bolletje Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 (bewerkt) Goeie morgen mensen joehoeeeeee waar zijn jullie? 8 mei 2020 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 Ze liggen nog te knorren... Hoi bolletje, goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 Een hele goedemorgen! De zon schijnt, weekend staat voor de deur, dus kom maar op met die vrijdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 Goedemorgen. Dagpact: Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 Nog drie nachtjes slapen dan mag ik weer zonder dwingende reden en formulier de straat op. Ik zit me helemaal te verkneukelen van blijigheid. En @bumperjim het lijkt erop dat jouw kinderen toch ook eerdaags weer naar school kunnen, toch?  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 Ja ik verkneukel ook helemaal, ik kannie wachten. Wat de kids betreft moet ik eea ff nalezen want was gisteren niet duidelijjk. We zijn wel een groen departement nu, das alvast in de zak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 (bewerkt) Goedemorgen. Ik was even een mooie wandeling aan het maken met de hond.  Dagpact Manou Kyon 8 mei 2020 bewerkt door Kyon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 Goedemorgen Koffie en paar uurtjes thuis werken. Dan weekend. Dagpact Manou Kyon Pats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 15 minuten geleden zei Yana: Nog drie nachtjes slapen dan mag ik weer zonder dwingende reden en formulier de straat op. Ik zit me helemaal te verkneukelen van blijigheid. En @bumperjim het lijkt erop dat jouw kinderen toch ook eerdaags weer naar school kunnen, toch?  Misschien 2 juni voor de lycées maar dan is het maar een week of 2-3. Ik denk dat ze dichtblijven tot september maar dat wil men nu nog niet zeggen want dan doen ze helemaal niks meer van nu af aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 Goedemorgen,hier ook met koffie van de zon aan t genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 (bewerkt) Oh oké, ik heb geen schoolgaande kinderen dus ik luister daar maar met een half oor naar. Wat ik wel zeker weet is dat Nederlanders i.i.g. tot 15 juni niet naar mijn vakantiehuisjes mogen komen dus ik ga maar weer eens wat annuleringen versturen. Lekker rustig. 8 mei 2020 bewerkt door Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 (bewerkt) Hoi @Yana, jij hebt zelf vakantiehuisjes? In Italië? Droom van ons om ook zoiets te doen of in elk geval zelf een huis in Frankrijk te kopen, een renovatieprojectje. Heb iets op het oog maar het is nu niet mogelijk om te gaan kijken. 8 mei 2020 bewerkt door Pats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 Zet je t lekker vol met parijzenaars  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 goeiemooiemorgen frummers  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 2 minuten geleden zei Pats: Hoi @Yana, jij hebt zelf vakantiehuisjes? In Italië? Droom van ons om ook zoiets te doen of in elk geval zelf een huis in Frankrijk te kopen, een renovatieprojectje. Heb iets op het oog maar het is nu niet mogelijk om te gaan kijken. Kiek uut hè koop geen onbewoonde ruine want daar mag je niet zomaar een huis van maken, dan kom je inde franse administratieve mallemolen terecht Pats reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 Goedemorgen '   wat zal ik Frankrijk missen dit jaar mijn vakantiestemming..  Moet maar eens zien waar mijn caravan dit jaar terecht komt .  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 Goedemorgen @Myle ik hoop dat je toch nog wat hebt kunnen slapen. Alles waar je nu doorheen gaat, hoeft niet nog een keer als je nu volhoudt! Hoop ook dat het met jou een beetje gaat @takeiteasy Er wordt aan je gedacht hier. Zet m op. Nou ik ga maar eens aan t werk, laatste loodjes. Huis ook weer een ravage. Maar misschien laat ik dat lekker liggen tot zondag, wordt dan toch koud buiten. Vanmiddag afspraak met vriendinnen op 1.5 meter afstand. Fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 1 uur geleden zei Pats: Goedemorgen  Dagpact Manou Kyon Pats Rapilos  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 Goedemorgen allemaal, Slecht geslapen vannacht De hele week al eigenlijk Dus weer moe wakker enfin, er komen betere tijden zullen we maar zeggen he ondanks totaal geen zin, toch ochtendgym gedaan straks werken Vanmiddag tuin dan maar, want gras moet nodig gemaaid en onkruid vliegt de pan uit Fijne dag nog allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 Takeiteasy, Laat eens wat van je horen als je wilt Af en toe schrijf je wat (dat je het helemaal niet naar je zin hebt ) Vervolgens krijg je daar een heleboel reacties op, wat je dan niet beantwoord Gedeelde smart is halve smart he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 18 minuten geleden zei rapilos: Dagpact Manou Kyon Pats Rapilos Marietjestopt En goedemorgen allemaal! Geniet van de dag. Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020  Hier ook nog wat werken en dan weekend. Ja hoe zal dat zijn, een zomer waar je niet naar festivals of het buitenland kunt. Geen toeristen in de stad. Hele pleinen ingericht als terras. Alle ruimte om naar een museum te gaan. Of een concert. TivoliVredenburg in Utrecht heeft daar wel plannen voor. Dat is een gigantisch gebouw met roltrappen. 1 minuut geleden zei Marietjestopt: Dagpact Manou Kyon Pats Rapilos Marietjestopt Lonster  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 ik denk dat t.i.e. ons helemaal niet leest, maar even wat moet ventileren ook eerder al meende ik dat te merken, en nu is dat echt begrijpelijk. misschien mag ze de tel. maar kort per dag gebruiken zelfs. alles wat afleidt van haar innerlijk proces, kan vertragen. zou jammer zijn Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden