Spring naar bijdragen

Do 13 mei 21


Aanbevolen berichten

Zojuist zei Statice:

@Fabienne1985:heart:

Dag vol emoties. Van dankbaarheid en gemis. En ook niet weten hoe er mee te dealen. Mensen zeggen...maar het is toch nu al een jaar...twee...tien? jaar geleden? Maar zo kun je niet tellen. Zo werkt het niet. Wat is tijd?

Ik heb het nog steeds niet geleerd. Niets van een ander verwachten. Ook niet van je beste vrienden, hoe pijnlijk ook. Ik moet vanuit mijn eigen kracht gaan. Maar die is soms zo ver te zoeken. Waar haal je die vandaan? Ik ben nog steeds zoekend. Maar ik leer elke dag. Ook hier op dit forum. Dank daarvoor.

Mooie woorden. Het is soms zo moeilijk om die kracht te vinden als ik mezelf hoor denken ach wat ben jij nou waard en wat stel jij je toch aan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even bijgelezen

@Fabienne1985lastig :( Er is al veel over gezegd door de andere forumleden en daar sluit ik me bij aan. Ik slik momenteel 20 mg escitalopram. Wel vraag ik me af, je zegt dat de huisarts je de AD heeft voorgeschreven maar heeft die je ook doorverwezen naar psychische ondersteuning en je misschien wat rustgevendst gegeven voor de opbouw van de AD. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook zo maar lekker  slapen  .

Zal morgen  wel weer  vroeg  wakker zijn ze zijn de parkeerplaatsen  aan het renoveren  hiervoor dus om 7.00 gaan  ze aan de slag met tegels en alles verwijderen. 

Gaat op een grote  hoop en wordt dan  opgehaald  door een grote  container  vrachtwagen .

Nu  willen wij de tuin opnieuw  tegelen en deze tegels zijn nog prima  te gebruiken  we mogen  ze weghalen  van die hoop  :D  hoef  echt  geen  nieuwe tegels  wil alleen rechte  ipv de tegels die nu  liggen met gekartelde randen.

En het gras  gaat weg . 

Als ze  liggen de hogedruk erover en ik heb gratis  de tuin betegeld. 

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal!

Aangezien het vandaag hemelvaartdag was, was er de hele dag training. Dus daar heb ik gebruik van gemaakt met m'n hond. Daarna nog even verder geklust aan de hondenaanhanger. Die kan ik komende week helemaal weer gaan opbouwen. Al met al best wel een drukke dag geweest, maar wel een hele leuke dag!

Ik hoop dat jullie ook een beetje hebben kunnen genieten van de dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Lieke7777:

Ook zo maar lekker  slapen  .

Zal morgen  wel weer  vroeg  wakker zijn ze zijn de parkeerplaatsen  aan het renoveren  hiervoor dus om 7.00 gaan  ze aan de slag met tegels en alles verwijderen. 

Gaat op een grote  hoop en wordt dan  opgehaald  door een grote  container  vrachtwagen .

Nu  willen wij de tuin opnieuw  tegelen en deze tegels zijn nog prima  te gebruiken  we mogen  ze weghalen  van die hoop  :D  hoef  echt  geen  nieuwe tegels  wil alleen rechte  ipv de tegels die nu  liggen met gekartelde randen.

En het gras  gaat weg . 

Als ze  liggen de hogedruk erover en ik heb gratis  de tuin betegeld. 

 

Ik zou de tegels voordat je ze gaat leggen schoonmaken. Als je tegels net gelegd hebt en je gaat de hogedruk gebruiken, dan heb je kans dat de  boel al snel gaat verzakken. Wel super dat je de tegels mag weghalen! Dat scheelt weer een hele boel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...