Senna33 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Geplaatst 4 mei 2021 Oké dat begrijp ik. Wat ik graag wil zeggen gaat ook echt niet per definitie daarover
Senna33 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Geplaatst 4 mei 2021 25 minuten geleden zei spirit: Liever prive. Deze draad was niet bedoeld om een discussie over mijn zoon uit te lokken. Berichtje gestuurd
Senna33 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Geplaatst 4 mei 2021 1 uur geleden zei lady jane: denk je niet dat het afkeren ook uit onmacht voortkomt spirit? het niet meer weten, en er niet meer tegen kunnen? mbt drinken dus?
Senna33 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Geplaatst 4 mei 2021 Zojuist zei Senna33: 1 uur geleden zei lady jane: denk je niet dat het afkeren ook uit onmacht voortkomt spirit? het niet meer weten, en er niet meer tegen kunnen? mbt drinken dus? Verkeerd gegaan met citeren, sorry. Juist dit maak ik nu mee met wat oudere familieleden. Zelf zit ik hier ook niet voor niets, iets met genen enzo, helaas. Maar je kunt wel waakzaam zijn, in de zin van dit gebeurt mij dus niét
niks Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Geplaatst 4 mei 2021 @Senna33 wil je delen, of is lezen genoeg voor je? Senna33 reageerde hierop 1
Senna33 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Geplaatst 4 mei 2021 7 minuten geleden zei niks: @Senna33 wil je delen, of is lezen genoeg voor je? Wat dat aan gaat, is het goed zoals het is. lady jane reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Geplaatst 4 mei 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei spirit: Hoe krijg ik dit weg. Met een pc of laptop zou het in elk geval moeten lukken als je Control-A drukt (voor "select all") en dan delete. Met de mobiel "select all" proberen door je vinger erop te zetten en lang ingedrukt te houden? Eerst "bewerken" kiezen natuurlijk. 4 mei 2021 bewerkt door Bob
Bob Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Geplaatst 4 mei 2021 Ehh @bolletje, dan zou jij je citaat ook moeten weghalen.
Bob Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Geplaatst 4 mei 2021 2 minuten geleden zei spirit: ik krijg het zo niet weg Vraag anders aan de moderator of ze het weg willen halen, want die kunnen ook teksten van anderen aanpassen.
Sowhat Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Geplaatst 5 mei 2021 @spirit, niet eerlijk de tekst van je drankjank nummer. Je zoon leeft als sinds hij heel jong was met een moeder die dronk en nu nog steeds drinkt. Pure zelfbescherming van die jongen. nancy en bolletje reageerden hierop 2
Sowhat Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Geplaatst 5 mei 2021 @spirit, het is niet om je af te zeiken maar om je ogen te openen. Jouw zoon heeft jou te vaak dronken meegemaakt en kan niet op jou steunen. Het is gewoon teveel voor hem. Misschien eens online gaan lezen over kinderen van alcoholisten wat dat met hen heeft gedaan.
Reacher Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Geplaatst 5 mei 2021 (bewerkt) @Jannigjedeze muziek doet me aan jou denken. 6 mei 2021 bewerkt door Reacher Dit is een veel beter filmpje voor deze muziek en voor Jannigje
bumperjim Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Geplaatst 9 mei 2021 @Artemis pak je sticks!! Artemis reageerde hierop 1
Artemis Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Geplaatst 9 mei 2021 12 minuten geleden zei bumperjim: @Artemis pak je sticks!! WAT EEN GOED IDEE !!!! Vet, even zoeken, want mijn sticks zitten onder een dikke laag stof (te druk geweest met werk)
Artemis Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Geplaatst 9 mei 2021 (bewerkt) @bumperjim doe je mee, ode aan mijn broer, altijd als ik Toto hoor drumt hij ook mee 9 mei 2021 bewerkt door Artemis aanvulling bumperjim en karin123 reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden