeurt en hoe we nu gaan als gezin. Ze heeft nog niet gereageerd. Ik vind het heel heftig maar ik vind dat ik dit moet doen! Maar 10 weken geleden was dit een goede reden geweest om het eens lekker op een zuipen te zetten. (Ga ik niet doen natuurlijk en geen zucht ook naar). 
Het blijft gek om dit soort dingen voortaan nuchter te doen maar het geeft me ook kracht. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat nancy ook schreef  over  dat ze vaker  moeilijke  situaties in gezinnen meemaken vanuit  school @VIII  ik heb ook  toendertijd eerlijk  op school verteld wat er aan de hand was want ook mijn kinderen gaven  signalen af .

School  heeft toen niet  gemeld  aangezien  veilig thuis  al betrokken  was . 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Jannigje:

Ik heb je bericht dan niet goed begrepen @Lieke7777, ik dacht dat je vanmiddag de juf om een gesprek had gevraagd.

Hoe dan ook, het blijft dapper vind ik.

Ik heb bij de juf van mijn zoon een gesprek aangevraagd. Ik hoef geen verantwoording af te leggen maar ik vind dat ik het moet uitleggen. En dat vind ik heel heftig maar noodzakelijk voor zijn ontwikkeling (en de mijne), hij ging op school al niet zo lekker dus toen kwam dit er nog extra bij :( Hij gaat er gelukkig goed bij om en praat er makkelijk over :heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lieke7777:

Wat nancy ook schreef  over  dat ze vaker  moeilijke  situaties in gezinnen meemaken vanuit  school @VIII  ik heb ook  toendertijd eerlijk  op school verteld wat er aan de hand was want ook mijn kinderen gaven  signalen af .

School  heeft toen niet  gemeld  aangezien  veilig thuis  al betrokken  was . 

 

Ja ze zullen idd wel vaker wat meemaken maar ik vind het noodzakelijk om uitleg te geven maar pffff moed zakte ff in m’n schoenen om het te doen. Maar goed, het bericht is verzonden. Even reactie afwachten. Dankjewel voor je reactie, geeft de burger moed :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei VIII:

Ja ze zullen idd wel vaker wat meemaken maar ik vind het noodzakelijk om uitleg te geven maar pffff moed zakte ff in m’n schoenen om het te doen. Maar goed, het bericht is verzonden. Even reactie afwachten. Dankjewel voor je reactie, geeft de burger moed :) 

Komt  goed en je bewandeld  toch nu een onwijze  goede weg.

Wees niet  bang het kan goed zijn uit te leggen  wat ik geleerd  heb is openheid  geeft  ruimte  als mensengaan gokken  op wat er gebeurd  is leven er allerlei  verhalen. 

Als je de deuren dicht  houd komen  er eerder zorgen  dan eerlijk  zijn.

Ik hield  de deur  dicht  was doodsbang voor gevolgen  .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-5-2021 om 21:50 zei Reacher:

Ik kan wel lezen dat jij er veel van af weet. :) Is het je hobby of je werk? 
onze @bumperjimdoet volgens mij ook aan hondentraing, volgens mij begeleidt hij ze zelfs. 
Ja mijn kat K is top. Socrates de rode kater vindt hem veel te druk. Maar Socrates is stokoud, die wil rust. 

Sorry dat ik nu pas reageer. Ik had het erg druk. Gelukkig kan ik morgen uitslapen. Het is mijn hobby, ik zit in de africhting met mijn hond, maar wel aangepast gezien zijn verleden. Wat ik doe is de IGP sport, voorheen heette dat IPO. Dat bestaat uit 3 onderdelen; speuren, apel en pakwerk. De methode die ik gebruik met hem is vooral alles voor een beloning. Kleine dingen met voer, grotere dingen met een bal, of een bijtkussen, aangezien hij dat echt de bom vindt. In mijn vrije tijd help ik wel 2 gezinnen met hun honden, zodat ze weer kunnen genieten van hun honden. Beide honden dragen net als mijn eigen hond een rugzak mee en het gaat ontzettend goed met ze. Super dat je leuke katten hebt! Logisch dat een oudere kat de jongere kat wat minder vindt door de drukte. Dat zie je bij honden ook vaak :) Ik ben zelf geen kattenmens, niet omdat ik ze niet leuk vind, maar omdat ik heel graag druk bezig ben met, in mijn geval, een hond :) Ik vind katten vooral heel fijn om lekker mee te relaxen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...