Lieke7777 Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 (bewerkt) Goedemorgen allemaal Nog een laatste dagje werken van daag en dan heb ik 20 dagen vrij. Ben hier wel even aan toe , maar hopelijk blijft de corona onder controle in de instelling anders kunnen mijn vrije vak dagen ingetrokken worden. Allemaal een fijne dag. 28 april 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 Goedemorgen iedereen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 Morning morning! Dagpact: Billy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 Moghu kanjers, Lieke wat fijn voor je, 20 dagen. Hopelijk krijgen we gauw te horen dat we weer gewoon naar buiten mogen. Vanavond komt Rutte toch weer hé? Nou ik heb gisteren hard gewerkt want het gaat een paar dagen wat regenen.. Heb enkele grote tonnen van zo'n 500 ltr. zo geïnstalleerd dat ze het water opvangen en automatisch afvoeren naar m'n vijver van 15-5 mtr. Als ik niet meer nodig heb kan ik het afsluiten en blijf het water in de ton zitten, heel simpel maar heel functioneel. Vandaag krijg ik, als het goed is een PS4 game. Ben benieuwd. Reacher, Lika en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 Goedemorgen! Gewekt met regen. Dat is lang geleden. Jammer, maar goed voor de tuin. Dagpact: Billy Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 Morning, vandaag werken! 1 week niet gedronken. het stelt nog niet veel vol maar ik ben toch best trots. Mijn man zei ; ik heb mijn vrouw weer terug en is blij en ik ook! regen dat is zeker lang geleden.. Dagpact: Billy Maja Pats lady jane, nancy, Rapid en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 Goedemorgen frummers, Een verstopt zonnetje buiten en een bakje binnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 Goedemorgen. Hier in de hoofdstad is het nog droog. @bolletje wat gaaf wat je hebt gemaakt! @Pats: kopieer je stukje ook maar op je eigen draad. Een mooie opsteker om steeds te herlezen als je je minder voelt. Vandaag.... werken, maar ik heb zo geen zin. Dus weet je wat? Doen we het gewoon zonder. Pats reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 Correctie: het regent een heel klein beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 Dat klinkt niet alsof je het rustig aan hebt gedaan @bolletje Onverbeterlijk Wat voor game krijg je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 Goedemorgen Wat fijn @Pats! Ja goed idee van Lika om dit te kopieren naar je draadje! Ik wilde om 7 uur beginnen met werken vandaag, maar toch niet gelukt, sliep te laat in gisteravond. Nog teveel door mn telefoon gescrold en dan krijg je dat. Ik geloof dat ik daar toch iets mee probeer te verdoven wat ik vroeger met wijn deed . Net als dat snaaien. Ik voel me dan onbestemd en op zoek naar iets. Misschien beter een keer op mn eigen draadje, te lang. Nou ja, aan de slag dan maar. Regen hier. Fijne dag iedereen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 Hier is het nog droog. Zal wel niet lang meer duren. Erg onrustige nacht gehad. Van alles gedroomd en allemaal door elkaar. Aan het werk maar weer. Helemaal geen zin in, maar goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 Dagpact: Billy Maja Pats Marietjestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 Zojuist zei Marietjestopt: Dagpact: Billy Maja Pats Marietjestopt Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 @Pats goed gedaan! De eerste week stelt juist wél veel voor! Er is een begin gemaakt. Pats reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 Goedemorgen! Heerlijk even een bui regen. Het ruikt daarna altijd zo lekker buiten. Vandaag nog vrij, morgen weer werken. Beetje rommelen in huis maar, als ik de buienradar zo bekijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 Goedemorgen allemaal, Net de tandarts gebeld, want had een aantal weken een afspraak voor controle en mondhygeniste Ging natuurlijk niet door vanwege corona Nu zijn ze vorige week weer begonnen, dus meteen gebeld wel drie keer die dag, en elke keer 13 of 14 wachtende voor me Vanochtend weer geprobeerd, en zowaar maar 4 wachtende voor me al met al duurde het toch nog een kwartier, voor ik door verbonden werd Enfin, afspraak staat weer voor volgende week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 Tja, en die regen is echt super voor de tuin moet er eigenlijk naar toe, want kan dan wat mest op mijn grasmat strooien En om te zaaien en planten is het nu natuurlijk ook perfect weer Rapid reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 goeiemorgen frummers en ja regen, niet erg vandaag lummelen, en hard aan het werk hier en dat afwisselen om eraan te wennen dat het geen fietsen wordt even deze week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 Andere dingen dan drinken: Gisteren besloten om nieuwe tourfietsen aan te schaffen. Man en ik willen langere fietstochten gaan maken. Met tentje achterop. We gaan altijd met de auto naar Frankrijk in de zomer, kamperen, maar dat zit er dit jaar niet in. Dus we bedachten om dan (als het kan/mag) in de zomervakantie te gaan fietsen naar Den Helder en dan op de boot naar Texel. Leuk om na te denken over de leuke dingen in het leven. Weet even niet meer wie de wandelingen (Pieterpad etc) loopt van jullie, maar ook zooooo gaaf! Wij wandelen ook veel. In Frankrijk ook stukken van GR’s gelopen. Heerlijk! En daar is het zo heerlijk rustig! Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 1 uur geleden zei rapilos: Dagpact: Billy Maja Pats Marietjestopt Rapilos Senna33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 Goedemorgen Bedden verschonen, was draaien en nog vanalles wat moet. Niet echt plannen vandaag Ik heb nog aan @Roberto gedacht, ik hoop hem toch gauw weer te lezen @Pats Gefeliciteerd met je eerste droge week Pats reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 En ik mis @Vol inmiddels ook al ruim twee weken hier.... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2020 Rapport Share Geplaatst 28 april 2020 Klopt. Ik hoop dat ze zich allemaal toch snel weer even melden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden