Spring naar bijdragen

Do 13 mei 21


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei nancy:

Pffff...moet dat nou, Bob

Ja, ik vond echt dat dat moest. Hij wenst iemand geluk en zegt iets onduidelijks over negeren. Dan schrik ik echt van de reactie "wat ben jij toch vervelend".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Bob:

Ja, ik vond echt dat dat moest. Hij wenst iemand geluk en zegt iets onduidelijks over negeren. Dan schrik ik echt van de reactie "wat ben jij toch vervelend".

Wie weet hoe het op Lieke is overgekomen...daar ga jij toch niet over? Of je dan schrikt of niet, misschien deed Lieke dat ook wel, jij vindt blijkbaar dat jij je mening wél mag ventileren, maar iemand anders niet. Hou het bij jezelf, Bob. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei nancy:

Wie weet hoe het op Lieke is overgekomen...daar ga jij toch niet over? Of je dan schrikt of niet, misschien deed Lieke dat ook wel, jij vindt blijkbaar dat jij je mening wél mag ventileren, maar iemand anders niet. Hou het bij jezelf, Bob. 

Bij  mij kwam  het echt  over van als je mij niet eerlijk vind  dan negeer mij maar .

Echt ik hele  verhalen  geschreven naar renaldo mijzelf  als voorbeeld genoemd  in de dingen die ik moeilijk  vind  die ik soms herken bij hem  maar kreeg er never  nooit  een echte  respons  op . 

Ik kan het dan even niet  opbrengen   om als hij zoiets schrijft  te negeren  want ook al was het niet  persoonlijk  gericht  naar mij ik heb hem nooit  genegeerd omdat ik hem niet  eerlijk zal vinden  .. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Statice:heart:


Nou de bitterballen niet gehad, honderden mensen op de terrassen weer
en de rij richting ingang ook tientallen mensen lang.
Gelukkig met heel mooi weer naar huis kunnen fietsen, korte mouwen, heerlijk!
En de buren hadden net mini magnumpjes gekocht, dus ik kreeg er een als troost.

En nu giet het vreselijk weer, maar ik heb gewokte spinazie, actyfrieten en geknipt
braadworstje meegewokt met de spin. en ui.
Life is good

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Bob:

Absoluut niet. Maar zo'n negatieve uiting puur op gevoel, zonder te zeggen waarom, dat vind ik onbehoorlijk.

Had dan een vraag gesteld aan Lieke hierover. Nu ben jij ook een oordelende. En zelfs een ver- oordelende. 

bewerkt door nancy
Geen bewerking, Bob heeft het al opgelost, dus deze posting leest nu als mosterd na de maaltijd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff heel deprimerend bericht dit, maar moet het ergens kwijt. 
 

ik zit sinds maandag aan de antidepressiva, maar man man het lijkt wel of mijn klachten verergeren. Ik blijf maar piekeren zo erg dat ik het soms gewoon even niet zie zitten zo erg beheersen die gedachtes. ( ik drink overigens verder geen druppel ) ik weet gewoon even niet wat ik met mezelf aanmoet. Heb vandaag ook praktisch de hele dag geslapen. Ben dan nu beneden om te eten en te drinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha  @Fabienne1985   wat ik mij heb laten  vertellen  met start  anti depressiva  dat juist  in het  begin de klachten  kunnen  verergeren  en dat het zeker  even een periode  nodig  heeft voordat je merkt dat er verbetering  in je gesteldheid  ontstaat.

Het is vervelend  maar eigenlijk  normaal  , door de zure appel doorbijten meer kan je niet doen.

Goed  van je dat je geen alcohol  genomen  hebt.

Rustig  aan en neem je rust als je dat  nodig  hebt. 

Sterkte  het wordt  echt  beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien  verduidelijkt dit voor je ?

