Spring naar bijdragen

Do 13 mei 21


Aanbevolen berichten

Zojuist zei Fabienne1985:

Ja ik lees het idd op internet. Alleen die deprimerende gedachtes zijn zo zwaar. Dat ik gedachtes heb nou laat het allemaal maar zitten. Terwijl ik zoveel heb om voor te leven mijn kinderen, heb een goed leven, waarom zou ik überhaupt me zo moeten voelen. Maar toch gebeurd het, en vervolgens pieker ik daar weer over 

Snap  ik  helemaal  , Als ik terug  denk waarom ben ik gaan  drinken  mijn leven was of is ook prima.

Getrouwd ,   kinderen ,   geen financiële  zorgen , woon prima  in een huis .

Maar toch voelde  het niet  ok .

Door te drinken  ging ik dat nog erger  verdoven  en de cirkel verergerde.

Je hebt  nu dubbel op ... en je drinkt niet   , de bijwerkingen  van de AD zijn erg  naar ..  en je gedachten  vliegen  nog  erger rond.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Jannigje:

Kan het helpen als je heel bewust bedenkt dat dit niet persé jouw gedachten zijn maar dat ze komen door de medicijnen?

Misschien voel je je dan minder schuldig? (Misschien is schuldig niet het goede woord)

Als ik hier zo zit gaat het wel, mijn hartslag is ook sinds tijden normaal en die gaat al tijden als een malle tekeer. Maar mijn ex heeft nu de kids en ik weet dat zijn nieuwe vriendin die hij net 2 maand kent de kids dit weekend gaat zien. Maak me daar onbewust ook druk over. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Lieke7777:

Snap  ik  helemaal  , Als ik terug  denk waarom ben ik gaan  drinken  mijn leven was of is ook prima.

Getrouwd ,   kinderen ,   geen financiële  zorgen , woon prima  in een huis .

Maar toch voelde  het niet  ok .

Door te drinken  ging ik dat nog erger  verdoven  en de cirkel verergerde.

Je hebt  nu dubbel op ... en je drinkt niet   , de bijwerkingen  van de AD zijn erg  naar ..  en je gedachten  vliegen  nog  erger rond.

 

Klopt ik weet waarom ik ben gaan drinken, omdat ik me ontzettend ongelukkig voelde in mijn relatie die ik had, hij was ook echt niet altijd lief voor me in zijn woorden. Dus het is goed dat we niet meer samen zijn, en toch mis ik het gezinsleven 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei nancy:

Fabienne, heb je die pillen echt nodig? Soms is het middel erger dan de kwaal...

Ik ben zo goed als 4 maanden gestopt met alcohol ( wel een terugslag vorige week) maar mijn klachten zijn nooit voorbij gegaan ik bleef de paniek houden, en hyperventileren. Daarom met de huisarts besloten dit te proberen. De dosis is 10 mg ook niet super hoog ofzo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Fabienne1985 ik herinner me die eerste dagen AD nog heel goed. Niet fijn!!! Het ging over en toen werd alles echt, echt beter. :heart:

@Statice ik las in de correspondent een mooi artikel over rouw. Iemand had een eigen rouw woordenboek geschreven. Ik kijk of ik de link kan delen...

https://decorrespondent.nl/12347/het-helpt-om-woorden-te-geven-aan-je-verdriet-daarom-is-er-nu-een-rouwwoordenboek/19467403307814-df36e962

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...