Spring naar bijdragen

Bij welke muziek hou jij het niet droog?


Jan40

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Kohtje:

@Quinn, @bumperjim, ik vind ze alletwee (!!) (echt waar, ook die tweede) best leuk maar ik zal er nooit herinneringen bij op kunnen gaan roepen, denk ik. Wel bij al die oude(re) meuk. Zelfs de 'meuk' van m'n ouders. Zal wel komen doordat het bij de 'vormingsjaren/decennia' hoort.

Ik geef toe dat ik moeite heb K-pop leuk te vinden. Het is krankzinnig goed gemaakt, zo goed danst niemand, die kids werken 13 dagen op 1 dag af, kranzinnige uren per dag. Kosten nog moeite worden gespaard voor zo'n clip maar het blijft een beetje Kia voor mij.

Het is "te" goed. Geef mij maar een krakende piepende rochelende Tom Waits. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei bumperjim:

Ik geef toe dat ik moeite heb K-pop leuk te vinden. Het is krankzinnig goed gemaakt, zo goed danst niemand, die kids werken 13 dagen op 1 dag af, kranzinnige uren per dag. Kosten nog moeite worden gespaard voor zo'n clip maar het blijft een beetje Kia voor mij.

Het is "te" goed. Geef mij maar een krakende piepende rochelende Tom Waits. 

Vlinder zei laatst dat ze haar K-pop albums aan haar kinderen zal laten horen later. Ik zeg dat gaat ze echt niet interesseren die oude meuk!! Of zal ik eens een album van mijn jeugd opzetten?

Kwartje viel met enige vertraging. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Renaldo61:

 

Ik was zo groot fan van Suzi Quatro, kleine meisje met grote bas, in leer, posters aan de muur, mijn heldin, zo wilde ik ook worden. Had mijn haar ook zo. Idolen. jaren 60-70 Je tiener muziek is altijd mooi als je later groot bent 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...