@Fabienne1985

 

Het geneesmiddel werkt niet, mijn klachten worden niet minder, en ik heb 
wel last van bijwerkingen. Wat nu?
Direct na de start van een antidepressivum is het mogelijk dat u last krijgt van 
bijwerkingen, terwijl u nog geen verbetering van uw klachten ervaart. Misschien 
voelt u zich door de bijwerkingen nog slechter dan voor de start met het 
geneesmiddel. Bedenk dan dat het gemiddeld twee weken, maar soms wel vier tot 
zes weken, kan duren voor u een positief effect van het geneesmiddel merkt. 
Van een aantal bijwerkingen zult u vooral in het begin last hebben, waarna deze 
minder worden of overgaan. Dit geldt bijvoorbeeld voor misselijkheid en sufheid. 
Het is begrijpelijk dat u vanwege de bijwerkingen overweegt te stoppen met uw 
antidepressivum. Toch kan het de moeite waard zijn om proberen door te gaan met 
een (ander) antidepressivum. U geeft zo de antidepressiva de kans u te helpen van 
uw depressieve of angstige gevoelens af te komen. 
Soms kan het ook helpen het tijdstip van inname te veranderen. Wanneer u last 
heeft van slapeloosheid kunt u proberen uw antidepressivum 
‘s morgens in te nemen. Wanneer u last heeft van slaperigheid probeer dan uw 
antidepressivum voor het slapengaan in te nemen.
 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei spirit:

@Fabienne1985dit gaat over. Geef het de kans. AD werkt niet direct. Pas over een paar weken kan je er iets van merken. Even door de zure appel heen bijten. 

Ja ik lees het idd op internet. Alleen die deprimerende gedachtes zijn zo zwaar. Dat ik gedachtes heb nou laat het allemaal maar zitten. Terwijl ik zoveel heb om voor te leven mijn kinderen, heb een goed leven, waarom zou ik überhaupt me zo moeten voelen. Maar toch gebeurd het, en vervolgens pieker ik daar weer over 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Fabienne1985:

ik zit sinds maandag aan de antidepressiva, maar man man het lijkt wel of mijn klachten verergeren. Ik blijf maar piekeren zo erg dat ik het soms gewoon even niet zie zitten zo erg beheersen die gedachtes.

In het begin kan het zeker gebeuren dat de klachten verergeren, dat vind ik zelf ook erg moeilijk. Want het valt niet mee om dan vol te houden. Toch is dat het enige wat je kunt doen als je wilt weten of ze gaan helpen. Sterkte hoor! Ik hoop voor je dat ze snel aanslaan en dat de bijwerkingen verdwijnen  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lieke7777:

misschien  verduidelijkt dit voor je ?

@Fabienne1985

 

Het geneesmiddel werkt niet, mijn klachten worden niet minder, en ik heb 
wel last van bijwerkingen. Wat nu?
Direct na de start van een antidepressivum is het mogelijk dat u last krijgt van 
bijwerkingen, terwijl u nog geen verbetering van uw klachten ervaart. Misschien 
voelt u zich door de bijwerkingen nog slechter dan voor de start met het 
geneesmiddel. Bedenk dan dat het gemiddeld twee weken, maar soms wel vier tot 
zes weken, kan duren voor u een positief effect van het geneesmiddel merkt. 
Van een aantal bijwerkingen zult u vooral in het begin last hebben, waarna deze 
minder worden of overgaan. Dit geldt bijvoorbeeld voor misselijkheid en sufheid. 
Het is begrijpelijk dat u vanwege de bijwerkingen overweegt te stoppen met uw 
antidepressivum. Toch kan het de moeite waard zijn om proberen door te gaan met 
een (ander) antidepressivum. U geeft zo de antidepressiva de kans u te helpen van 
uw depressieve of angstige gevoelens af te komen. 
Soms kan het ook helpen het tijdstip van inname te veranderen. Wanneer u last 
heeft van slapeloosheid kunt u proberen uw antidepressivum 
‘s morgens in te nemen. Wanneer u last heeft van slaperigheid probeer dan uw 
antidepressivum voor het slapengaan in te nemen.
 

Dit had ik idd ook gelezen. Ik slik het nu in de avond, omdat ik overdag steeds in slaap viel. Nou ja vandaag heb ik me er aan toe gegeven en ben gaan slapen, alleen heb ik dan steeds nachtmerries 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...