Spring naar bijdragen

Do 13 mei 21


Aanbevolen berichten

53 minuten geleden zei VIII:

Even bijgelezen

@Fabienne1985lastig :( Er is al veel over gezegd door de andere forumleden en daar sluit ik me bij aan. Ik slik momenteel 20 mg escitalopram. Wel vraag ik me af, je zegt dat de huisarts je de AD heeft voorgeschreven maar heeft die je ook doorverwezen naar psychische ondersteuning en je misschien wat rustgevendst gegeven voor de opbouw van de AD. 

Nee eigenlijk niet, ik heb van een vriend oxepam gekregen die ik echt in nood bij hoge spanning gebruik, en dinsdag heb ik een gesprek met vnn en daarbij ook de psychiater wat nu het beste is wat we gaan doen qua medicatie en hoe aan te pakken.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja precies! Zou zonde zijn als het harde werk verloren gaat, @Lieke7777. Ik kan me goed voorstellen dat je er blij mee bent! Als het goeie tegels zijn, dan is het ook zonde om ze af te laten voeren. Een paar jaar geleden hebben ze hier de hele straat gedaan, maar toen mocht ik de tegels niet pakken, want ze werden herbruikt. Dus ik heb toen wel nieuwe tegels moeten aanschaffen, aangezien ik van die afgrijselijke grindtegels af wilde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb toen geluk gehad dat er tegels in de uitverkoop waren. Dat was een partij die besteld was maar geannuleerd was. Dat scheelde teveel op de prijs, anders had ik de tegels nooit gekocht. Grindtegels zijn zwaar en onhandig. Ik ben ook blij dat ze eruit zijn, zeker nu ik weer een hond heb. Voor hem ligt dat in de voortuin ook niet lekker. Alles wat je voor werkt, hoef je op het moment zelf niet te doen, dat scheelt een hoop en je verdeeld de inspanning er ook nog eens mee. Ik heb laatst in de kennel de tegels opgehoogd, dat viel ook even tegen, ondanks dat het niet zo'n grote oppervlakte is. Bijna alles in 1 dag gedaan, alleen de laatste rand heb ik de tweede dag gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt    lekker voor werken   heb de groene container  ook gevuld  met afgestoken  gras stukken  deze wordt morgen geleegd  staat  al aan de weg  was zwaar hopelijk nemen  ze hem  mee -_-

Ja mooi  is als de prijs  lekker gezakt  is .

Zal wel blij zijn als de tuin klaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, het scheelt een heleboel energie, alles wat je voorwerkt. Mijn groene container was ook al erg zwaar deze keer. Meestal is het niet zo'n probleem hoor. Ik had aantal planten die niet meer te redden waren die er nu in zitten. 

Ja, dat was zeker heel erg mooi! Doordat het geannuleerd was, scheelde het echt teveel op de prijs. En het zijn hele mooie tegels! 

Als het eenmaal klaar is kun je er lekker van genieten, zeker als het weer een beetje meewerkt. Lekker in de tuin zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil nog even reageren, omdat ik altijd na acht uur s avonds social media uit doe, omdat ik anders niet kan slapen...

ik las gisteren bij vanaf dat ik uitlogde en ik vind het zo bijzonder hoe de avond verliep. 

:rose::rose::rose: voor iedereen, ik durf nu weer te lezen op vandaag. Eerder dacht ik niet dat je een dag later op de vorige dag mocht reageren, maar dit wilde ik toch zeggen.

Groepshug :heart: en in het bijzonder voor @Fabienne1985 :rose:

tot op de vrijdag 14 mei dag, vandaag dus :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei lady jane:

renaldo, wat betekent de naam@heideaf voor jou?
Voor mij is het een moeilijk woord om te lezen/uit te spreken
maar misschien als de betekenis me duidelijk wordt dat ik het
beter kan onthouden/begrijpen.
hij er af las ik eerst, toen dacht ik dat het fries was.........

Heide is een plaatsnaam uit mijn geboortedorp . Ik probeer een betere te zoeken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...