Spring naar bijdragen

Do 13 mei 21


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei spirit:

Onze liefde gaat nooit meer stuk, we konden er alleen nog zo weinig mee. 15 jaar geleden als een blok voor hem gevallen en die gevoelens ook vaak weggedronken. Altijd moest alles onder invloed van drank. Zo zonde eigenlijk. Vandaar mijn gedicht over puur. 

Ik gun het je hoor @spirit :)
Wie weet hoe alles veranderd nu !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben  een goede  middag  gehad met vissen jongens hebben  grote vissen  gevangen  .

Bij bijbehorende  horeca  een snack  garnituur  besteld  3 loempiatjes   12 bitterballen  en 8 kleine frikandelstukjes  betaalden  we 23 euro voor zag ik bij afrekenen  .. wat een bedrag  zeg :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms is gewoon niets zeggen het beste, maar ja, wanneer is dat en wanneer doe je het goed hè? Lastig. Blijven oefenen dus maar.

Mooie korte route gedaan met de mountainbike en nou weer thuis. D kookt, dat wil vandaag zeggen dat ze Chinees haalt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Quinn:

Soms is gewoon niets zeggen het beste, maar ja, wanneer is dat en wanneer doe je het goed hè? Lastig. Blijven oefenen dus 

Ik ben iemand  die juist erg lang mijn  mond  kan houden  en vaak  meer een vriendelijk  helpende  karakter boodschap  heeft.

Maar ja  dat is ook niet  altijd  goed.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Statice:

Lang geaarzeld, maar ik meld me toch maar. Het is hier zo druk de laatste dagen, ik kan het niet bijhouden allemaal...

Vandaag verjaardag van mijn overleden lief en ik ben alleen en aan mijn tweede glas wijn. Ik mis hem.:brokenheart:

Och vrouw  , wat  een rot dag voor je dat doet pijn met missen .

Moet bekennen dat ik niet  zo goed weet jouw alcohol  gebruik  in combi  met de verslaving  dus weet niet  zo goed wat ik moet of kan zeggen op je  alcohol  gebruik nu .

Weet niet wat je hier verder mee wilt  of het gewoon  even van je af wilt schrijven  of het een hulpvraag  is  ..:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei VIII:

 

@Likaik zie altijd zulke lekkere dingen van jou voorbij komen. Hmmm Ben je kok? Of is het een hobby? Ik hou ook erg van koken maar (zoals zoveel) laten versloffen. Ga ik weer oppakken. Zojuist vanmorgen een nieuw receptenboek besteld voor mijn eigen recepten :) .....

ik ben geen kok hoor. Ik houd erg van lekker eten en ook hier... oefening baart kunst! 
 

..... Dankbaarheid gaat een steeds grotere rol spelen in mijn leven. 
 

mooi dat je dit zegt. In het mijne ook. Zien wat er WEL is ipv niet. Fijn he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben vandaag n mooie grote palm voor weinig op de kop getikt.

Onze ouwe die we tien jaar geleden uit Engeland als ieniemienie plantje meenamen en nu meer dan n meter is heeft denk ik de week winter niet overleefd, van boven alle bladeren dood. Maar hij kan nog kommen, zei de palmenmeneer.

Dus nou zetten we su broer daar in de buurt als ondersteuning, of voor het geval dat....

 

Dit was n gevalletje schade en n achterblijvertje, maar hij had wel weer nieuwe bladeren gemaakt. Vinden wij juist leuk, zo’n herstellend kreupel geval. Grillige vormen. Ik deed n laag bod en voor vijf euro meer mocht ie mee.

 

detrotse

 

 

3FB7755D-F96F-4748-8B68-9D3B06932888.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...