Spring naar bijdragen

Donderdag 7 mei 2020


Rapid

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Adri02:

Gefeliciteerd @Kohtje. Maar volgens mij ben jij iemand die best van de oude stempel is, en dus veel meer geniet van een echt boek, met een eigen geur van inkt en papier, het omslaan van de bladzijden, de kaft in je handen, dan van zo'n steriel e-readertje. :D Fijne dag in ieder geval.

Jaaaaaa, helemaal ook mijn ervaring! Ik word vaak voor gek verklaard omdat ik nog steeds veel boeken koop,  maar die heb ik veel liever dan een boek op mijn e- reader. De e-reader gaat mee op vakantie, verder niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cleo66:

Gaat over 3 weken de dagbesteding weer open dan ? 

Nou als cafe's theaters enz. dan open gaan zal er zeker de dagbesteding ook bij zijn. Iedereen bij ons zit minstens 2 mtr. van elkaar. Er is daar heel veel plek.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Pats:

Dagpact;

Marietjestopt
Elkje
Rapilos
Pats

Lonster

Is het al weer donderdag? Ik ben helemaal in de war van de dagen. Moet eigenlijk een beetje voortmaken met werk, heb een volle mailbox. Dat is wel het grote nadeel van thuis werken. Bijna alles gaat nu via de mail. 

Kohtje gefeliciteerd, voorlopig genoeg te lezen dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht ook dat ik niet zou houden van een een e-reader, maarrrrr... je kan lezen in het donker, de lettergrootte aanpassen, op je zij in bed liggen zonder dat hij dichtvalt en je heb een complete bibliotheek in je handtasje (met Kobo abonnement).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was altijd van een echt boek, ook lid van bieb. Maar heb een ereader gekregen van mijn man en ben helemaal om! Zoveel voordelen : lekker licht, geen gesjouw, in het donker, makkelijk in de hand! Ik ben er zoooo blij mee! Lees veeeeeel meer nu. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook niet ' om', al heb ik de e-reader al jaren.  Ik geef een fortuin uit aan boeken, maar dat kan me niet schelen. Ik ben echt gek op boeken. Ik heb me vaak afgevraagd of dat ook niet een manier is om te ontsnappen aan dit leven. Ontspannend is het in ieder geval wel en beter dan drank of drugs :lol:.

Ik zou wel eens een weekend opgesloten willen zitten in een bibliotheek...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Gefeliciteerd met jouw verjaardag @Kohtje. Fijne dag!!

Lieve @Reacher beterschap!!!

Werk lekker @Lieke7777! Ik mag vanaf volgende week, weer een paar uren per dag opbouwen, blij mee.

Ga verder met opruimen, soms heel confronterend, dan kom ik brieven en foto's tegen die ik naar hem heb gestuurd toen ik 16 was. Zo naïef lief en puur. Kan het ook nog niet allemaal lezen. Dan blijf ik erin hangen. Gisteren meerdere apps met spijt en het zal anders gaan, je had gelijk etc. Wil geen gelijk hebben, daar gaat het niet om. Het werkte gewoon niet meer. Maar hij weet mij met zijn woorden te raken. Makkelijkste zou zijn, om alles weer te laten zijn zoals het was. Maar dat wil ik niet meer, nu doorzetten! En nog steeds hou ik heel veel van hem, dat maakt het zo lastig en bijna onnatuurlijk. Maar het kan niet anders. Als ik voor iets heb gekozen, ga ik ervoor. Geen weg terug en dat moet ook niet.

Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

 

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yana:

Ik dacht ook dat ik niet zou houden van een een e-reader, maarrrrr... je kan lezen in het donker, de lettergrootte aanpassen, op je zij in bed liggen zonder dat hij dichtvalt en je heb een complete bibliotheek in je handtasje (met Kobo abonnement).

En als je in het buitenland woont is het wel een waanzinnig comfort om even op een willekeurig moment een Tommy Wieringa te kunnen kopen. Ik ben dus ik koop dus ik heb ogenblikkelijk....

Ja zondig natuurlijk tegenwoordig maar wel praktisch.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kohtje gefeliciteerd! Boeken/ereader kun je nu lekker afwisselen toch? Ben zelf ook van de papieren boeken, heerlijk, maar misschien ga ik ook nog weleens om. In de vakantie altijd zoveel gesjouw die boeken in de koffer. @Smaragd sterkte met de brieven. Misschien beter om die pas over een tijd te lezen, lijkt me heel moeilijk nu. :heart::rose: @takeiteasy gaat het een beetje? Hou vol hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Jopie:

Digitaal is zonder piepen, krassen, scheuren, vlekken, tikken, ruisen.... en meer, meer, meer en sneller, sneller, sneller  en makkelijker, 

 

En juist dáárdoor minder aantrekkelijk. Het lééft niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik ben er nu een tijdje op aan het lezen, op dat e-ding, maar als je eenmaal in zo'n boek zit heb ik in elk geval niet meer in de gaten of
het nou papier is of een beeldscherm... De recente boeken van vader en 2 zoons Chabot kreeg ik er bij. Ben nu ''mijn vaders hand" van Bart aan het
lezen. Kan bijna niet ophouden...

Toch best blij hoor, met m'n cadeau. Foto's heb ik tegenwoordig eigenlijk ook alleen nog digitaal.
Maar toegegeven, kunstboeken en dat soort dingen heb ik liefst gewoon op papier, liefst zelfs een beetje groot en 'onhandig', met een
beetje (boel) gewicht. :)
Verder teken ik ook graag op mooi papier... lekker in zo'n teken- en schildermaterialenwinkel stiekem voelen aan al die soorten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...