Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 08-04-26 in alle secties tonen
-
Laatste poging
lady jane en 2 anderen reageerde op hub02 voor een discussie
Ja, dingen beloven, daar is een alcoholist zoals ik wel goed in. Ik zal mijn best doen morgen. En als het me lukt om het in de gootsteen te kiepen zal ik denken "daar gaat de wijn van Quinn, moet ie me niet al te vaak lappen".3 punten -
Woensdag 8 April 2026
lady jane en 2 anderen reageerde op Oskar voor een discussie
Ik zou het drankorgel de deur uit doen. Wel een heel flauwe en voor de hand liggende grap, sorry. Maar voordat je verder gaat met opruimen, heb je er goed over nagedacht hoe en of en waar jullie met elkaar verder willen enzo? Eerst het fundament, dan bouwen.3 punten -
Toen ik voor het eerst van FOMO hoorde dacht ik dat het een grap was, satire. Maar is het niet zo als je zo bezig bent met de angst om iets te missen dat je amper toe komt aan het genieten van wat je al hebt? Of zie ik het wederom te simpel? Ik mis van vroeger wel het schuimen langs de kroegen, het onbezonnen avontuur, de opwinding van wat er gaat komen, niet weten waar de avond gaat eindigen. Maar goed. Das war einmal. De trein is te vaak ontspoort. Toch zou ik de wilde jaren ook niet hebben willen missen, als die keuze zou bestaan.3 punten
-
Koningsdag doe ik niet aan. Ik heb niets met het Koninklijk huis en al zeker niets met ouwe meuk kopen op marktjes. Vroeger idd wel, altijd naar Amsterdam de drukte in maar dan om vreselijk bezopen te worden. Gelukkig doen we daar niet meer aan. Volgens mij AV app heb ik al 117 drankjes laten staan in 17 dagen. Wat gaat dat snel!!!3 punten
-
Jaarpact
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Hallo allemaal wil me aanmelden voor de jaar pact start datum 10 januari 😊 alvast bedankt2 punten -
2 punten
-
Woensdag 8 April 2026
Rosee' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Lonster1 voor een discussie
Ja precies dat @IJsvogel. Dat vooraf verheugen, uitgelaten, jolige gevoel en samen op pad. Dat kan ik ook nog wel eens missen. Maar de opstoppingen, ouwe meuk, herrie en dagenlang bijkomen niet. Over het algemeen zit ik als 50+ toch een stuk beter in mijn vel. Hoewel ik het soms best gezapig vind, heb ik dat liever dan al die extra spanning.2 punten -
Woensdag 8 April 2026
lady jane' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op IJsvogel voor een discussie
DAGPACT: Mormel MaryArt Marjolijn Reacher Quinn Yana Fonny🌞 Yvonne Kaatje 🌺 Mariposa 🐘 IJsvogel Ja, @Roseedat gevoel van fomo heb ik ook soms terwijl ik weet dat ik het niet leuk meer vind. Nu vind ik andere dingen leuk, maar het saamhorige uitgelaten gevoel was leuk.2 punten -
Woensdag 8 April 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Rosee voor een discussie
Ik vergeet af en toe dat ik zelf geen jongere meer ben.2 punten -
1 punt
-
Je kunt ook van te voren de helft weggooien. Dat is even hard, maar maakt het daarna wel veel makkelijker. Bijkomend voordeel: je neemt het besluit in nuchtere staat en voert het ook in nuchtere staat uit; niet als je al gedronken hebt, want dan is het veel moeilijker. (Quinn en Reacher hebben dat ook al gesuggereerd, zie ik nu)1 punt
-
1 punt
-
De aanval voorkomen door het toch meteen allemaal weg te doen? Want je reden voor wijn op donderdag is om dat samen met je vriend te doen en de avond zo te houden als altijd. Die reden is weg. Dus, well, you know.1 punt
-
Jammie, jammie, jammie I got love in my tummy1 punt
-
Ik hoorde allerlei alarmbellen afgaan als ik erover nadacht om een bier te bestellen. Maar ondertussen dacht ik, eentje kan toch geen kwaad. Maar ik vrees dat het niet bij een zou gebleven zijn.1 punt
-
Sterkte Marjolein Vanmiddag een vrije middag in de tuin, met een boek, vogeltjes en gekeuvel in de tuin hiernaast van kinderen/vriendjes. Jammer, ook even met een grasmaaier verderop, maar ook dat moet gebeuren. Vogende week zaterdag ga ik naar de opnames van “Even tot hier” ! Heel veel zin in.1 punt
-
Alles heeft een keerzijde. Lekker cliché maar waar denk ik.1 punt
-
Woensdag 8 April 2026
IJsvogel reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Idd goed verwoord @IJsvogel zo voelt het1 punt -
1 punt
-
Sterkte met het verdrietige nieuws @Marjolijn moeilijk dat ze zo ver weg zijn. @Kaatjemamaik vind koningsdag ook lastig, wil eigenlijk de stad uit en er niks mee te maken hebben. Vond het vroeger een van de leukste dagen van het jaar. Maar kan niet meer tegen de drukte en bezopen mensen. En toch heb ik altijd een beetje last van fomo als ik het uit de weg ga. Ach waar maak ik me eigenlijk druk om, dan mis ik het maar, heb in mijn leven al genoeg koninginnedagen meegemaakt,.zijn wel ergere dingen aan de hand in de wereld .1 punt
-
Morgen. Sterkte @Marjolijn. Sorry, ik heb met de volgorde geklooid. Later. DAGPACT: Mormel MaryArt Marjolijn Reacher Quinn Yana Fonny🌞 Yvonne Kaatje 🌺1 punt
-
@Oskar: bruine kroegen vind ik ook aangenaam maar ik heb wel het voordeel dat wanneer ik besloten heb niet te drinken ik ook erg kan genieten van koffie.1 punt
-
Vond ik ook! Ik heb het even opgezocht op Google Earth. Sterkte @Marjolijn1 punt
-
Trump always chickens out. Wat dat betreft is hij zo voorspelbaar als een koekoeksklok. Ik kan er niet wakker om blijven, de gekte gaat sowieso door.1 punt
-
Ik vind dit een mooi bericht, @renaldo61. Bemoedigend. Al voel je je nu helamaal niet goed, je geeft aan in welke richting je eraan gaat werken om ook de dieper gelegen problemen te onderkennen en mee te nemen in een toekomstgerichte aanpak, samen met je psychiater die jou kennelijk door en door kent.1 punt
-
Dat had gekund, ik ben nagenoeg even wijs als deze figuur 😁1 punt
-
Goeie morgen, toch wel blij dat de paasdrukte achter de rug is. Nu rustig genieten van de lente en de vakantie. Want ja, het kan allemaal niet op, ‘genieten’ is het dagkaartje van vandaag, dus het zal wel moeten. Het komt in me op hoe ‘genieten’ voor mij altijd gepaard ging met alcohol. Ze leken bij elkaar te horen, zo hand in hand. Maar dat begint er toch wel uit te gaan. Aan mij nu om (nog het meeste aan mezelf) te bewijzen deze vakantie dat genieten zonder alchohol ook kan, meer zelfs, dat alcohol er niets aan toevoegt maar eerder het tegendeel waar is. DAGPACT: Quinn Marjolijn Reacher Fonny🌞 kaatje 🌺 MaryArt Mormel stroumfke Musashi 🌸1 punt
-
@Oskar achten brengen geluk, toch? Mooi onderweg man.1 punt
