Yvonne Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Je moet maar zo denken: zolang je heideplanten in de aarde aan het proppen bent kun je hier niet posten... En staat alles... dan nog een lading halen misschien? Of de hele meute weer rooien en opnieuw in andere volgorde planten... Artemis en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 goeiezonnige morgen frummers Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 (bewerkt) renaldo, wat betekent de naam@heideaf voor jou? Voor mij is het een moeilijk woord om te lezen/uit te spreken maar misschien als de betekenis me duidelijk wordt dat ik het beter kan onthouden/begrijpen. hij er af las ik eerst, toen dacht ik dat het fries was......... 13 mei 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 2 minuten geleden zei Artemis: en ikke dan??? ik mis mij in alle quotes en heb al aardig gepost Tsja Artemis, ik heb gereageerd op onderwerpen/berichten die mij wat deden, die ongewoon, bijzonder, verdrietig, opvallend of verwarrend waren, als ik op werkelijk alle personen die hebben gepost gisteren ga reageren ben ik de hele ochtend wel bezig ben ik bang, en die tijd heb ik niet... Maar jou wens ik uiteraard ook een heel goede morgen Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 2 minuten geleden zei knakker: Ik vind dat die vriend van jou er wel kijk op heeft @ReacherZelf ben ik tussen de heide getrouwd. En het is ook paars inderdaad Oeh! Dat is dan wel weer romantisch. Ik heb het idee als ik jouw verhaal aan mijn vriend vertel, de heide het raam uit wordt geworpen Idee! Jouw suggestie bewaar ik voor later @YvonneJe maakte me wel aan het lachen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Goeie morgen, bah ik wilde kokosrotsjes maken met de dochter...gelukkig moet ik altijd het beslag even proeven...bah wat een vieze zeepsmaak zat er aan die kokos...ik krijg het maar niet uit m’n mond echt bah...zal ik het recept vd billenkoekjes maar even oprakelen denk ik...eerst nog maar wat koffie voor we terug beginnen... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Goedemorgen. Dank voor alle sterktewensen! rapilos, Artemis en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Goedemorgen. Ik ben al een uur aan het bijlezen en begrijp een heel klein beetje maar. Tjeetje.... als we een stripverhaal zouden zijn hadden we cliffhanger na cliffhanger en veel onnavolgbare plaatjes... wow Reacher en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Jullie ook goedemorgen Nancy, Musashi , Lika en Jane.... Ik ga, ik móet er echt vandoor nu. Maak er een mooie dag van luitjes, hij komt nóóit meer terug.... lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 @nancy een speciaal goede morgen voor jou. Geslapen? Hoop dat je over een paar weken door het huis huppelt zoals @Bobheeft ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 43 minuten geleden zei Reacher: Werken op Hemelvaartsdag @Rosee? Veel plezier in Parijs @bumperjimen aan zee @Artemis En jullie veel plezier thuis @Yvonne @niks @knakker @ikkanhet en @Zbb.( jij bent eigenlijk altijd thuis toch zbb) @rapilos en @Cleo66 @Lieke7777en @Quinn Sorry voor alle blauwe blokjes @nancy Nee ik ben elke keer een week weg voor werk en een week vrij enz... ben nu weer een weekje thuis Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 10 minuten geleden zei Artemis: en ikke dan??? ik mis mij in alle quotes en heb al aardig gepost @Artemisrocks! Yvonne had jou voor mij bewaard Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Vind het ook wat dat mensen zomaar weggaan. Wat @Roseeal schreef. en ja, @Jannigjeook ik vertel jullie in gedachten van alles. Ook al ben ik hier niet overdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 @bolletje . Valt niet mee. Weet nog goed van ons oude besje. En dat je voelt dat het goed is ook. Sterkte. bolletje en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 @Zbb het water is jouw echte thuis begreep ik eruit Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ik heb lang uitgeslapen, nog niet helemaal wakker maar na het dansje van Artemis wel Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 En ja, @knakkerook ik heb altijd vreselijke last van melancholie en weemoed na terugkeer en weer wegwillen. Ben hier nog niet echt weg geweest. Maar denk ook dat deze verhuizing goed was/is. Ik zat gisteren op mijn balkon en keek zo’n beetje om mijn heen. Zo tevreden. Terwijl... zo grappig. Ik zie echt wel dat dit misschien niet is hoe de meeste mensen willen wonen, maar ik ben zo ontzettend op mijn plek gevallen. Tatum, Reacher en Rosee reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 @Quinn knuffel en kom gewoon als nodig. Whatever. Welkom ben je altjd! @Reacherwant jij en en en.... @Artemistuurlijk ben en mag je hier en ik lees je altijd. Quinn, Reacher en Artemis reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 En nu wil ik ontbijt, maar daarvoor moet ik eerst iets met granaatappels doen. Doe ik beter op het balkon. ik lees dat @nikseen goede samenvatting schreef: Ik hou van jullie! Ik ook. En ook van Harp en Bor. niks en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ja helaas @Reacher werk moet af, Hemelvaartsdag of niet. Af en toe pauze in het zonnetje maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Yvonne: @VIII, ik zie dat Quinn jou inmiddels Acht is gaan noemen.... leuk, ik lees jou altijd als: V acht , dus zowel de associatie met de 8 als met de beginletter V. Ik denk dat ik er Vacht van maak.... zo zacht..... 1 uur geleden zei Reacher: Vacht voor @VIIIis een goeie vondst @Yvonne Een lief zacht mens. Het is de Romeinse VIII, acht. Het is mijn stop datum (8 maart) en het getal heeft voor mij een mooie betekenis. O.a. Gedraaid = infinity, oneindig. En uit te spreken als Vie, ook makkelijk maar jullie mogen ook 8 of vacht zeggen. Lieve woorden 13 mei 2021 bewerkt door VIII Kohtje en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Happy Hemelvaartsdag allemaal. Voor dauwtrappen is het al weer veel te laat, dan zo maar weer het dagelijkse poeptrappen met de hond. Vaak neem ik net zo veel poep onder m'n schoenen als in het verplichte poepzakje mee naar huis. Nou ja, dat zakje gooi ik onderweg in een van de daarvoor bestemde afvalbakken, die onder m'n schoenen gaat mee naar huis.. Ik ruim vaak ook nog wel de rommel van een ander op als ik dan toch sta te wachten als mijn eigen hondje 'bezig is', maar om alles op te ruimen is onbegonnen werk. Nu lijkt het of ik de dag begin met een klacht, en ja, zo is het ook eigenlijk wel. Terwijl ik me vanochtend toch best al wel redelijk lekker in m'n vel voel zitten. Een redelijk vrolijke klacht dus. Het koffieapparaat staat op te starten, dus nu zo koffie..!! Artemis en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Goedemorgen allemaal! Een mooie, zonnige Hemelvaartsdag gewenst zbbYvonneReacherQuinn VIII Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 2 minuten geleden zei knakker: ... We wonen in een schitterende historische stad, en toch vlakbij prachtige eenzame Natuur. .. Idem dito. Het was hier vannacht rumoerig, veel geschreeuw, gezang en vuurwerk.. De plaatselijke voetbalclub is gisteravond gepromoveerd naar de ere- of hoe-heet-dat-tegenwoordig-divisie.. Aan de ene kant is wonen in binnenstad mooi, leuk, makkelijk, enz.. aan de andere kant.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 1 minuut geleden zei knakker: Ik vind honden schitterende dieren, maar dat gehannes met poep staat mij altijd wel tegen. Dat je zo’n warme dampende drol door het zakje in je handen voelt. In dat opzicht ben ik wel blij dat onze katjes heel kuis hun behoefte op hun eigen bakje doen. ja he vindt dat ook zo vies, blij dat onze hond het altijd heel ver in de struiken deed dus niet eens meer te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden